GP van USA

Gestart door Supermariobros, 12 juni 2007 - 10:04:44

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: robbert op 16 juni 2007 - 17:27:51
ik ook en ze konden zelfs niet sneller zijn dan bmw, renault zit zelf in hun buurt dus dat ziet er toch niet goed uit hoor, wacht maar in de kwalificatie, dan zal je het wel zien, want als ze willen winnen moeten ze daar snel zijn en zoals het nu eruit ziet zal dit niet het geval zijn

Interpunctie

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

hij gebruikt tenminste nog komma's dan is het toch nog vrij duidelijk want ik heb er hier ook al zien passeren die zelfs geen komma's gebruiken en dan wordt het pas echt lastig om te lezen :P

scho0634

En weer is Lewie iedereen de baas..

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 16 juni 2007 - 17:24:25
Ik heb de laatste training gevolgd en ik kan gerust zeggen dat het er beter uitziet dan de tijden doen uitschijnen.

Zo om over naar huis te schrijven is het niet. McLaren is heel wat sneller en ik zie ze dan ook met de vingers in de neus winnen.
Tenzij de McLarens zotte toeren uithalen in die eerste bocht...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McChouffe

Citaat van: 0634 op 16 juni 2007 - 20:05:50
En weer is Lewie iedereen de baas..

Zo extreem groot is het verschil tussen Alonso en Hamilton nu ook weer niet.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Alonso die trouwens een paar metertjes extra heeft afgelegd door die duik naar binnen toe...

Schumi nr1

Ferrari lijkt mij beter in vorm dan vorige week, maar ik denk niet dat ze gaan winnen. Daarvoor ziet McLaren er te sterk uit.

fawlty

verschil is inderdaad klein, maar wie eerst is, is eerst
in dit geval sluw-is hamilton
Ja sluw is die Hamilton

Hamilton MASTER

Zoals ze in't brussels zouden zeggen: Alonso gaat z'n kap opfrette volgende race  ;D



Tim C

Ik verwacht van Raikkonen en Kovalainen hetzelfde ;)

Jasper

Citaat van: Tim C op 16 juni 2007 - 20:15:38
Alonso die trouwens een paar metertjes extra heeft afgelegd door die duik naar binnen toe...

Ik vond dat ook een rare beweging, maar wel even erbij zeggen dat hij die ronde al een fout had gemaakt en er dus niet meteen een verbetering zat aan te komen.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 16 juni 2007 - 22:52:18
Citaat van: Tim C op 16 juni 2007 - 20:15:38
Alonso die trouwens een paar metertjes extra heeft afgelegd door die duik naar binnen toe...

Ik vond dat ook een rare beweging, maar wel even erbij zeggen dat hij die ronde al een fout had gemaakt en er dus niet meteen een verbetering zat aan te komen.
Maar dan nog is het toch niet slim? Je weet immers maar nooit. Daarnaast vraag ik me ook af waarom hij zo laat uit de box reed. STaat hij zo licht dan ofzo? :-\ Volgens mij is Lewis gewoonweg sneller dan Alonso, zie bijvoorbeeld naar Canada, daar had Lewis ook meer benzine aan boord dan Alonso, en toch was hij er in de kwali voor. Net zoals hier in de USA, al kan het hier idd wel aan het foutje liggen. Maar dan nog, waarom duikt hij dan naar binnen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

nu moet ik eens lachen, op een andere site staat er dat et zou kunnen onweren in USA. Dus het blijft droog zoals altijd

scho0634

Citaat van: McChouffe op 16 juni 2007 - 20:09:27
Citaat van: 0634 op 16 juni 2007 - 20:05:50
En weer is Lewie iedereen de baas..

Zo extreem groot is het verschil tussen Alonso en Hamilton nu ook weer niet.

Dat zeg ik ook niet. Maar ik blijf het knap vinden, zeker (weer) op een baan waar hij nooit eerder reed.

Toch ben ik benieuwd hoe LH reageert als zometeen alles eens een keertje niet meezit. Dan kunnen we zien hoe goed hij echt is.

FerrariMan

Ik voorspel dat Alonso Hamilton er in de eerste bocht aftikt en beide Mac's moeten opgeven hierdoor.

:)