Vettel vervanger kubica

Gestart door ivan_, 15 juni 2007 - 11:54:50

« vorige - volgende »

wat zijn jullie verwachtingen van Vettel in de GP van USA

crasht of valt uit
eindigd in P15 - P20
eindigd in P10 - P15
eindigd in P5 - P10
eindigd in P1 - P5

ivan_


Jasper

Idem, als hij geen mechanische pech heeft. Ik vind het trouwens wel goed dat BMW de voorkeur geeft aan hem in plaats van Glock. Ik denk dat de hand van Peter Sauber is. :)

Doefie

Hmm, ik persoonlijk zou voor Glock gaan. Hij is ijzersterk bezig in de GP2 plus hij heeft de ervaring met Formule 1-races, twee jaar geleden viel hij naar mijn mening zeker niet slecht in voor Giorgio Pantano (die hij nu ook de baas is in GP2). Nu ja we zien wel he :)

Jasper

Dat is het juist, Vettel heeft géén ervaring dus geef die jongen ook een kans. :) Nu dacht ik wel dat GLock al ouder was dan 25 dus eigenlijk is hij ook nog een jongeling die wel eens zou mogen proberen. Nu ja. Ik kijk uit naar Vettel. :)

Tim C

De reden waarom BMW Vettel kiest is omdat de man nog tot eind dit jaar te gast is bij hun, daarna zou Red Bull hem terug willen. Via deze weg proberen ze dus enkele gedachten en harten te laten veranderen.

Ze hadden er volgens mij beter aangedaan om Glock in die wagen te zetten, maar aangezien de F1.07 een sterke wagen is moet een top tien plaats haalbaar zijn.

Ferrari 2010

5-10 moet haalbaar zijn, die BMW zit goed in elkaar. Racen is wel nog steeds anders dan testen, dus het blijft afwachten. Maar zonder pech lijkt het me een haalbare kaart.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Hamilton MASTER

Podium ! 3de plek om exact te zijn.



meatball

Ik heb het gevoel dat Kubica zwaar onderschat word,Vittel eindigt niet of zeker niet hoger dan p 15
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Ik denk dat als Vettel in VT1 slechts een halve seconde achter Heidfeldhangt, en dus eigenlijk min of meer op het niveau van Kubica, dat je dan meer mag verwachten dan P15. ;)

Jasper

Vettel heeft zomaar eventjes 83 ronden of 347.936 kilometer afgelegd vandaag. :o

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 15 juni 2007 - 21:49:42
Vettel heeft zomaar eventjes 83 ronden of 347.936 kilometer afgelegd vandaag. :o
Sja, die jongen moet ook even goed wennen aan het circuit hé, bovendien zal hij zondag anders moeten rijden dan hij tijdens het testen gewend is. Al bij al een knappe prestatie, hij staat dan wel 6 plaatsen achter Heidfeld op het einde van de dag, die 6 plaatsen houden slechts een verschil van 2 tienden in. Helemaal niet slecht dus. Het valt me bovendien op hoe dicht de :middenmoot bij elkaar zat in de laatste sessie, 15 wagens op 7 tienden, kan leuk worden zondag!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumivill

P5-P10,de jeugd blijft komen,zo'n situaties zijn ideaal om iemand een kans te geven,Glock heeft wel meer ervaring idd,maar niet met de wagen,daar is Vettel wel in het voordeel.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Doefie

Is gelijjk zoveel coureurs... trainingen en testen zijn belange nog geen races. Er zijn er nog die het wow-effect hadden tijdens de trainingen ofzo, en uiteindelijk in de race minder. En jeugd is daarom niet veel beter dan ervaring. Kijk naarAllan McNish. Naar mijn mening is het een hele goeie rijder, hij was ook 30 als hij debuteerde. Zelfde voor Damon Hill, die er al 32 was. Tegenwoordig lijkt het "hoe jonger hoe beter", terwijl het absoluut niet het geval is  :-\

Citaat van: meatball op 15 juni 2007 - 20:48:33
Ik heb het gevoel dat Kubica zwaar onderschat word,Vittel eindigt niet of zeker niet hoger dan p 15

Het is geen water ;D ;D

Jasper

Vettel heeft zonet de snelste tijd gereden, hier zal hij van genieten. :)

McChouffe

Citaat van: Jasper op 16 juni 2007 - 16:46:20
Vettel heeft zonet de snelste tijd gereden, hier zal hij van genieten. :)

Maar is hem kwijt aan Alonso. Maar een 2e tijd is zeker niet slecht  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.