GP van Frankrijk

Gestart door Tim C, 24 juni 2007 - 22:17:03

« vorige - volgende »

fawlty

amai amai kijk nu, de ferrari's krijgen goede hoop van Mclaren tijdens de vrije trainingen
Ja sluw is die Hamilton

alonsolover

ja ik vind het ook maar een training is nog geen wedstrijd zoals in usa

Tim C

* Tim C lacht in zijn vuistje

robbert

ja het is waar, nu is ferrari snel omdat ik denk dat mclaren nog iets niet getoond heeft, ferrari zal het nog moeilijk krijgen zoals de laatste 2 wedstrijden

Sept

De top 15 binnen 1 seconde in FP 2 :o Lekker spannend ;)
1991 - 2004 = 7

alonsolover

ik ben ervan zeker dat de 2 mc clarens de eerste zullen zijn hopelijk alonso

Tim C

Weet op zijn minst hoe de naam van het team waarvoor je support wordt geschreven. Het is McLaren... ::)

Terug on topic:
Ferrari lijkt de touwtjes weer in handen te zullen nemen?

Jasper

4 Ferrari-motoren in de top-5. 3 Red Bulls in de top-6. Opmerkelijk.

Ferrari ziet er alleszins even stevig of zelfs steviger uit dan McLaren op de voorbije 3 vrijdagen. En we weten hoe de zondagen daarna telkens verlopen zijn...

Tim C

#38
Heeft er iemand beelden of zit iedereen op de live-timing. Rood toen Alonso buitenkwam en sindsdien is hij niet meer op de baan verschenen. Is er daar iets gebeurt of puur toeval?

Edit: nvm, blijkbaar was er een stukje kunstgras losgekomen.

FerrariMan

Alonso nog steeds niet buiten geweest terwijl Massa een angstwekkende tijd neerzet. Hopen dat hij de lijn door kan trekken.

Edit: Daar is Lewis weer. Ik ben die kerel stilaan beu.  :)

Tim C

No worries. Lewis gaat al de hele sessie lang voor snelle rondjes. Ferrari is al een sessie lang op langere stints aan het rijden...

FerrariMan

Alonso zou problemen met de remmen hebben. Massa en Lewis liggen heel erg dicht bij elkaar! De enige 2 in de 1:14's.

Ferrari 2010

Volgens mij word het straks een spannende strijd, en met wat geluk ook nog een spannende race!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Motorproblemen voor Alonso. Eerder op de dag al remproblemen. Pechdag of echt een teken van betrouwbaarheidsproblemen bij McLaren? In ieder geval zit een goede kwalificatieplaats er al niet meer in voor Alonso, want als hij nog kan rijden, dan zal het met veel benzine aan boord zijn.

Ferrari 2010

Zozo, dat was een leuk einde van de kwali :P Kvind het wel een beetje vreemd dat Raïkkönen niet door ging. Alonso zal veel geluk moeten hebben om nog een accepteerbaar aantal puntjes te sprokkelen. En daarmee loopt rookie Hamilton weeral uit op 2-voudig wereldkampioen ALonso  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.