GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 15 juli 2007 - 09:45:33

« vorige - volgende »

KVDracer

#90
Citaat van: Schumi till infinity op 22 juli 2007 - 14:25:30
Citaat van: FerrariMan op 22 juli 2007 - 14:20:11
Waar blijft die zwarte vlag voor Lewis. Alle anderen in die bocht hebben ze niet de baan op geholpen. Hij is omhoog gesleept in godsnaam, hoe kan het zijn dat hij nog mag racen???

Het Schumacher geval destijds was iets anders, die stond in de bocht op een gevaarlijke plek. Lewis stond tegen de banden, ver in het grind... ???
Lijkt me niets fout mee, zijn wagen draaide nog. Moet je daarvoor op een gevaarlijke plaats staan? Trouwens wel geestig, 2 minuten na de herstart weer regen ;D ;D

Indien Hamilton iets onreglementairs zou gedaan hebben, dan zal Ferrari wel een klacht indienen.

Tim C

Citaat van: Doefie op 22 juli 2007 - 14:26:58
Hamilton is in zijn wagen blijven zitten. Zelfde discussie als Schumacher in 2003, die door de marshalls aangeduwd werd.
Subtiel verschil tussen worden weggeduwd aan de rand van de grindbak en worden weggesleept aan het eind van de grindbak...

Doefie

Winkelhock heeft net een rondje van 23:57.698 ;D

FerrariMan

Een safety-boot zou wel goed zijn.

Doefie

Wat een fout van Hamilton...

Ferrari 2010

Spijtig voor het geld van Winkelhock... 15 laps, hij mag er dan wel een aantal van aan de leiding gereden, ik denk dat hij liever gewoon had kunnen uitrijden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Franky

wat ben ik blij dat ik naar huis gekomen ben om te kijken :d
Franky Reymenants

KVDracer

Zijn ze nu, met de regen, nog steeds verplicht om de twee bandensoorten te gebruiken?

Ferrari 2010

Citaat van: KVDracer op 22 juli 2007 - 15:19:47
Zijn ze nu, met de regen, nog steeds verplicht om de twee bandensoorten te gebruiken?
Ik dacht van niet
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Kimi dadelijk uit. Indrukwekkende pace van Massa!

KVDracer

Manmanman, Raikkonen heeft echt geen geluk! De laatste ronden verloor hij al 2-3sec per ronde op Alonso, maar hij heeft tochveel opech zenne

Ferrari 2010

Pfff, kon Ferrari eindelijk een hoopje punten goedmaken, krijgen we dit!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Volgens mij mist Räikkönen de eerste of tweede versnelling. In de traagste bochten waar die versnellingen gebruikt worden geraakt hij amper vooruit, eenmaal snel genoeg voor de derde versnelling gaat hij terug goed vooruit... Jammer.

KVDracer

Dit was de ideale kans om in het constructeurskampioenschap ook goede zaken te doen. Het rijderskampioenschap ligt terug open, het constructeurskampioenschap is stilaan een verloren zaak.

Ferrari 2010

Citaat van: KVDracer op 22 juli 2007 - 15:19:47
Zijn ze nu, met de regen, nog steeds verplicht om de twee bandensoorten te gebruiken?
CitaatUnless he has used wet or extreme-weather tyres during the race, each driver must use at least one set of each specification of dry-weather tyres during the race
Bron: F1.com FIA regulations
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.