Sabotage bij Ferrari?

Gestart door FerrariMan, 25 juni 2007 - 10:08:16

« vorige - volgende »

Welke straf moet Mclaren al dan niet krijgen?

Vrijspraak
3 (10%)
Punten contructeurs op 0
9 (30%)
Punten rijders op 0
0 (0%)
Punten constructeurs en rijders op 0
5 (16.7%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008
4 (13.3%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008 én 2009
3 (10%)
Mclaren krijgt gewoon een (fikse) geldboete
2 (6.7%)
Andere mening
2 (6.7%)
Geen mening
2 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 28


scho0634

Zeker niet mals. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen voor Ron Dennis en de zijnen...

Voor ons een voordeeltje: het gekonkel zal de titelstrijd er niet vriendelijker opmaken, en dus vaak wel leuker ... ;)

Racerke007

Inderdaad niet mals ... het feit is er dat niet enkel Mike en zijn vrouwke ervan wisten. Ook nog iemand binnen het team, die trouwens niet op 'non-actief' gezet is... .

FerrariMan

#33
Dit zou McLaren wel eens heel duur te staan kunnen komen.

Voor het eerst in jaren maken ze kans op de titels en dan worden ze hiermee gepakt.

Edit:

CitaatHowever, it emerged during the hearing McLaren managing director Jonathan Neale was aware Coughlan had the documents.

FerrariMan

Nu blijkt ook dat de inside-info van Ferrari al sinds maart in handen van Coughlan was en niet sinds april, zoals eerder vermeld. Indien dat waar is dan is het te begrijpen dat McLaren zo snel klacht indiende over de flexerende bodem van de Ferrari daar ze misschien al helemaal op de hoogte waren van de wagen.

Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar hoe het allemaal werkelijk in mekaar zit!

scho0634

Dan heeft McLaren in ieder geval wel zwart-op-wit dat Ferrari flexibele aerodynamische delen had ;)

Tja, het zal misschien wel weer de bekende storm in een glas water worden .... Ik kan me niet zo snel voorstellen dat, ook als McLaren daadwerkelijk schuldig is, de FIA straffen gaat uitdelen waardoor ze direct het huidige WK opblazen.

Jasper

Als McLaren hier zwaar vooe gestraft wordt, dan is het een ramp voor de F1. In ieder geval zou het seizoen 2007 dan voor velen zijn geloofwaardigheid verliezen. Ik opper niet dat dat dan niet de schuld zou zijn van McLaren.

Maar ik hoop écht dat McLaren onschuldig is, anders moet ik mij diep schamen dat ik voor hen supporter...

FerrariMan

Citaat van: 0634 op 13 juli 2007 - 22:13:02
Dan heeft McLaren in ieder geval wel zwart-op-wit dat Ferrari flexibele aerodynamische delen had ;)

Tja, het zal misschien wel weer de bekende storm in een glas water worden .... Ik kan me niet zo snel voorstellen dat, ook als McLaren daadwerkelijk schuldig is, de FIA straffen gaat uitdelen waardoor ze direct het huidige WK opblazen.
Indien ze schuldig worden bevonden zal het seizoen toch opgeblazen zijn, met of zonder straf. En mogelijke titels zullen hun glans verliezen.

scho0634

Misschien wel. Maar ja, laten we eerst maar eens afwachten hoe dit alles zich ontwikkeld. Ik mag iig hopen dat Ron Dennis en de zijnen niet dit soort praktijken hanteren.

FerrariMan

Kan evengoed zijn dat Ron van niks wist... :)

scho0634

Ron Dennis die niet alles weet wat er binnen zijn team gebeurt?

Tim C

Blijkbaar wist hij niet dat Jonathan Neal van iets wist (of loog hij maar zoiets zou René nooit doen)

scho0634

Hij is sowieso eindverantwoordelijk voor het wel en wee van McLaren. Of hij het nou wist of niet.

Jasper

Daar ben ik het dus niet mee eens.

Doefie

Citaat van: 0634 op 15 juli 2007 - 13:38:40
Hij is sowieso eindverantwoordelijk voor het wel en wee van McLaren. Of hij het nou wist of niet.

Als gij iets uitsteekt waar u baas helemaal niet van weet, en later komt dan aan het ligt dat het u fout was. Gij wordt ontslagen, u baas blijft. ;)