Sabotage bij Ferrari?

Gestart door FerrariMan, 25 juni 2007 - 10:08:16

« vorige - volgende »

Welke straf moet Mclaren al dan niet krijgen?

Vrijspraak
3 (10%)
Punten contructeurs op 0
9 (30%)
Punten rijders op 0
0 (0%)
Punten constructeurs en rijders op 0
5 (16.7%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008
4 (13.3%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008 én 2009
3 (10%)
Mclaren krijgt gewoon een (fikse) geldboete
2 (6.7%)
Andere mening
2 (6.7%)
Geen mening
2 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

McChouffe

Gepaste straf: 700 blz top secret McLaren-info met de post naar Maranello  ;)

Ik snap niet dat de FIA geen geldboete heeft gegeven. McLaren wordt gestraft, maar het WK lijdt er niet onder en het geeft de indruk dat er gerechtigheid is geschied.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

robbert

Citaat van: McChouffe op 07 augustus 2007 - 21:17:12
Gepaste straf: 700 blz top secret McLaren-info met de post naar Maranello  ;)

Ik snap niet dat de FIA geen geldboete heeft gegeven. McLaren wordt gestraft, maar het WK lijdt er niet onder en het geeft de indruk dat er gerechtigheid is geschied.

info over Mclaren naar Ferrari? Dan gaat Ferrari nog slechter presteren dan in 2005 ;)

Een geldboete zou goed zijn voor iedereen, zelfs voor Mclaren, want zij hebben toch geld genoeg, dat zou hen niets kunnen schelen, en zo kunnen ze gebruik maken van die documenten :P

FerrariMan

Waarom zou Ferrari maar al te graag in beroep gaan indien ze geen goede bewijzen hebben?

Trouwens, die Coughlan is nog altijd niet ontslagen bij McLaren.  ;)

red76

Citaat van: FerrariMan op 08 augustus 2007 - 09:25:22
Waarom zou Ferrari maar al te graag in beroep gaan indien ze geen goede bewijzen hebben?

Trouwens, die Coughlan is nog altijd niet ontslagen bij McLaren.  ;)

Maakt ook niet uit , hij heeft verlof in het hoogseizoen. ;)

Racerke007

CitaatTrouwens, die Coughlan is nog altijd niet ontslagen bij McLaren.
Hij staat op non-actief. Dus wel onder contract maar niet aan het werk: verlof zonder wedde.
Moet Mclaren hem ineens buitengooien? Net niet, als er Mclaren iets verweten wordt zal ook Ron bij Mike gaan aankloppen: hij is de aanstoker van dit alles!

Tim C

Ferrari heeft ten slotte Nigel Stepney ook niet buiten gesmeten!

red76


Tim C

Ik denk dat dat mijn punt was, maar kan me vergissen ;)

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 08 augustus 2007 - 09:25:22Waarom zou Ferrari maar al te graag in beroep gaan indien ze geen goede bewijzen hebben?

Moeten we die vraag echt beantwoorden?

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 08 augustus 2007 - 18:22:05
Citaat van: FerrariMan op 08 augustus 2007 - 09:25:22Waarom zou Ferrari maar al te graag in beroep gaan indien ze geen goede bewijzen hebben?

Moeten we die vraag echt beantwoorden?
Ik heb liever dat jij dat niet doet neen.  :)


Racerke007

Als het warm gaat worden onder de voeten van Mclaren dan zal aan Ferrari gevraagd worden hoe zo'n document bestaat.
Nav wat ik al eerder aanhaalde, hier kan niet alle info van het team inzitten... maar tja, wie heeft dit document samengesteld én vooral waarom.

Tim C

Sta me toe:

Het is allemaal de schuld van Michael Schumacher!

Racerke007


janke

Some things are too important to be left in the past.