Sabotage bij Ferrari?

Gestart door FerrariMan, 25 juni 2007 - 10:08:16

« vorige - volgende »

Welke straf moet Mclaren al dan niet krijgen?

Vrijspraak
3 (10%)
Punten contructeurs op 0
9 (30%)
Punten rijders op 0
0 (0%)
Punten constructeurs en rijders op 0
5 (16.7%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008
4 (13.3%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008 én 2009
3 (10%)
Mclaren krijgt gewoon een (fikse) geldboete
2 (6.7%)
Andere mening
2 (6.7%)
Geen mening
2 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

McChouffe

Citaat van: Racerke007 op 20 juli 2007 - 12:52:29
CitaatOverigens moet hierbij wel worden aangetekend dat al aan het einde van seizoen 2006, na de Grand Prix van Brazilië, in een technische analyse op Autosport.com melding werd gemaakt van het mechanisme dat Ferrari gebruikte bij het vastmaken van de bodemplaat.
Omwille van die vloer zal het wel geen paniek zijn hoor!
Als die cd bestaat: staat die op één van de servers van McLaren of niet ....
Ik gok van niet trouwens.

Dat zou wel heel dom zijn om zoiets op een server te smijten.

CitaatDe complottheorie is niet 'te' ver gezocht, het is en blijft Italië, of daar de waarheid van aan het licht komt is nog niet zeker allesinds.

Niet alleen Italië, maar ook het VK moet dan in 'het complot' zitten.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

Als je ergens mee wil werken dan werkt het makkelijker dat je het digitaal hebt.
Dus als ze iets gebruikt hebben moet er toch bij Mclaren iets van te vinden zijn.

Ehmmmm  :o wat is VK ??

Tim C

De algemene kennis is blijkbaar even afgewerkt als de complot- en maffiatheorieën.

VK= Verenigd Koninkrijk

Racerke007

Hmmm ok.
Trouwens... ik noem dat de GB, Amerika noem ik niet VSA maar USA. Tja mijn fout om niet nederlands te denken zeker.

Uiteraard kan het VK ook in 'het complot' zitten! Daar wonen ook Italianen en Ferrariliefhebbers ... !

Racerke007


Ferrari 2010

Volgens mij zit Bush er voor iets tussen! Of nee, Bin Ladan!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Het is allemaal de schuld van Schumacher en Ferrari.  ;D ;D ;D

Tim C

Citaat van: Racerke007 op 22 juli 2007 - 01:28:50
Uiteraard kan het VK ook in 'het complot' zitten! Daar wonen ook Italianen en Ferrariliefhebbers ... !
Zielig ::)

scho0634

Ik denk zelfs dat een klein italiaantje midden in de quali stiekem door de box van Mac is geslopen en onder Lewie's auto is gekropen om met gevaar voor eigen leven een wielmoertje heeft losgepeuterd ......ja, dat denk ik echt .....

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 22 juli 2007 - 12:39:04
Ik denk zelfs dat een klein italiaantje midden in de quali stiekem door de box van Mac is geslopen en onder Lewie's auto is gekropen om met gevaar voor eigen leven een wielmoertje heeft losgepeuterd ......ja, dat denk ik echt .....
Ik weet niet waar bij jouw wagen de wielmoeren zitten, maar bij de meeste wagens zitten die toch wel aan de zijkant hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racerke007

Citaat van: Tim C op 22 juli 2007 - 12:34:06
Citaat van: Racerke007 op 22 juli 2007 - 01:28:50
Uiteraard kan het VK ook in 'het complot' zitten! Daar wonen ook Italianen en Ferrariliefhebbers ... !
Zielig ::)

Tuurlijk Tim !!

FerrariMan

#101
Citaat van: Racerke007 op 22 juli 2007 - 01:28:50
Hmmm ok.
Trouwens... ik noem dat de GB, Amerika noem ik niet VSA maar USA. Tja mijn fout om niet nederlands te denken zeker.

Uiteraard kan het VK ook in 'het complot' zitten! Daar wonen ook Italianen en Ferrariliefhebbers ... !
Ik ben benieuwd naar donderdag!

Racerke007


Ike Racing

Als men de berichtgeving tot nu mag geloven, waren er verschillende mensen op de hoogte bij McLaren.
Ik kan mij best de reaktie voorstellen van McLaren medewerkers die bij het zien van Ferrari documenten zeggen:" doe dat weg, ik wil er niets mee te maken hebben"
Deonthologisch zouden ze het dan moeten melden aan de top van McLaren dier op zijn beurt de FIA moet waarschuwen.
Verder zegt men dat McLaren alleen schuldig zou bevonden worden indie Ron Dennis zou toegeven dat McLaren in de fout is gegaan.
Ik geloof niet dat Dennis zo'n uitspraak zal doen nu ze voor het eerst in jaren serieus meedoen voor het WK.
Wachten op de uitspraak van morgen die niemand geluukig zal maken.
Bij straf voor McLaren zal men zeggen dat de FIA voor Ferrari is en zonder straf dat McLaren voor getrokken wordt.

FerrariMan

Al bij al denk ik dat McLaren er wel vanaf zal komen zonder zware sancties. Noem het een voorgevoel.