Sabotage bij Ferrari?

Gestart door FerrariMan, 25 juni 2007 - 10:08:16

« vorige - volgende »

Welke straf moet Mclaren al dan niet krijgen?

Vrijspraak
3 (10%)
Punten contructeurs op 0
9 (30%)
Punten rijders op 0
0 (0%)
Punten constructeurs en rijders op 0
5 (16.7%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008
4 (13.3%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008 én 2009
3 (10%)
Mclaren krijgt gewoon een (fikse) geldboete
2 (6.7%)
Andere mening
2 (6.7%)
Geen mening
2 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

alonsolover

Prodrive optie?
Ik denk dat Alonso naar Renault gaat

Jasper

Alonso naar Renault.
Hamilton naar Ferrari.
Massa zal een kleiner team moeten zoeken, mogelijk Toyota.

Als McLaren niet meerijdt, volg ik geen formule 1 meer.

alonsolover

heel de sport is er aan,
ik ben er nog altijd niet goed van  :(

frebe

idd ik ook niet meer, maar eerst zien wat er gebeurt of de uitspraak wel juist is, Mclaren zal zeker nog in beroep gaan en zal ook naar een brugelijke rechtbank gaan, dit is een straatje zonder einde, en nu zal alle vuile was buiten gehangen worden vrees ik van alle topteams

frebe

het was vermeld op autosport.com maar het is er terug weggehaald, dus mss toch niet juist, op cnn is het ook maar daar zeggen ze nog niks van een uitspraak en die zijn daar met een gans leger journalisten ...

FerrariMan

1. McLaren zal daadwerkelijk iets misdaan hebben want anders geeft de FIA deze maximumstraf niet.

2. Het valt nog af te wachten voor welk kampioenschap ze een schorsing krijgen. WDC, WCC of beide.

Jasper

Waarom is GPupdate de enige site die dit nieuws meldt?

frebe

ja autosport.com heeft het ook weggehaald, dus mss toch fout ...
zelfs la gazetta meld nog niks ...

Jasper

Bij GPupdate hebben ze er ondertussen een vraagteken achter gezet.

scho0634


alonsolover

pfff, kweet et niet meer ksta met mijn tickets voor Spa waar ik express gekocht hebt voor een mclaren van alonso

Juan Pablo

Ongelovelijk,.. Tour de France scenario's hier ..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Volgens mij hebben GPupdate en Formule1.nl dit nieuws allebei gekopieerd van Autosport.com, en was deze iets te snel met zijn berichtgeving... Ik wacht nog altijd af maar wel vol spanning en ik heb er zeker geen goed oog in.

alonsolover

Helemaal klote!!!

Dat ze de constructeurspunten zouden afpakken tot daar nog toe maar gediskwalifiseerd:o

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 13 september 2007 - 17:54:58
Volgens mij hebben GPupdate en Formule1.nl dit nieuws allebei gekopieerd van Autosport.com, en was deze iets te snel met zijn berichtgeving... Ik wacht nog altijd af maar wel vol spanning en ik heb er zeker geen goed oog in.
Zou ik ook doen. Zolang er op gazzetta.it niks nieuws komt geloof ik het ook nog niet.