Man van de race: Frankrijk

Gestart door Tim C, 01 juli 2007 - 16:03:32

« vorige - volgende »

Wie was de beste in Frankrijk?

Raikkonen
13 (40.6%)
Massa
1 (3.1%)
Hamilton
1 (3.1%)
Kubica
2 (6.3%)
Heidfeld
3 (9.4%)
Fisichella
1 (3.1%)
Alonso
9 (28.1%)
Button
1 (3.1%)
Iemand anders (wie?)
1 (3.1%)

Totaal aantal stemmen: 28

TurboBoost

Fisichella

Hield mooi de wereldkampioen en ex-teamgenoot achter zich

FerrariMan

Citaat van: Juan op 01 juli 2007 - 18:43:36
Alonso, zonder hem was het echt een saaie bedoening geweest.

Citaat van: FerrariMan op 01 juli 2007 - 17:46:18
Alonso niet, hij begint onder druk meer en meer fouten te maken in de GP's.
Slechts 2 grote fouten (toen hij buitenkwam na de laatste stop). De rest waren gewoon remfouten, zoals ook Massa en Hamilton er talloze hebben gemaakt. Enkel Alonso moest echt aanvallend rijden en ja, dan maak je fouten.
Zijn uitje in de Spaanse en Canadese GP.

alonsolover

Alonso heeft deze GP een echte race gemaakt hij blijft een vechter wacht maar tot volgend week

meatball

Persoonlijk had ik liever Massa zien winnen maar ja.
Man van de race kubica na zo een crash ,zo racen dat mag ik wel. :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Bart VD

Ik heb op Hamilton gestemd.   Alonso liet heel wat mooie dingen zien, Raikko reed een geweldige race, maar Hamilton heeft op mij het meeste indruk gemaakt door meteen na zijn pitstop Heidfeld (dacht ik toch) voorbij te knallen daar waar Alonso het zo vaak probeerde en faalde.  En dat met nieuwe banden een een pas volgetankte wagen.
This space for rent

supersteven

alonso, omdat hij vandaag bewezen heeft dat hij kan racen
let the sunshine shine in your heart

dj Peter

Alonso zeker niet, omdat hij maar al te vaak de verkeerde kant koos (buitenkant bocht) om Heidfeld voorbij te gaan, en verschillende keren alle ankers moest dichtgooien om niet in het decor te belanden. Man van de race is Kimi, hiJ maakte  een prima start en reed een feilloze race.

Doefie

Net zoals Saffier, niet Alonso. Als coureur weet ge dat, zeker in zo eenn haarspeldbocht, inhalen langs binnen moet en niet langs buiten. Dat hij probeerde, akkoord is goed, maar Heidfeld moest gewoon op de normale plek remmen om Alonso achter zich te houden. Dus ja. Hoe mooi ook zijn pogingen, mijn stem gaat naar Räikkönen.

Supermariobros

Citaat van: Bart VD op 01 juli 2007 - 21:38:46
Ik heb op Hamilton gestemd.   Alonso liet heel wat mooie dingen zien, Raikko reed een geweldige race, maar Hamilton heeft op mij het meeste indruk gemaakt door meteen na zijn pitstop Heidfeld (dacht ik toch) voorbij te knallen daar waar Alonso het zo vaak probeerde en faalde.  En dat met nieuwe banden een een pas volgetankte wagen.

Het was Kubica, prachtig gedaan trouwens van Hamilton.

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 01 juli 2007 - 18:27:14
alonso,
als je ziet hoe hij gevochten heeft is hij de beste piloot van allemaal hij had moeten op de tweede rij starten naast de ferraris was hij gewonnen op naar volgende formule 1 zou ik zeggen ;)
Wow, jij hebt een andere race gezien dan ik denk ik. Ik heb ook FA als man van de race gekozen, maar gewonnen had hij nooit hoor, zelfs niet vanop pole.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover

Hij was allesins de eerste door de bocht gegaan het is bijna altijd met de hene die in de pole staat gaat als eerste door de bocht en blijft op kop tot de eerste pitstop en als je een zere rappe pitstop hebt kan je nog eerstes staan dusja....

lucp

Citaat van: Supermariobros op 02 juli 2007 - 07:40:40
Citaat van: Bart VD op 01 juli 2007 - 21:38:46
Ik heb op Hamilton gestemd.   Alonso liet heel wat mooie dingen zien, Raikko reed een geweldige race, maar Hamilton heeft op mij het meeste indruk gemaakt door meteen na zijn pitstop Heidfeld (dacht ik toch) voorbij te knallen daar waar Alonso het zo vaak probeerde en faalde.  En dat met nieuwe banden een een pas volgetankte wagen.

Het was Kubica, prachtig gedaan trouwens van Hamilton.

Hij wou effe aan Alonso laten zien hoe je met een Mercedes een BMW voorbijsteekt  :P
This is my best victory ever : F1 World Champion 2005, Nürburgring 29/05/05
A victory is so much nicer when you have to figth for it : Formal World Champion 2005, Suzuka 09/10/05

Juan

Citaat van: alonsolover op 02 juli 2007 - 08:59:01
Hij was allesins de eerste door de bocht gegaan het is bijna altijd met de hene die in de pole staat gaat als eerste door de bocht en blijft op kop tot de eerste pitstop en als je een zere rappe pitstop hebt kan je nog eerstes staan dusja....
Ferrari was gisteren de snelste, daar had zelfs Alonso niets aan kunnen veranderen...
Juan

Doefie

Citaat van: alonsolover op 02 juli 2007 - 08:59:01
Hij was allesins de eerste door de bocht gegaan het is bijna altijd met de hene die in de pole staat gaat als eerste door de bocht en blijft op kop tot de eerste pitstop en als je een zere rappe pitstop hebt kan je nog eerstes staan dusja....

Leestekens maakt het makkelijker voor iedereen. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 02 juli 2007 - 08:59:01
Hij was allesins de eerste door de bocht gegaan het is bijna altijd met de hene die in de pole staat gaat als eerste door de bocht en blijft op kop tot de eerste pitstop en als je een zere rappe pitstop hebt kan je nog eerstes staan dusja....
Misschien had hij op pole kunnen staan, maar dan nog, hij had zijn positie bij de 1ste stop waarschijnlijk al aan massa kwijt geweest, anders in de 2de, of eventueel de 3de. De ferrari's waren sneller. Volgen mij is het enige wat jij kan en wil zien dat Alonso de beste is, de enige is, de snelste is. Realiseer je op tijd dat dat niet zo is. Hij is goed, maar daarmee alleen win je geen race.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.