Sabotage bij Ferrari?

Gestart door FerrariMan, 25 juni 2007 - 10:08:16

« vorige - volgende »

Welke straf moet Mclaren al dan niet krijgen?

Vrijspraak
3 (10%)
Punten contructeurs op 0
9 (30%)
Punten rijders op 0
0 (0%)
Punten constructeurs en rijders op 0
5 (16.7%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008
4 (13.3%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008 én 2009
3 (10%)
Mclaren krijgt gewoon een (fikse) geldboete
2 (6.7%)
Andere mening
2 (6.7%)
Geen mening
2 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

scho0634

Ik wacht eerst maar tot dat definitief is bewezen dat ze schuldig zijn.

robbert

ze krijgen gewoon een fikse geldboete, ze gaan nie aan de punten van mclaren zitten. jammer genoeg.

Ferrari 2010

Geen punten voor rijders en team dit seizoen, dan ben ik tevreden :) En ik verwacht ook gewoonweg zoiets...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racerke007

Citaat van: 0634 op 11 september 2007 - 18:17:10
Ik wacht eerst maar tot dat definitief is bewezen dat ze schuldig zijn.

Ik ook ... kan je deze optie toevoegen?
Thx  ;)

robbert

Citaat van: Ferrari 2007 op 11 september 2007 - 19:56:59
Geen punten voor rijders en team dit seizoen, dan ben ik tevreden :)

ja dan ben ik ook tevreden, omdat het niet eerlijk is om kampioen te zijn door illegale praktijken. Maar ik vrees dat de FIA aan zichzelf zal denken en gewoon Mclaren in de F1 laat en gewoon fikse geldboete zal geven, laat dat aub niet gebeuren. diskwalificeer Mclaren voor dit seizoen, net zoals bij schumacher in 1997 denk ik, kan ook een ander jaar geweest zijn, toen hij in aanraking was met villeneuve in Jerez

Racerke007

Citaattoen hij in aanraking was met villeneuve in Jerez
;D Dat was perongeluk een zacht tikje ja...  ::)

Maar laat ons nu even deze poll aanpassen voor de zitting én één maken na de zitting van deze week.
Niet om aan te moedigen dat mensen veranderen van mening maar mijn mening kan nog alle richtingen uit.

McLaren_über_alles

Niemand weet wat er gebeurd is. Was er veel info, is die info gebruikt, wie binnen het team wist hiervan of is het een storm in een glas water?

Dus niemand kan een zinnig antwoord geven op een dergelijke poll...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

scho0634

Citaat van: McLaren_über_alles op 11 september 2007 - 21:04:14
Niemand weet wat er gebeurd is. Was er veel info, is die info gebruikt, wie binnen het team wist hiervan of is het een storm in een glas water?

Dus niemand kan een zinnig antwoord geven op een dergelijke poll...

Dat vind ik dus ook. Eerst even afwachten of ze schuldig zijn.

Pas daarna kan een strafmaat bepaald worden. Alles op zijn tijd.

Tim C

Er was al een topic over dit onderwerp, met exact dezelfde titel trouwens... ::)

Topics samengevoegd.

FerrariMan

Indien de FIA goede bewijzen heeft zou het me logisch lijken ze enkel en alleen voor 2007 te schrappen. 2008 is een nieuw jaar en ze gaan best niet meteen 2 jaar F1 naar de knoppen helpen met zo'n zware straf, dat kunnen ze ook aan de fans niet maken. En dan nog, volgens mij komt het nooit zover als een uitsluiting. McLaren gaat morgen lopen met een geldboete en maximaal het afnemen van punten in het WCC.

Of nog beter, morgen gaan ze helemaal vrijuit.  :)

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 12 september 2007 - 10:19:37
Indien de FIA goede bewijzen heeft zou het me logisch lijken ze enkel en alleen voor 2007 te schrappen. 2008 is een nieuw jaar en ze gaan best niet meteen 2 jaar F1 naar de knoppen helpen met zo'n zware straf, dat kunnen ze ook aan de fans niet maken. En dan nog, volgens mij komt het nooit zover als een uitsluiting. McLaren gaat morgen lopen met een geldboete en maximaal het afnemen van punten in het WCC.

Of nog beter, morgen gaan ze helemaal vrijuit.  :)
Jij bent zeker van het principe 'een zo laag mogelijke straf mezelf inbeelden, dan kan het alleen maar meevallen'? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

supersteven

het zal nul punten constructeurs worden plus enorme geldboete
let the sunshine shine in your heart

janke

Williams: "Informatie verdwijnt wel vaker"
11 september 2007

Teambaas Frank Williams heeft laten weten erg benieuwd te zijn naar de uitkomst van de spionagezaak, maar voegde daaraan toe dat tegenwoordig wel vaker informatie verdwijnt naar concurrerende Formule 1-teams. Bijvoorbeeld als er een medewerker vertrekt en besluit om voor een andere renstal te gaan werken.

"Het lijkt erop dat het team van McLaren en Ron Dennis in de problemen zitten", vertelde Williams tegenover de Britse krant The Guardian. "Ik heb geen idee wat het nieuwe bewijs is dat de FIA heeft, maar ik denk dat we daar komende donderdag wel achter zullen komen, als de World Motor Sport Council bij elkaar komt."

"We moeten echter niet vergeten dat als wij iemand aannemen die eerder voor BMW heeft gewerkt, of als we iemand kwijtraken aan Honda, of als er iemand van Renault naar een ander team vertrekt, er ook altijd wel informatie wordt uitgewisseld."
gpupdate.nl

En gelijk heeft hij, onze Frank.
Some things are too important to be left in the past.

McLaren_über_alles

Citaat van: janke op 12 september 2007 - 13:23:10
"We moeten echter niet vergeten dat als wij iemand aannemen die eerder voor BMW heeft gewerkt, of als we iemand kwijtraken aan Honda, of als er iemand van Renault naar een ander team vertrekt, er ook altijd wel informatie wordt uitgewisseld."
gpupdate.nl

En gelijk heeft hij, onze Frank.

Idd. Voor hetzelfde geld heeft Ferrari meer info over McLaren gekregen via Kimi dan dat McLaren info heeft gebruikt van Ferrari...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Ferrari 2010

Dat is inderdaad waar, maar het is geen manier om dit goed te spreken. Met dingen in je hoofd ben je veel, maar niet alles; met dingen op papier wel. Overigens is het dan legaal, dioe persoon weet dat gewoon en neemt zen kennis mee, dat team betaalt ervoor. Hier is het duidelijk niet legaal.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.