GP van Groot-Brittannië

Gestart door Supermariobros, 02 juli 2007 - 10:47:16

« vorige - volgende »

Supermariobros

In Frankrijk had Ferrari het voor het zeggen, maar hoe liggen de verhoudingen een week later?

Kan Lewis Hamilton winnen voor eigen publiek?

ivan_

ik hoop dat ferrari de lijn nu kan doortrekken van de afgelopen wedstrijd, Maar ik vrees dat Hamilton de grote winnaar gaat worden :)

1: Hamilton
2: Raikkonen
3: Massa

supersteven

mijn pronostiek is

1 felipe massa
2 nick heidfeld
3 lewis hamilton
let the sunshine shine in your heart

Eric

1/ Kimi
2/ Hamilton
3/ Massa

Alonso zal weer als een stresskonijn op het circuit rondrijden, gefrustreerd omdat Hamilton alle aandacht krijgt van de pers.

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Citaat van: Eric op 02 juli 2007 - 20:14:08
Alonso zal weer als een stresskonijn op het circuit rondrijden, gefrustreerd omdat Hamilton alle aandacht krijgt van de pers.

Ik denk eerder dat F1-coureurs blij zouden zijn met wat minder persaandacht. Waar Alonso gefrustreerd van gaat zijn, is dat hij de verkeerde media-aandacht gaat krijgen, namelijk die over zijn relatie met Lewis. Als de Britse pers echter slim is en McLaren als een Brits team ziet, dan zullen ze zich wel inhouden. Maar ja, het blijven de media, dus ik hou mijn hart vast...

Eric

Citaat van: Jasper op 02 juli 2007 - 23:32:19
Citaat van: Eric op 02 juli 2007 - 20:14:08
Alonso zal weer als een stresskonijn op het circuit rondrijden, gefrustreerd omdat Hamilton alle aandacht krijgt van de pers.

Ik denk eerder dat F1-coureurs blij zouden zijn met wat minder persaandacht. Waar Alonso gefrustreerd van gaat zijn, is dat hij de verkeerde media-aandacht gaat krijgen, namelijk die over zijn relatie met Lewis. Als de Britse pers echter slim is en McLaren als een Brits team ziet, dan zullen ze zich wel inhouden. Maar ja, het blijven de media, dus ik hou mijn hart vast...

De Britse pers zich inhouden? De Britse en Italiaanse pers zijn zowat de grootste parasieten in het lastigvallen van bekendheden....
Als ik me niet vergis heeft Denis al laten weten dat Hamilton meer zal afgeschermd worden van de pers...schrik dat zijn wonderboy het zou begeven onder de druk?

alonsolover

Het kan ook zijn dat Hamilton vaart als alonso voor eigen publiek,
Te snel het roer in handen nemen en fout maken in de eerste bocht,We zullen het allemaal nog zien

Tim C

Citaat van: alonsolover op 03 juli 2007 - 10:58:30
Te snel het roer in handen nemen
Is dat een nieuwe uitdrukking voor meters te laat remmen?

Jasper

Het F1Pits-forum zit in een creatieve periode. Dit weekend hadden we al "alle ankers dichtgooien" en nu "het roer te snel in handen nemen". Misschien op het einde van het jaar een bloemlezing uitgeven met de F1Pits.net Taalpareltjes 2007. :P ;)

FerrariMan

Onze wederkerende zager heeft alweer woorden klaar:

Citaat"Ja, ik denk dat ze liever zien dat Lewis wint en ik denk niet dat je daar tegenin kan gaan", werd Alonso door de pers gequote. "We zijn in Engeland, we hebben een Spaanse en een Engelse coureur en de Engelsman staat aan de leiding van het kampioenschap. Dus als hij wint helpt dat het team. Het team wilde dat ik zou winnen in Barcelona en ze willen dat Hamilton wint in Silverstone."

Wat zou er weer van waar zijn...de pers? Of toch Alonso zelf?

Eric

Alonso is zich al aan het indekken.
Het kan ook zijn dat McLaren de kaart gaat trekken van Hamilton, hij heeft tenslotte al een mooie voorsprong...niet dat Alonso geen WK meer kan worden, maar better safe then sorry.


meatball

Alonso is al te veel achter Hamilton geeindigd voor een wereldkampioen,ik denk dat hij nu toch echt stress gaat krijgen.
In Groot-Brittanie zie ik hem zeker ook niet sneller zijn dan Hamilton,dus reken ik op Ferrari en Massa om de Brit te verslaan.
Maar het is natuurlijk zeker zo belangrijk dat het een spannende race word,we zien zondag wel
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

Hopelijk valt hamilton uit en kunnen de punten een beetje gelijk komen met ferrari en mc claren,
dan word het echt spannend greetz

Supermariobros

Citaat van: alonsolover op 03 juli 2007 - 20:59:24
Hopelijk valt hamilton uit en kunnen de punten een beetje gelijk komen met ferrari en mc claren,
dan word het echt spannend greetz

McLaren  ::)