Man van de race: Europa

Gestart door Tim C, 22 juli 2007 - 16:14:08

« vorige - volgende »

Wie was de beste van het pack deze race?

Alonso
10 (28.6%)
Massa
4 (11.4%)
Webber
12 (34.3%)
Wurz
0 (0%)
Coulthard
2 (5.7%)
Kubica
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
Kovalainen
2 (5.7%)
Iemand anders
5 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 28

Tim C

Zelfde vraag als anders

Ik ga voor Webber, perfecte race!

Ferrari 2010

#1
Mag ik niet op Schumacher stemmen? Eerst weerman moeten spelen en vervolgens een beker moeten overhandigen aan Dennis ;D ;D

Om serieus te zijn, iedereen die gefinisht is reed wel een goede race, iedereen heeft wel wat moois laten zien. Maar zoals Tim al zei, de meest opmerkelijkste rijder deze race was wel Webber. Die voorlaatste bocht was ff spannend!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Massa, die jongen heeft de longen uit zijn lijf gereden.

Doefie

Webber, schitterende race. Coulthard en Würz, heel sterk gereden.

Maar mijn stem gaat naar "iemand anders", namelijk Winkelhock. De man rijdt wat waarschijnlijk zijn enige Formule 1-race ooit is, en is iedereen bij de start te slim af. Tactisch heel knap werkje, en rijdt een gat van dertig seconden in de regen terwijl iedereen zit te klungelen. Vond het echt jammer dat het zo snel over was, maar wat wil je in een Spyker ::)

Racerke007

Coulthard én Winkelhock voor mij !!

Schumi nr1

Ik sluit mij aan bij Webber, de redenen zijn hierboven al vernoemd.

McLaren_über_alles

Alonso. Foutloos gereden (eigenlijk net zoals KR en Massa), maar deed een geweldige eindsprint. Ik had het ook niet voor hem, maar ik krijg steeds meer respect voor die man. Controleert de race wanneer hij het nodig acht (lees: neemt geen risico's op die momenten). Maar plots ruikt hij een kans, en toont hij een volledig ander gelaat. Zoals vandaag op het einde. Super agressief gereden, prachtige inhaalmanoeuvre en zat net na de race precies nog vol met adrealine  :D.

Jammer van Lewis z'n uitstapje in het begin van de race... Maar toonde naarmate de race vorderde toch weer eens dat hij uit het goede hout gesneden is. Wat een lef heeft die knaap  :D. In het gras iemand voorbij steken en zo, S C H I T T E R E N D! That's racing. Lang geleden dat we dat nog gezien hebben in een F1- "race"

En dan nog eventjes over Kimi... Tja, ik krijg medelijden met hem. Bij McLaren had hij vaak pech, en bij Ferrari is het precies net hetzelfde... Wat een pechvogel al gans z'n carriere...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

janke

Luizzi ;D :D Wat een sukkel, dat ze die nog niet ontslagen hebben.

Coulthard en Wurz hebben een prima race gereden.
Some things are too important to be left in the past.

Franky

voor mij webber. Die man heeft de beste dan van zijn seizoen tot nu toe gehad imo
Franky Reymenants

Supermariobros


scho0634

Duidelijk Alonso. Geen discussie wat mij betreft. Goede inhaalactie. Goede race. Lijkt over zijn vormdip heen.

Al deed ook Webber het knap.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 22 juli 2007 - 17:41:28
Goede inhaalactie. Goede race.
That's it...
Er zijn er die veel meer hebben laten zien hoor ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dennisvdb

dat ze nu maar effe stoppen met zeiken over Alonso, hij heeft vandaag verdiend gewonnen met wel 8 seconden op Massa. Niet vergeten , deze man rijdt al 2 jaar als wereldkampioen rond, eat this Massa.  ;D

Tim C

Citaat van: dennisvdb op 22 juli 2007 - 18:33:53
deze man rijdt al 2 jaar als wereldkampioen rond  ;D
Bij het uitstappen van zijn wagen was het inderdaad een zéér groot kampioen, maar zo is hij altijd al geweest. ::)

Ferrari 2010

Citaat van: dennisvdb op 22 juli 2007 - 18:33:53
dat ze nu maar effe stoppen met zeiken over Alonso, hij heeft vandaag verdiend gewonnen met wel 8 seconden op Massa. Niet vergeten , deze man rijdt al 2 jaar als wereldkampioen rond, eat this Massa.  ;D
Hij heeft inderdaad verdient gewonnen, maar wat heeft het feit dat hij 2 keer wereldkampioen is geworden te maken met de man van de RACE? Het gaat over deze RACE, wat hij daarvoor heeft gedaan heeft daar niks mee te maken. Wat er wel mee te maken heeft is ofdat zijn prestatie onder andere opmerkelijk is, ofdat hij veel speciale dingen heeft gedaan in de race, ... En dan schiet ALonso véél te kort.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.