GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 15 juli 2007 - 09:45:33

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: FerrariMan op 24 juli 2007 - 17:04:22
Ik moet toegeven, ik dacht dat Massa een beetje een 'mietje' was op bepaalde gebieden maar zijn reactie op Alonso maakt het één en ander goed.  :)
Als er een mietje is,dan is het wel Alonso,zagen over een deukje in zijn wagen,jongens toch ;D
Wat word het volgende week,klachten omdat zijn haar overhoop ligt door de turbulentie???
Die man is het toppunt van belagelijkheid.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

bogief1

Psychische oorlogvoering is een onderdeel in een titelstrijd.
Alonso hoefde hier niet over beginnen, maar het viel me wel op hoe snel Massa op z'n paard zit.
Maw mentaal is een zwakte bij hem, kon je ook al zien in Canada toen hij z'n vieze snoeten trok  :)

Ik zie er nog steeds geen wereldkampioen in.

Ik denk dat Kimi zou Alonso meegetrokken hebben naar het podium ipv een woordenwisseling te voeren, tenslotte zou z'n champagne koud worden  ;D
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

meatball

Citaat van: bogief1 op 24 juli 2007 - 19:58:18
Psychische oorlogvoering is een onderdeel in een titelstrijd.
Alonso hoefde hier niet over beginnen, maar het viel me wel op hoe snel Massa op z'n paard zit.
Maw mentaal is een zwakte bij hem, kon je ook al zien in Canada toen hij z'n vieze snoeten trok  :)

Ik zie er nog steeds geen wereldkampioen in.

Ik denk dat Kimi zou Alonso meegetrokken hebben naar het podium ipv een woordenwisseling te voeren, tenslotte zou z'n champagne koud worden  ;D
Kimi zou ten vroegste rond deze tijd begrepen hebben waarover het ging ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

Het ging trouwens op vrijdag al mis tussen Massa en Alonso toen de Spanjaard het nodig vond een breaktest te geven. Dat zal ook wel meegespeeld hebben. Spijtig genoeg kan ik de beelden niet vinden.

Racerke007

Dat was niet zo'n harde breaktest hoor ... anders was er gevolg aan gegeven.

scho0634

Ik vond het trouwens wel opvallend dat Hamilton zo vroeg de blauwe vlag kreeg toen Massa naderde. Zat nog 200m tussen nota bene.

Racerke007

Als het niet meer was ... door alle actie op het einde ben ik deze actie knal vergeten.
Wel grappig, hij moest Massa doorlaten en ging er toen een beetje achter hangen van 'komaan jongen'  :)

Schumivill

Kheb niet echt een mening over wat na de race is gebeurd,dat is racen hé,ik had vooral de induk dat Alonso gewoon dacht dat Massa het met opzet deed,wat eigenlijk niet zo was,en daarom werd Massa kwaad,meer valt er daar niet over te zeggen volgens mij.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

FerrariMan

Citaat van: Racerke007 op 24 juli 2007 - 23:17:53
Dat was niet zo'n harde breaktest hoor ... anders was er gevolg aan gegeven.
Beelden gezien? Ik anders wel. Net als vorig jaar...

bogief1

Er stond een filmpje op youtube, maar blijkbaar heeft de f1 een copyclaim uitgevoerd.
Ik krijg geen enkel film open van die GP.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Racerke007

Vorig weekend had ik het gezien, ik weet allesinds genoeg dat dat geen gevaarlijk maneuver was.
Of nee: volgens mijn inzien was dat geen gevaarlijk maneuver.

FerrariMan

Citaat van: Racerke007 op 25 juli 2007 - 12:57:54
Vorig weekend had ik het gezien, ik weet allesinds genoeg dat dat geen gevaarlijk maneuver was.
Of nee: volgens mijn inzien was dat geen gevaarlijk maneuver.
Hetgeen Massa deed tijdens de race kan niet, terwijl er punten op het spel staan...en zoiets tijdens een vrije training dan weer wel. Rare kronkel heb jij daar.

McLaren_über_alles

CitaatNa hun strijd op de Nürburgring zorgden winnaar Fernando Alonso en Felipe Massa ook voor een onvervalst potje verbale oorlog. In het Italiaans scheldden beide piloten elkaar de huid vol. Vooral de Braziliaan gebruikte niet mis te verstane taal: "Je kan ze kussen, eikel!" Aanleiding was het inhaalmanoeuvre van Alonso vijf ronden voor het einde van de GP Europa. Alonso gaat langs de buitenkant voorbij de Ferrari van Massa, die even uitwijkt en de McLaren aantikt. Als bij wonder kunnen zowel Alonso als Massa verder. Snel na de race laat de Spanjaard aan de camera zien hoe zijn flank is geraakt. Alonso steekt een vermanend vingertje op, waarmee hij wil zeggen "dat doe je niet". Net voor beide kemphanen het podium op moesten, kwam het tot een verbaal straatgevecht in regel:

Alonso: "Je hebt mijn hele flank vernield."
Massa: "Dat was toch niet met opzet. Ik kon daar niets aan doen."
Alonso: "Ga dan maar even kijken. Herleid tot een hoopje schroot."
Massa: "Ach, je kan ze kussen man. Je hebt gewonnen en nog maak je zo'n theater. Wat een eikel ben jij."
Alonso: "Ik heb met Nick Heidfeld en met iedereen echte en faire duels gehad. Maar wat jij presteert, dat doe je niet."
Massa: "Zo kan je misschien nog eens iets leren!"
Alonso: "Jij moet wat bijleren ja. Tegen de hele wereld heb ik al gereden, maar jij gaat hier vijf rondes voor het einde dit uitsteken."
Massa: "Ja, jij bent echt super. Bravo! Bravo!"
Alonso: "Bravo voor jou ja!"
Massa: "En in Barcelona zal ik het ook met opzet gedaan hebben zeker? (Massa verwijst naar een eerder incident tussen de twee dit jaar, nvdr)
Alonso: "Jij moet echt eens een lesje krijgen. Leer toch eens rijden man! Net als in Barcelona was jij opnieuw de schuldige."
Massa: ,,Ach, komaan. Je kan ze kussen, eikel."

Massa maakte nog een scheldgebaar richting McLaren-chef Ron Dennis, om zich dan op het podium te begeven. Getuige van het verbale incident waren Sabine Kehm, de woordvoerster van Schumacher die op het podium de honneurs waarnam, en Nürburgring-baas Walter Kafitz. "Dat was een discussie tot op het bot", zei die laatste. Op de officiële persconferentie verontschuldigde Alonso zich: "Ik heb even mijn controle verloren." Massa hield het been stijf en weigerde zich van zijn kant te excuseren. Krijgen we op 5 augustus in Boedapest het vervolg? (ODBS)

Bron: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_532816.html?wt.bron=homeSportLinks

Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

dj Peter

Massa durft tenminste zijn gedacht zeggen over Alonso.  En het feit dat Felipe zich NIET excuseerd achteraf kan ik alleen maar toejuichen.

janke

Discussie tot op het bot en verbaal straatgeweld. Je kunt het ook overdrijven natuurlijk. Als het waar is wat daar staat stelt het toch allemaal niks voor. Je dit en jij dat. Het zijn zuidelijke types. Die zijn gauw aangebrand.
Some things are too important to be left in the past.