Sabotage bij Ferrari?

Gestart door FerrariMan, 25 juni 2007 - 10:08:16

« vorige - volgende »

Welke straf moet Mclaren al dan niet krijgen?

Vrijspraak
3 (10%)
Punten contructeurs op 0
9 (30%)
Punten rijders op 0
0 (0%)
Punten constructeurs en rijders op 0
5 (16.7%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008
4 (13.3%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008 én 2009
3 (10%)
Mclaren krijgt gewoon een (fikse) geldboete
2 (6.7%)
Andere mening
2 (6.7%)
Geen mening
2 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

Sinister -D-


alonsolover


Ferrari 2010

Ik vind het gewoonweg nergens terug :-\ Waar vinden jullie dit? Overigens vind ik het vreemd dat ze de rijders hun punten niet afnemen, deze zijn eveneens met dezelfde illegaliteit verworven als de constructeurspunten :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McLaren_über_alles

Citaat van: frebe op 13 september 2007 - 19:32:41
100 miljoen is veel maar niet echt een probleem voor Mclaren niet vergeten dat zij dit jaar een officieel budget van bijna 500 mijloen hebben en dat kunnen verhogen wnn ze willen. niet vergeten dat mclaren paar jaar geleden een tweede nieuwe auto tegen de klok hebben gebouwd toen de eerste vreselijk slecht was...

100 miljoen (4 miljard BEF!) is natuurlijk een enorme zware klap. Zeker als je weet dat ze juist het Technology Center gebouwd hebben, hun nieuwe speeltje in de paddock...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

McLaren_über_alles

Citaat van: Ferrari 2007 op 13 september 2007 - 19:40:32
Ik vind het gewoonweg nergens terug :-\ Waar vinden jullie dit? Overigens vind ik het vreemd dat ze de rijders hun punten niet afnemen, deze zijn eveneens met dezelfde illegaliteit verworven als de constructeurspunten :-\

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/formula_one/6991147.stm

(al wordt dit bericht precies nergens bevestigd...)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

frebe

Citaat van: McLaren_über_alles op 13 september 2007 - 19:41:51
Citaat van: frebe op 13 september 2007 - 19:32:41
100 miljoen is veel maar niet echt een probleem voor Mclaren niet vergeten dat zij dit jaar een officieel budget van bijna 500 mijloen hebben en dat kunnen verhogen wnn ze willen. niet vergeten dat mclaren paar jaar geleden een tweede nieuwe auto tegen de klok hebben gebouwd toen de eerste vreselijk slecht was...

100 miljoen (4 miljard BEF!) is natuurlijk een enorme zware klap. Zeker als je weet dat ze juist het Technology Center gebouwd hebben, hun nieuwe speeltje in de paddock...

tuurlijk is dat veel geld, maar het TC is niet op 2 dagen gebouwd die ontwikkeling en budgetering is al sinds half de jaren 90 bezig, en niet vergeten als mensen van de Britse adel zoals de hertog van Kent veel geld aan Mclaren geven ... en dan heb ik het niet over een paar mijloen
en hun nieuw speeltje in de paddock kunnen ze afschrijven
uiteraard blijft het veel geld maar tis geen klap die mclaren niet te boven zal komen

Eric

Citaat van: alonsolover op 13 september 2007 - 19:31:42
dus mclaren rijdt toch in SPA??? :D :D :D

moesten ze verstek laten gaan zou de boete alleen maar aangroeien.
ben benieuwd hoe dit zal onthaald worden door de fans op francorchamps....vooral spandoeken lezen dit weekend

robbert

stomme straf, Mclaren verliest alle punten en de piloten verliezen niks. De piloten hadden toch geluk om met een wagen te rijden met ferrari data? >:(

Ferrari 2010

Ik vraag me af of dit echt zo weinig door weegt als sommigen denken, vergeet niet dat McLaren op zich uitgesloten is van het kampioenschap, ik vraag me af ofdat de sponsors hun geld niet kunnen terug vragen? Wees maar zeker dat dit doorweegt. Daarnaast, als Alonso WK wordt rijden ze volgend jaar nog met de nummers 1 en 2, een beetje onterecht hé...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

frebe

waarom zouden de sponsors hun geld terug vragen? mclaren moet nu niet met witte wagen gaan rond rijden ...
ben benieuwd naar de persconferentie van Ron Dennis en wat ze gaan doen voor volgende stappen

Ferrari 2010

Wel, dit vind ik nu goed, de VRT geeft er aandacht aan, beginnen ze hun leven te beteren?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: frebe op 13 september 2007 - 19:56:25
waarom zouden de sponsors hun geld terug vragen? mclaren moet nu niet met witte wagen gaan rond rijden ...
ben benieuwd naar de persconferentie van Ron Dennis en wat ze gaan doen voor volgende stappen
Schade aan hun naam misschien?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

frebe

de kleine teams zullen wel blij zijn want krijgen nu meer tv gelden. maar denk niet dat Mclaren het hier bij laat ...

Ferrari 2010

Ik denk dat McLaren zich hier beter bij neerlegt, in beroep zou het wel eens veel erger kunnen uitdraaien.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

frebe

mss wel, maar ze zullen het wel overwegen en bij een beroepsprocedure mogen ze zelf ook nieuwe dingen aanbrengen en wie weet welke vuile was er dan wordt uitgehangen...