GP van Frankrijk

Gestart door Tim C, 24 juni 2007 - 22:17:03

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: fawlty op 29 juni 2007 - 12:33:23
amai amai kijk nu, de ferrari's krijgen goede hoop van Mclaren tijdens de vrije trainingen
Ze hebben een beetje teveel goede hoop weggegeven, niet?  :)

meatball

Goed resultaat voor Ferrari maar de weg is nog lang,ik had liever Massa zien winnen ???
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

supersteven

goed voor ferrari en alonso heeft eindelijk geleerd dat inhaalpogingen bij het racen horen
let the sunshine shine in your heart

redasian

ja, maar langs buiten in Adelaide is moeilijk. Zelfs als wereldkampioen

Tim C

Weet je waarom ik zo van McLaren hou? Hun sportiviteit en good sportsmanship.

Citaat"We flattered them [Ferrari] this weekend," said Dennis. "They did a good job, and probably improved the car a little bit. But we made them look a lot better than they were."

Nu nog Bourdais naar Woking halen en het team is compleet...

Jasper

Oké Ron Dennis, "Ferrari heeft alleen maar 10 punten teruggepakt op ons omdat wij niet echt geprobeerd hebben." Goed bezig meneer Dennis.

Ik ben anderzijds wel van de mening dat deze dubbelzege voor Ferrari nog lang geen reden tot paniek is. Magny Cours is ten eerste altijd al een Ferrari-circuit geweest. Ten tweede was het verschil met Lewis Hamilton volgens mij niet enorm groot, en zeker kleiner dan de voorsprong die de McLarens hadden in Monaco en Canada. Ten derde denk ik dat we met Silverstone en Nurburgring nu twee circuits tegemoet gaan die McLaren eerder goed liggen.

Trouwens... als het zo blijft duren, kunnen we binnen een race of 2 al gaan zeggen dat Hamilton de rest van het seizoen genoeg zal hebben aan tweede plaatsen om wereldkampioen te worden...

redasian

maar er is niemand van de Ferrari kant die nu victorie schreeuwt - shit happens. Het lijkt erop dat we de laatste 2 weken goed gewerkt hebben, maar dat kan volgende week allemaal teniet gedaan worden. of misschien niet.

we spreken momenteel over 10den seconden per ronde, het kan alle kanten opgaan. En zelfs als ferrari fan, heb ik van dit jaar vooral genoten. McLaren is als 1-2 overgekomen, en soms zelfs met serieuze voorsprongen, maar ik denk niet dat we veraf zitten. Of zoals dit weekend- we liggen voor, maar niet genoeg om te gaan rusten.

Ik vind het gewoon een schitterend sezoen tot nu toe - bring 'm on

FerrariMan

Jasper, USA en Canada zijn ook typische Ferrari circuits, en daar zag je het tegenovergestelde. Ik zou het dus niet alleen op de baan durven stoten. Als de berichten kloppen heeft Ferrari veel last gehad met de windtunnel, dat lijkt nu opgelost te worden.

Jasper

Wat je inderdaad meteen merkt aan het feit dat Ferrari de McLaren-toer is opgegaan met het aanbrengen van vleugeltjes aan de neus en van die rare platen aan de sidepods. We zullen wel zien. Ik panikeer nog niet. Als Ferrari binnen de 10 punten van McLaren komt, dan zal ik dat wel doen. :P

Ferrari 2010

Japser toch, dan ga jij in zware paniek aan je volgende schooljaar beginnen? Of neen, toch niet, want tegen dan is Ferrari al meer dan 10 punten voor op McLaren ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper


Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 02 juli 2007 - 17:51:38
Sigged. :)
Sh*t, dat zijn 4 races om 35 punten meer te pakken dan McLaren :P Nuja, als er elke race een mac uitvalt is dat niet zó heel moeilijk meer hé :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.