GP van USA

Gestart door Supermariobros, 12 juni 2007 - 10:04:44

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 15 juni 2007 - 18:54:47
Citaat van: Jasper op 15 juni 2007 - 18:06:26
Normaal zou ik zeggen "eerste training...", maar aangezien het in Canada ook zo begonnen is...
Normaal zijn ze tijdens een "eerste training" wel ergens het snelst, hier zijn ze net als Canada nog niet in de buurt gekomen...


Mja, gekregen maar wel verdient, hij was de snelste... Maar kom, al bij al zo erg nog niet, als hij zijn woord houdt tenminste ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Hamilton MASTER

Citaat van: Schumi till infinity op 15 juni 2007 - 18:57:31
Citaat van: Tim C op 15 juni 2007 - 18:54:47
Citaat van: Jasper op 15 juni 2007 - 18:06:26
Normaal zou ik zeggen "eerste training...", maar aangezien het in Canada ook zo begonnen is...
Normaal zijn ze tijdens een "eerste training" wel ergens het snelst, hier zijn ze net als Canada nog niet in de buurt gekomen...


Mja, gekregen maar wel verdient, hij was de snelste... Maar kom, al bij al zo erg nog niet, als hij zijn woord houdt tenminste ;)

Dat antwoord volg ik helemaal niet... het kan aan mij liggen ...



Tim C

Ik heb een deel van mijn post verwijdert wegens teleurgeslagen :P

Ferrari 2010

Citaat van: Hamilton MASTER op 15 juni 2007 - 18:59:46
Citaat van: Schumi till infinity op 15 juni 2007 - 18:57:31
Citaat van: Tim C op 15 juni 2007 - 18:54:47
Citaat van: Jasper op 15 juni 2007 - 18:06:26
Normaal zou ik zeggen "eerste training...", maar aangezien het in Canada ook zo begonnen is...
Normaal zijn ze tijdens een "eerste training" wel ergens het snelst, hier zijn ze net als Canada nog niet in de buurt gekomen...


Mja, gekregen maar wel verdient, hij was de snelste... Maar kom, al bij al zo erg nog niet, als hij zijn woord houdt tenminste ;)

Dat antwoord volg ik helemaal niet... het kan aan mij liggen ...
1 link ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

hehehe. Op zich ook een reden om te hopen dat ie toch zijn derde wint ;)

Ben trouwens wel erg benieuwd of ie dan echt stopt. Stel je voor: 26 en gepensioneerd.

FerrariMan

De ego's beginnen zich te roeren bij McLaren:
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/070615142502.shtml

Elke dag opnieuw zitten die twee te zeveren op elkaar. Benieuwd hoe ze dit bij Mac in de hand gaan houden.
Stel dat Lewis weer wint dit weekend dan gaan we Alonso gekke dingen horen zeggen.

scho0634

remember prost en senna?

scho0634

2e training nog steeds de Macs vooraan, Alonso vlak voor Hamilton. Maar de Ferraris zitten er nu wel dicht achter.

hehe. Misschien wordt het toch nog wat met de Italianen dit weekend. Als is het natuurlijk alleen maar een training.

Jasper

Om ook hier een parallel aan te halen: in Canada was het verschil in VT1 ook groot en in VT2 stonden de Ferrari 2 en 4. :P

robbert

ja dus verwacht niet te veel van die ferrari's, die zullen heus niet winnen, het is zeker een mclaren

McChouffe

Als de laatste training een indicatie is, mag Ferrari blij zijn als ze in de top 8 blijven. BMW sneller, McLaren sneller, Kovalainen sneller en Fischella op +0,001s van Massa ::)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Raicouli

Ik verwacht toch mclaren 1-2 in de quali, maar ferrari zal er ook wel staan. Dus 3 en 5 voor een rooie, gesplitst door nick.
F1REM G3g

robbert

nene ik denk het niet, ferrari gaat maar meer en meer achteruit, ik dacht nog ze mogen blij zijn dat ze het podium halen maar eigenlijk zullen ze eerst punten proberen te pakken, het ziet er zeer slecht uit en het ziet er niet meer zo goed uit voor het wk, ik denk dat mclaren al een feestzaal mag reserveren om hun beide titels te vieren

FerrariMan

Ik heb de laatste training gevolgd en ik kan gerust zeggen dat het er beter uitziet dan de tijden doen uitschijnen.

robbert

ik ook en ze konden zelfs niet sneller zijn dan bmw, renault zit zelf in hun buurt dus dat ziet er toch niet goed uit hoor, wacht maar in de kwalificatie, dan zal je het wel zien, want als ze willen winnen moeten ze daar snel zijn en zoals het nu eruit ziet zal dit niet het geval zijn