GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 15 juli 2007 - 09:45:33

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 12:13:30
Bedankt voor de vertaling.
Was er niet meer gezegd?  :-\

Tja je kan zeuren over Alonso én Massa dat ze hun mond moesten houden. Ik begon gisterenmiddag onmiddelijk te verwijzen naar een nieuw zalig Senna-Prost-tijdperk. Hoewel ik persoonlijk liever Fernando en Kimi zie tekeer gaan tegen elkaar ... devolgende mening kan ik mij ook bij vinden:
CitaatMassa is jealous because he lost, the language he is using -- unbelievable , he is really an primitive guy, he should be lucky that he has got a good car, because so good driver is he not.
Leek me ook wel dat hij baalde als een stekker dat hij de winst ôp het einde kwijtspeelde, dat zal hij toch moeten leren, incasseren. Alonso's kinderachtige gedrag met de camera was de druppel denk ik.

janke

Hij is een groot coureur, je wordt niet voor niks 2x WK winnaar. Maar buiten de auto is het inderdaad een watje. Dat gisteren met die cameraman was een zielige vertoning. Kleine kinderen wijzen ook met vingertjes. Het was gewoon een race incident, zeker in deze omstandigheden.Net zoals bij Schumacher en Heidfeld. Dat zouden ze naar de race onderzoeken en we horen hier ook niks meer van, en terecht. Kimi gisteren uitgeschakeld door een hydraulisch probleem, dat kun je hem toch moeilijk aanrekenen. Gewoon domme pech. Hij gelooft nog steeds in een goede afloop van het WK. En waarom ook niet, er zijn nog 7 races te gaan. Dat siert alleen zijn karakter. Al zal het denk ik wel moeilijk worden. Ik ben helemaal geen Kimi of Ferrari fan maar gun het hem.
Some things are too important to be left in the past.

McLaren_über_alles

Citaat van: FerrariMan op 23 juli 2007 - 12:29:33
Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 12:13:30
Bedankt voor de vertaling.
Was er niet meer gezegd?  :-\

Tja je kan zeuren over Alonso én Massa dat ze hun mond moesten houden. Ik begon gisterenmiddag onmiddelijk te verwijzen naar een nieuw zalig Senna-Prost-tijdperk. Hoewel ik persoonlijk liever Fernando en Kimi zie tekeer gaan tegen elkaar ... devolgende mening kan ik mij ook bij vinden:
CitaatMassa is jealous because he lost, the language he is using -- unbelievable , he is really an primitive guy, he should be lucky that he has got a good car, because so good driver is he not.
Leek me ook wel dat hij baalde als een stekker dat hij de winst ôp het einde kwijtspeelde, dat zal hij toch moeten leren, incasseren. Alonso's kinderachtige gedrag met de camera was de druppel denk ik.

Vond ik juist super om te zien. Was super blij met z'n overwinning, en dan een tikkeltje arrogant door die gebaren te maken. H E E R L I J K!

(wel jammer dat het want uit de hand liep achter de schermen, maar ja...)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Schumivill

#153
Gisteravond laat terug van een fantastisch weekendje Nurburgring!
Fantastische race,zowat de beste die ik al live heb mogen aanschouwen.
Donderdag vertrokken,en vanaf toen kon het weekend eigenlijk niet meer stuk,effe gestopt aan het MS kartcenter in Kerpen,er was blijkbaar een feestje voor het 10 jarig bestaan van de karting gepland,en toen we nogal wat fans zagen met foto's van Michael Schumacher,besloten we toch nog niet te vertrekken,wie weet komt Michael wel es langs? En ja hoor,plots was em daar,samen op de foto gestaan,handtekening gekregen,great!
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Michel

Waarom maken sommigen zich druk over het feit dat Hamilton uit de grindbak werd gehaald en weer verder aan de koers deelnam? Volgens het reglement mag dit. Als een rijder zijn motor draaiende kan houden of op eigen kracht weer kan vertrekken, mag hij de race verderzetten. Hamilton hield zijn motor heel de tijd draaiende en bleef als enige in zijn auto zitten. De marshals mochten hem dus uit de grindbak takelen.

Ralf Schumacher probeerde uit de grindbak te komen nog voor de marshals er waren. Toen hij zag dat hij niet op eigen kracht wegkwam zette hij zijn motor uit en stapte uit de wagen. Op dat ogenblik was er nog GEEN marshal aan zijn auto. Hij mocht ook verderrijden, alleen verkoos hij het om de race te staken. Eigen schuld.

dj Peter

Hamilton werd netjes weer op de baan gezet omdat Mercedes zich geen afgang in Duitsland kon permitteren.

Racerke007

 
CitaatKleine kinderen wijzen ook met vingertjes. Het was gewoon een race incident, zeker in deze omstandigheden

Toen het droog was ging Massa ook zo breed om maar te vermijden dat men erlangs kon komen.
Eigenlijk was een lekke band zijn verdiende loon geweest.
Zulke maneuvers mogen niet bestraft worden, slalommen bij de start wel maar gedurende een race moet het gezond verstand primeren.

Tim C

Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 17:41:19
Zulke maneuvers mogen niet bestraft worden, slalommen bij de start wel
Zullen we Lewis Hamilton dan maar meteen uit het kampioenschap smijten? ;)

Racerke007

 ::)  ::)  :-\

Uit het kampioenschap smijten ... <zucht>

Zulke zaken moeten bestraft worden zoals vroeger ook gebeurde. Dat is gewoon te gevaarlijk.

Tim C

Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 18:04:54
::)  ::)  :-\

Uit het kampioenschap smijten ... <zucht>

Zulke zaken moeten bestraft worden zoals vroeger ook gebeurde. Dat is gewoon te gevaarlijk.
Inderdaad, daarom dat Lewis dus uit het kampioenschap moet worden gesmeten (volgens jouw redenatie toch)

Ferrari 2010

;D ;D

Ik zie eigenlijk niks gevaarlijk bij het slalommen bij de start, het is gewoon ten volle je plaats verdedigen. Ok, het mag dan bij de start zijn, elke plaats is een plaats. Geeft ten minste wat amusment bij de start...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racerke007

@Tim: leg geen woorden in mijn mond die ik niet zeg
Een zwarte vlag is niet nodig, een stop and go of drive trough is een gepastere straf.

En ik heb het niet op Hamilton in Duitsland, knappe start van deze knaap van 10 naar 4 in drie bochten.

CitaatIk zie eigenlijk niks gevaarlijk bij het slalommen bij de start, het is gewoon ten volle je plaats verdedigen. Ok, het mag dan bij de start zijn, elke plaats is een plaats. Geeft ten minste wat amusment bij de start...
Stel dat men elkaar raakt en dwars komt te staan op de baan zoals Kubica, het risico is gewoon té groot!! Voor ongevallen én voor een saaie race te krijgen.

Tim C

Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 19:43:35
@Tim: leg geen woorden in mijn mond die ik niet zeg
Doe ik ook niet, jij zegt dat slalommen bij de start te gevaarlijk is en bestraft moet worden. Dan zeg je dus dat Lewis Hamilton gestraft moet worden. De man heeft nog geen één start gedaan waar hij niet van links naar rechts duikt en terug...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 23 juli 2007 - 19:47:30
Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 19:43:35
@Tim: leg geen woorden in mijn mond die ik niet zeg
Doe ik ook niet, jij zegt dat slalommen bij de start te gevaarlijk is en bestraft moet worden. Dan zeg je dus dat Lewis Hamilton gestraft moet worden. De man heeft nog geen één start gedaan waar hij niet van links naar rechts duikt en terug...
Dan zou hij moeten gestraft worden als dat ingevoerd is. Maar die regel bestaat nog niet, dus waarom zou hij nu bestraft moeten worden? Hij zal wel anders starten wanneer het niet meer toegelaten is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 12:13:30
Bedankt voor de vertaling.
Was er niet meer gezegd?  :-\

Tja je kan zeuren over Alonso én Massa dat ze hun mond moesten houden. Ik begon gisterenmiddag onmiddelijk te verwijzen naar een nieuw zalig Senna-Prost-tijdperk. Hoewel ik persoonlijk liever Fernando en Kimi zie tekeer gaan tegen elkaar ... devolgende mening kan ik mij ook bij vinden:
CitaatMassa is jealous because he lost, the language he is using -- unbelievable , he is really an primitive guy, he should be lucky that he has got a good car, because so good driver is he not.
Kimi spreekt geen spaans,hij spreekt eigenlijk geen enkele verstaanbare taal :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat