GP van USA

Gestart door Supermariobros, 12 juni 2007 - 10:04:44

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: Schumi till infinity op 17 juni 2007 - 09:17:22
Citaat van: Jasper op 16 juni 2007 - 22:52:18
Citaat van: Tim C op 16 juni 2007 - 20:15:38
Alonso die trouwens een paar metertjes extra heeft afgelegd door die duik naar binnen toe...

Ik vond dat ook een rare beweging, maar wel even erbij zeggen dat hij die ronde al een fout had gemaakt en er dus niet meteen een verbetering zat aan te komen.
Maar dan nog is het toch niet slim? Je weet immers maar nooit. Daarnaast vraag ik me ook af waarom hij zo laat uit de box reed. STaat hij zo licht dan ofzo? :-\ Volgens mij is Lewis gewoonweg sneller dan Alonso, zie bijvoorbeeld naar Canada, daar had Lewis ook meer benzine aan boord dan Alonso, en toch was hij er in de kwali voor. Net zoals hier in de USA, al kan het hier idd wel aan het foutje liggen. Maar dan nog, waarom duikt hij dan naar binnen?

Als je de tijden van Q2 en Q3 vergelijkt, kan je in ieder geval vermoeden dat McLaren lichter staat dan Ferrari. Ik vond het ook al vreemd dat Alonso bleef staan bij het begin van Q2, net zoals vorig weekend de radiocommunicatie "spaar een beetje benzine Fernando".

In Canada stond Hamilton trouwens lichter dan Alonso.

Tim C

Ik voorspel dat het nu Alonso's beurt is om te winnen :P

meatball

Citaat van: Tim C op 17 juni 2007 - 12:08:28
Ik voorspel dat het nu Alonso's beurt is om te winnen :P
Jaa,hoi,hoi een beurtrol dat is de oplossing tegen saaie G.P.'s,dat niemand daar eerder is opgekomen ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

#48
Niet om saaie GP's tegen te gaan, om de belangen van Vodafone McLaren Mercedes in het kampioenschap niet te schaden ;)

Wat moeten we van dit denken:
Webber: 334km/u
Coulthard, Raikkonen, Kovalainen: 331km/u

Helemaal onderaan: McLaren met +/- 320km/u

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 17 juni 2007 - 12:06:57
Citaat van: Schumi till infinity op 17 juni 2007 - 09:17:22
Citaat van: Jasper op 16 juni 2007 - 22:52:18
Citaat van: Tim C op 16 juni 2007 - 20:15:38
Alonso die trouwens een paar metertjes extra heeft afgelegd door die duik naar binnen toe...

Ik vond dat ook een rare beweging, maar wel even erbij zeggen dat hij die ronde al een fout had gemaakt en er dus niet meteen een verbetering zat aan te komen.
Maar dan nog is het toch niet slim? Je weet immers maar nooit. Daarnaast vraag ik me ook af waarom hij zo laat uit de box reed. STaat hij zo licht dan ofzo? :-\ Volgens mij is Lewis gewoonweg sneller dan Alonso, zie bijvoorbeeld naar Canada, daar had Lewis ook meer benzine aan boord dan Alonso, en toch was hij er in de kwali voor. Net zoals hier in de USA, al kan het hier idd wel aan het foutje liggen. Maar dan nog, waarom duikt hij dan naar binnen?

Als je de tijden van Q2 en Q3 vergelijkt, kan je in ieder geval vermoeden dat McLaren lichter staat dan Ferrari. Ik vond het ook al vreemd dat Alonso bleef staan bij het begin van Q2, net zoals vorig weekend de radiocommunicatie "spaar een beetje benzine Fernando".

In Canada stond Hamilton trouwens lichter dan Alonso.
Mijn excuses, heb je gelijk in. Tim heeft me op een fout spoor gezet! In mijn GP van Canada puntenuitslag staat namelijk:

Eerste de pits in
Robert Kubica    Fernando Alonso    0

Wat dus op een fout van Tim duidt, tsssssss!

Ik vindt het eigenlijk vreemd dat Alonso benzine moest sparen in zijn kwali in Canada, volgens F1.com kwam hij pas na een half uur race binnen, waarom moet je dan benzine sparen tijdens een kwali die slechts 15 minuten duurt?!? Codetaal? Is net zoals dat iets met 'yellow' dat je in de conversaties van Canada kon verstaan, terwijl de commentatoren van RTBF erop reageerden dat er helemaal niets was in de wagen waar dat op kon slagen.

Citaat van: Tim C op 17 juni 2007 - 12:42:59
Niet om saaie GP's tegen te gaan, om de belangen van Vodafone McLaren Mercedes in het kampioenschap niet te schaden ;)

Wat moeten we van dit denken:
Webber: 334km/u
Coulthard, Raikkonen, Kovalainen: 331km/u

Helemaal onderaan: McLaren met +/- 320km/u
Ik ben al heel blij dat je wat tijd in de webstrijd hebt gestoken, maar kan je niet best nóg wat meer tijd erin steken, en dan eventueel wat minder in van deze interessante weetjes, zodat de webstrijd ten minste klopt? ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

#50
Yellow G5 is een instelling van Alonso op zijn stuur. Hij moet de gele knop op G5 zetten ;)

Webstrijd is rechtgezet.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 17 juni 2007 - 14:35:46
Yellow G5 is een instelling van Alonso op zijn stuur. Hij moet de gele knop op G5 zetten ;)

Webstrijd is rechtgezet.
Kan zijn, weet ik niet, ik vertel alleen wat die van RTBF vertelden ;) Dank je voor de rechtzetting, niet dat ik er voordeel bij heb, maar dan nog ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Citaat van: FerrariMan op 17 juni 2007 - 11:59:56
Ik voorspel dat Alonso Hamilton er in de eerste bocht aftikt en beide Mac's moeten opgeven hierdoor.

:)


Hebben wij dzelfde glazen bol ? ;)

Jasper

Ja, en er zit een barst in. ;D

McChouffe

Citaat van: KVDracer op 17 juni 2007 - 16:02:25
Citaat van: FerrariMan op 17 juni 2007 - 11:59:56
Ik voorspel dat Alonso Hamilton er in de eerste bocht aftikt en beide Mac's moeten opgeven hierdoor.

:)


Hebben wij dzelfde glazen bol ? ;)

Hetzelfde wishful thinking  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Noouu, ik zie het nog wel een keertje gebeuren ;)

McChouffe

Citaat van: 0634 op 17 juni 2007 - 17:43:33
Noouu, ik zie het nog wel een keertje gebeuren ;)

Als het gebeurt, dan hoop ik dat ze Ron Dennis zijn gezicht in close-up laten zien  ;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Ergens in Indianapolis zit een klein Japannertje te glimlachen. Exit Ralf.

Franky

tsjoeke tsjoeke tuut tuut
Franky Reymenants

KVDracer

BBBOOORRRIIINNNGGG...