GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 15 juli 2007 - 09:45:33

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 20 juli 2007 - 15:58:17
Ik kan DSF niet ontvangen, kan je dit via internet ontvangen? Zo ja, welke site?

Het is voor morgen de 3de vrije training
Kdenk niet dat het via het nest gaat, ik ontvang hem met de schotel.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Vrije trainingen heb ik vandaag gevolgd via TVU Player.

Hier downloaden:
http://pages.tvunetworks.com/downloads/dlsite.html?id=rdb

Dan het 'Weels' kanaal en die gaven vandaag de uitzending van SpeedTV.
Goeie kwaliteit, interessant commentaar maar op anderhalf uur tijd minstens tien reklameblokken.

Vorige keer heb ik de oefenritten gevolgd via SopCast.
Hier downloaden: http://www.sopcast.org/

En daarin zoeken naar een kanaal dat de F1 geeft.
Meestal is dat pas te zien als de sessie begonnen is, en tot nu toe was het bij mij altijd op kanaal 'kimi56'.

FerrariMan

Citaat

Kan je overigens even zeggen wat Alonso heeft geflikt?

CitaatNorbert Haug on Friday played down an on-track confrontation between Fernando Alonso and Felipe Massa during morning practice for the European Grand Prix.

After getting held up by Ferrari's Brazilian driver, world champion Alonso cut through the NGK chicane before seeming to get his revenge at the first corner by blocking Massa.

"I don't think there was any hostility," said Mercedes' Competition Director Norbert Haug.

He told Premiere: "Maybe it is a little unnecessary, but I don't think the spectators will complain.
So long as they come back to the garage with all four wheels, one must accept that these are young racing drivers."

The Iceman

Citaat van: Schumi till infinity op 20 juli 2007 - 16:10:35
Citaat van: robbert op 20 juli 2007 - 15:58:17
Ik kan DSF niet ontvangen, kan je dit via internet ontvangen? Zo ja, welke site?

Het is voor morgen de 3de vrije training
Kdenk niet dat het via het nest gaat, ik ontvang hem met de schotel.
3e vrije training wordt niet live door DSF uitgezonden ( enkel 1e en 2e training op vrijdag ).
RTL Duitsland zendt de 3e vrije training live uit en is zelfs te ontvangen met een analoge receiver.

FerrariMan

Citaat van: Glenn op 20 juli 2007 - 21:32:55
Citaat van: Schumi till infinity op 20 juli 2007 - 16:10:35
Citaat van: robbert op 20 juli 2007 - 15:58:17
Ik kan DSF niet ontvangen, kan je dit via internet ontvangen? Zo ja, welke site?

Het is voor morgen de 3de vrije training
Kdenk niet dat het via het nest gaat, ik ontvang hem met de schotel.
3e vrije training wordt niet live door DSF uitgezonden ( enkel 1e en 2e training op vrijdag ).
RTL Duitsland zendt de 3e vrije training live uit en is zelfs te ontvangen met een analoge receiver.
Snekuem? Of ben ik mis?  :)

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 20 juli 2007 - 22:40:09
Citaat van: Glenn op 20 juli 2007 - 21:32:55
Citaat van: Schumi till infinity op 20 juli 2007 - 16:10:35
Citaat van: robbert op 20 juli 2007 - 15:58:17
Ik kan DSF niet ontvangen, kan je dit via internet ontvangen? Zo ja, welke site?

Het is voor morgen de 3de vrije training
Kdenk niet dat het via het nest gaat, ik ontvang hem met de schotel.
3e vrije training wordt niet live door DSF uitgezonden ( enkel 1e en 2e training op vrijdag ).
RTL Duitsland zendt de 3e vrije training live uit en is zelfs te ontvangen met een analoge receiver.
Snekuem? Of ben ik mis?  :)
Je bent juist, zen nickname Snekeum is eigenlijk wel eenvoudig te vinden, zen achternaam Meukens gewoon omgedraaid.
Alleszinds bedankt snekeum ;) Dan zoek ik straks gewoon RTL Duitsland op hé :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Citaat van: FerrariMan op 20 juli 2007 - 22:40:09
Citaat van: Glenn op 20 juli 2007 - 21:32:55
Citaat van: Schumi till infinity op 20 juli 2007 - 16:10:35
Citaat van: robbert op 20 juli 2007 - 15:58:17
Ik kan DSF niet ontvangen, kan je dit via internet ontvangen? Zo ja, welke site?

Het is voor morgen de 3de vrije training
Kdenk niet dat het via het nest gaat, ik ontvang hem met de schotel.
3e vrije training wordt niet live door DSF uitgezonden ( enkel 1e en 2e training op vrijdag ).
RTL Duitsland zendt de 3e vrije training live uit en is zelfs te ontvangen met een analoge receiver.
Snekuem? Of ben ik mis?  :)
Inderdaad, af en toe eens van nickname veranderen hé !  ;)

Tim C

Ziet er niet goed uit voor Lewis...

Doefie

CitaatAccording to McLaren, a problem with the wheel gun at Hamilton's last pit stop was the root cause of the accident in effect, the right front wheel was not secured properly.

Hamilton zal morgen wel starten, was gewoon standaard procedure naar het Medical Centre in de paddock. Dat hij er wat groggy van is kan 'k best wel snappen, die bocht gaan de voluit door.

FerrariMan

#54
Na alle pech van de anderen is het de beurt aan Lewis. Goed dat het niet erger is.
Was dat trouwens niet in de Schumi-bocht?

Bij McLaren hebben ze blijkbaar toch niet goed de instructies van Ferrari gelezen ivm het vastmaken van wielen.


Massa met de snelste tijd van de dag (die staat dus wat zwaarder) en Kimi en Alonso naast elkaar.

Laat maar komen!

KVDracer

Op de sites lees je dat het een probleem zou zijn met een slecht vastgemaakt wile. Maar ik dacht nochtans gezien te hebben dat de band van de velg liep. Tenzij ik mij erg miskeken zou hebben. Het zal in ieder geval een interessante race worden, met Hamilton vanop p10.

Tim C

Volgens McLaren was het wiel niet goed vastgezet waardoor de band beschadigd werd, waardoor hij crashte.

alonsolover

ik moet de GP voor geen geld missen ;)

Racerke007

CitaatBij McLaren hebben ze blijkbaar toch niet goed de instructies van Ferrari gelezen ivm het vastmaken van wielen.
::) no comment  ::)

Door de wilde Gentse Feesten ben ik nog maar pas wakker ... weet iemand de crash staan op het world wide web?

Een bemerking, die ik even niet weet: als Lewis niet start en Pedro wel. Mag hij dan als tiende of als twintigste starten??

robbert

Citaat van: Racerke007 op 21 juli 2007 - 16:29:13
CitaatBij McLaren hebben ze blijkbaar toch niet goed de instructies van Ferrari gelezen ivm het vastmaken van wielen.
::) no comment  ::)

Door de wilde Gentse Feesten ben ik nog maar pas wakker ... weet iemand de crash staan op het world wide web?

Een bemerking, die ik even niet weet: als Lewis niet start en Pedro wel. Mag hij dan als tiende of als twintigste starten??

ja die heb ik gevonden, het is wel onboard, maar je kan wel zien dat de oorzaak van die crash een lekke band is.