Man van de race: Groot-Brittannië

Gestart door Ferrari 2010, 08 juli 2007 - 15:24:58

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Groot-Brittannië?

Raïkkönen
5 (16.7%)
Alonso
1 (3.3%)
Hamilton
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Massa
23 (76.7%)
Heidfeld
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Fisichella
0 (0%)
Barichello
0 (0%)
Button
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 26

Tim C

Liefde maakt blind zullen we dan maar zeggen... ::)

Supermariobros


Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 08 juli 2007 - 18:32:04
Liefde maakt blind zullen we dan maar zeggen... ::)
Ik wilde ook al zoiets zeggen. Die man heeft nu juist geen zak moeten doen deze race, geen zak!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Massa, met voorsprong. Ook Kubica vond ik wel goed meevallen weer.

McLaren_über_alles

Massa, net zoals het vorige week met voorsprong Alonso was. Mooie inhaalrace (al waren de tegenstanders die hij inhaalde stukken trager, en deden ze zo goed als allemaal (uitgezonderd DC) geen moeite om hun plaats te verdedigen)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Eric

ik ga geen stem uitbrengen....zou eerst eens willen weten waarom Massa zijn motor afsloeg, eigen schuld of een bugje?
alleszins mooi hoe hij weer kon komen.

dat alonso hetzelfde niet kon neerzetten in Frankrijk ligt niet zozeer aan de piloot, maar wel aan de omloop.
Op het Franse circuit inhalen is bijna niet mogelijk terwiijl het in Silverstone wel mogelijk is.

*kruip nu vlug in mijn atoomschuilkelder*

Tim C

Citaat van: Eric op 08 juli 2007 - 21:33:46
ik ga geen stem uitbrengen....zou eerst eens willen weten waarom Massa zijn motor afsloeg, eigen schuld of een bugje?
alleszins mooi hoe hij weer kon komen.
Technisch probleem

KVDracer

Alonso moest dan ook maar terugkomen vanaf P10 en kon gewoon vanop de startgrid starten. Massa moest vanuit de piststraat starten en iedereen weet dat het peleton dan al redelijk wat voorsprong heeft. Had Massa vlugger dan de laatste 10 rondjes achter Kubica gehangen, had Kubica er ook wel aan geweest voor de moeite.

Eric

Citaat van: Tim C op 08 juli 2007 - 22:18:28
Citaat van: Eric op 08 juli 2007 - 21:33:46
ik ga geen stem uitbrengen....zou eerst eens willen weten waarom Massa zijn motor afsloeg, eigen schuld of een bugje?
alleszins mooi hoe hij weer kon komen.
Technisch probleem

dan kies ik voor Massa  ;)

Alan Blues

Er zijn veel piloten die een verdienstelijke race hebben gereden, maar mijn stem gaat naar Massa. Van het begin tot het einde met het mes tussen de tanden en zonder enige fout het hele peleton onder druk zetten en voorbij gaan. Chapeau.

Ik vond het strategisch ook een knappe race, enkel jammer van Hamilton zijn bijna 'Albers-moment'... :)

QMaverick

Massa natuurlijk... Jammer van de Dubbel... Volgende keer beter...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Racerke007

Citaatik ga geen stem uitbrengen....zou eerst eens willen weten waarom Massa zijn motor afsloeg, eigen schuld of een bugje?
alleszins mooi hoe hij weer kon komen.

Mooi gereden ja maar een Ferrari tegenover één van de andere negen teams is appels met peren vergelijken.
Het was vooral Coulthard die het hem moeilijk maakte maar dan nog: 2 rondjes ... . Op een 'power'-baan als Silverstone kan je met een goede motor veel beter uit de verf komen en kan je makkelijk inhalen als je in een Mclaren of Ferrari zit. Getuige hiervan is het verschilletje in rondetijden én de 'gelapten'.