Sabotage bij Ferrari?

Gestart door FerrariMan, 25 juni 2007 - 10:08:16

« vorige - volgende »

Welke straf moet Mclaren al dan niet krijgen?

Vrijspraak
3 (10%)
Punten contructeurs op 0
9 (30%)
Punten rijders op 0
0 (0%)
Punten constructeurs en rijders op 0
5 (16.7%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008
4 (13.3%)
Mclaren moet gediskwalificeert worden voor 2008 én 2009
3 (10%)
Mclaren krijgt gewoon een (fikse) geldboete
2 (6.7%)
Andere mening
2 (6.7%)
Geen mening
2 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

Ferrari 2010

Waar blijft die uitspraak? Ik dacht dat ze rond 15u verwacht werd, het is al 16u. Ze hebben het er dus precies toch lastig mee. We zullen zien ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover


Ferrari 2010

Tzal nog wel even duren, als ik het goed heb geïnterpreteerd zijn ze eerst gaan lunchen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

De jury is momenteel aan het beraadslagen over de 'uitslag'.

Gezien het zo lang duurde lijkt het me dat ze McLaren niks hebben kunnen maken.


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Of: dat ze McLaren net heel veel hebben kunnen maken. In ieder geval lijken het zware discussies geworden te zijn. De uitkomst kan dan alle kanten uitgaan, en waarschijnlijk wordt het dan de 'gulden' (al is dat woord hier misschien niet echt van toepassing) middenweg. In ieder geval hou ik mijn hart vast. Als McLaren uitgesloten wordt van toekomstige races, dan valt meteen mijn grootste reden om F1 te volgen weg...

Edit: FerrariMan, wat is eigenlijk je bron hiervan? Want het feit dat er een jury nodig is, wil eigenlijk al zeggen dat er straffen worden uitgedeeld. Of is het geen jury die de strafmaat bepaalt, maar een jury die bepaalt over schuld of onschuld?

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 13 september 2007 - 17:16:58
Of: dat ze McLaren net heel veel hebben kunnen maken. In ieder geval lijken het zware discussies geworden te zijn. De uitkomst kan dan alle kanten uitgaan, en waarschijnlijk wordt het dan de 'gulden' (al is dat woord hier misschien niet echt van toepassing) middenweg. In ieder geval hou ik mijn hart vast. Als McLaren uitgesloten wordt van toekomstige races, dan valt meteen mijn grootste reden om F1 te volgen weg...

Edit: FerrariMan, wat is eigenlijk je bron hiervan? Want het feit dat er een jury nodig is, wil eigenlijk al zeggen dat er straffen worden uitgedeeld. Of is het geen jury die de strafmaat bepaalt, maar een jury die bepaalt over schuld of onschuld?
Ik denk dat de jury van de WMSC (juist?) beide doet. 26 man, that is.

alonsolover

zullen ze eruit zijn tegen 8 uur?,

Jasper

Dat weten alleen de mensen daar, denk ik. ;)

frebe


FerrariMan

Breaking news from Paris: McLaren have been excluded from the 2007-08 championship. It remains unclear whether the expulsion relates to both the Drivers' and Constructors' Championship, but it is, either way, the biggest punishment meted out in the history of the sport. More as we get it....letters@planet-f1.com

alonsolover


frebe

mclaren gaat hier in beroep bij een burgelijke rechtbank zoals Ferrari zou doen als Mclaren vrijspraak kreeg, dus dit is het einde nog niet...

McLaren_über_alles

 :o :o

En hoe zit het dan voor komend weekend? Want veel zin heeft het eigenlijk niet om 250 km (enkel) te rijden naar ginder om 2 Ferrari's mijlenver voor iedereen uit te zien rijden... Gelukkig had ik gratis (vip)kaarten. Maar als je als neutrale supporter al dat geld moet neerleggen om dan weer een snertvertoning te zien  :o >:(
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Ferrari 2010

Dit is zwaarder dan ik had verwacht, misschien geloven sommigen me niet maar ook ik moest slikken toen ik dit las. Shit man. Nuja, zeker is dat Alonso en Hamilton nu de duursten van de transfermarkt worden en Ralfje zen zitje wel kan vergeten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.