Sabotage bij Ferrari?

Gestart door FerrariMan, 25 juni 2007 - 10:08:16

« vorige - volgende »

Welke straf moet Mclaren al dan niet krijgen?

Vrijspraak
3 (10%)
Punten contructeurs op 0
9 (30%)
Punten rijders op 0
0 (0%)
Punten constructeurs en rijders op 0
5 (16.7%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008
4 (13.3%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008 én 2009
3 (10%)
Mclaren krijgt gewoon een (fikse) geldboete
2 (6.7%)
Andere mening
2 (6.7%)
Geen mening
2 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

damo

Citaat van: Racerke007 op 23 augustus 2007 - 23:51:59
Als het warm gaat worden onder de voeten van Mclaren dan zal aan Ferrari gevraagd worden hoe zo'n document bestaat.
Nav wat ik al eerder aanhaalde, hier kan niet alle info van het team inzitten... maar tja, wie heeft dit document samengesteld én vooral waarom.

En moest jij beslissen over straf of geen straf zou je geen straf geven omdat die 800 blzn niet àlle info van Ferrari bevatten ... zo kennen we u  ::)

Ondertussen een analoog geval in de Belgische voetbalwereld : bij Lierse chipoteren trainer Paul Put en enkele spelers => gevolg : Lierse naar derde klasse ook al was het hier overduidelijk dat het bestuur van niks wist en dat heel de zaak in het nadeel van Lierse zelf was/is.  Alternatieve straf voor Mc Laren zou dus nog kunnen worden : degraderen naar 't kart kampioenschap  :o

Supermariobros


Tim C


Ferrari 2010

En van Kimi Raïkkönen! Niet te vergeten dat die vane Mac's komt, misschien zit die gewoon op geheime missie binnen Ferrari en keert hij binnen enkele jaren terug naar de zilverpijlen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Ferrari 2007 op 24 augustus 2007 - 14:55:14
En van Kimi Raïkkönen! Niet te vergeten dat die vane Mac's komt, misschien zit die gewoon op geheime missie binnen Ferrari en keert hij binnen enkele jaren terug naar de zilverpijlen!
Een zeer realistische piste mijn beste Watson!

Vanaf nu ben ik nog 100% pro Massa! Dat die verrader maar snel terug naar Woking gaat!

The Iceman

Citaat van: Tim C op 24 augustus 2007 - 15:13:19
Citaat van: Ferrari 2007 op 24 augustus 2007 - 14:55:14
En van Kimi Raïkkönen! Niet te vergeten dat die vane Mac's komt, misschien zit die gewoon op geheime missie binnen Ferrari en keert hij binnen enkele jaren terug naar de zilverpijlen!
Een zeer realistische piste mijn beste Watson!

Vanaf nu ben ik nog 100% pro Massa! Dat die verrader maar snel terug naar Woking gaat!
Slim dat hij is, laat hij de roden hem ook nog een megasalaris betalen en geeft hij, nadat hij de wagen naar zijn hand heeft gezet, zijn Braziliaanse teammaat ook nog eens gratis rijles. ;D ;D ;D

robbert

boe i hate raikkonen ;D


Schumacher rijdt in de plaats van Hamilton hé en dan nog met Hamiltons helm

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 24 augustus 2007 - 17:30:03
boe i hate raikkonen ;D


Schumacher rijdt in de plaats van Hamilton hé en dan nog met Hamiltons helm
Ik wist het, ik wist het dat er iets mee scheelde! Ik vond al dat die niet iedere keer even bruin zag toen hij uit die wagen stapte! Slecht schminkteam daar bij McLaren-Mercedes.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racerke007

Citaat van: damo op 24 augustus 2007 - 07:52:43
Citaat van: Racerke007 op 23 augustus 2007 - 23:51:59
Als het warm gaat worden onder de voeten van Mclaren dan zal aan Ferrari gevraagd worden hoe zo'n document bestaat.
Nav wat ik al eerder aanhaalde, hier kan niet alle info van het team inzitten... maar tja, wie heeft dit document samengesteld én vooral waarom.

En moest jij beslissen over straf of geen straf zou je geen straf geven omdat die 800 blzn niet àlle info van Ferrari bevatten ... zo kennen we u  ::)
Allez, Tim én Damo kennen mij ...  ::)

Even on-topic:
als Mclaren deze documenten gebruikt heeft dan moeten ze gestraft worden.
     Hier sta ik volledig achter, ook al is het moordend voor de sport. Als er échte feiten zijn dan zal ook ik een steen naar Mclaren werpen!!

Maar....
- hoe zijn deze documenten bij Mclaren geraakt?
- wie heeft dit document samengesteld?
- hoe is dit document van de samensteller bij de leveraar geraakt?

Tim C

Citaat van: Racerke007 op 24 augustus 2007 - 23:01:29
Maar....
- hoe zijn deze documenten bij Mclaren geraakt?
- wie heeft dit document samengesteld?
- hoe is dit document van de samensteller bij de leveraar geraakt?
A) Michael Schumacher
B) Ross Brawn
C) Jean Todt

janke

Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Racerke007 op 24 augustus 2007 - 23:01:29
Citaat van: damo op 24 augustus 2007 - 07:52:43
Citaat van: Racerke007 op 23 augustus 2007 - 23:51:59
Als het warm gaat worden onder de voeten van Mclaren dan zal aan Ferrari gevraagd worden hoe zo'n document bestaat.
Nav wat ik al eerder aanhaalde, hier kan niet alle info van het team inzitten... maar tja, wie heeft dit document samengesteld én vooral waarom.

En moest jij beslissen over straf of geen straf zou je geen straf geven omdat die 800 blzn niet àlle info van Ferrari bevatten ... zo kennen we u  ::)
Allez, Tim én Damo kennen mij ...  ::)

Even on-topic:
als Mclaren deze documenten gebruikt heeft dan moeten ze gestraft worden.
     Hier sta ik volledig achter, ook al is het moordend voor de sport. Als er échte feiten zijn dan zal ook ik een steen naar Mclaren werpen!!

Maar....
- hoe zijn deze documenten bij Mclaren geraakt?
- wie heeft dit document samengesteld?
- hoe is dit document van de samensteller bij de leveraar geraakt?

Waarom zou dat moordend voor de sport zijn? De F1 bestaat niet uit 2 teams, kom nou. Dat zou te gek zijn. Het is natuurlijk wel een klap, maar moordend?  Dat is het geld, de kleine teams die kunnen dat gewoon niet langer opbrengen al hebben ze veel ambitie. Als je ziet hoeveel geld bijv. Honda en Toyota er in pompt met minimaal rendement dan denk ik wel eens waar gaat het nou om.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

Het is vrij simpel hé. Schumacher rijdt met de helm van Hamilton en zo bracht hij de papieren ook mee. Van mij moet Hamilton winnen, dan is Schumacher gewonnen ;D

Racerke007

CitaatWaarom zou dat moordend voor de sport zijn? De F1 bestaat niet uit 2 teams, kom nou. Dat zou te gek zijn. Het is natuurlijk wel een klap, maar moordend?  Dat is het geld, de kleine teams die kunnen dat gewoon niet langer opbrengen al hebben ze veel ambitie. Als je ziet hoeveel geld bijv. Honda en Toyota er in pompt met minimaal rendement dan denk ik wel eens waar gaat het nou om

De F1 bestaat inderdaad uit meerdere teams. Maar elk seizoen zijn er slechts één of twee teams die strijden voor de overwinning. Wanneer een team domineert haken mensen af om te kijken. Idem wanneer een kampioenschap beslist is en er nog races te gaan zijn.
De 'ruzie' en rivaliteit tussen de Mclaren-coureurs is positief: dat is sensatie. Maar als een team bestraft wordt op valsspelen dan worden alle zaken die de sport in het verleden in diskrediet gebracht hebben door de kranten terug bovengehaald.

Ferrari 2010

Achja, dan zijn de laatste 3 races van dit seizoen helaas voor niets misschien, maarja, liever dat dan een oneerlijk kampioenschap. Volgend jaar zal BMW of Renault er wel staan om voor de overwinningen mee te rijden. Wie zegt overigens dat McLaren volgend jaar nog zo goed is? En Ferrari? Tis iets wat je nooit weet hé, voor tzelfde geld domineert Williams volgend seizoen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.