Man van de race - Canada

Gestart door Tim C, 10 juni 2007 - 21:07:41

« vorige - volgende »

Wie was de beste bij de Canooks?

Hamilton
19 (51.4%)
Heidfeld
5 (13.5%)
Wurz
3 (8.1%)
Kovalainen
1 (2.7%)
Raikkonen
0 (0%)
Sato
7 (18.9%)
Alonso
0 (0%)
Ralf
0 (0%)
Anders (wie)
2 (5.4%)

Totaal aantal stemmen: 31

Tim C

Ik vind de exacte quote niet meer terug maar Alonso zei in ieder geval iets in die aard...

B00

Mijn stem gaat duidelijk naar Sato, Inhalen in de f1 hoe hij dat doet zie je niet vaak meer. En dan nog met z'n auto wat vorig jaar helemaal niks was en nu ralf en nog mooier de wereldkampioen inhaald alsof ze stil staan. Hulde aan Sato!
Michael the living legend

Jasper

Hamilton heeft zelf gezegd dat hij de vangrails een aantal keren geraakt heeft in Monaco, ik weet niet of Alonso hierover iets heeft gezegd.

Jasper

Citaat van: B00 op 12 juni 2007 - 12:49:32
Mijn stem gaat duidelijk naar Sato, Inhalen in de f1 hoe hij dat doet zie je niet vaak meer. En dan nog met z'n auto wat vorig jaar helemaal niks was en nu ralf en nog mooier de wereldkampioen inhaald alsof ze stil staan. Hulde aan Sato!

Alonso reed op dat ogenblik 4 seconden trager dan zijn snelste ronden. Als er dan nog geen lichtje gaat branden dat er iets aan zijn wagen scheelde (het bleken de banden te zijn)... Zelfs Sato heeft dit toegegeven. ;)

meatball

Citaat van: Jasper op 12 juni 2007 - 18:15:14
Citaat van: B00 op 12 juni 2007 - 12:49:32
Mijn stem gaat duidelijk naar Sato, Inhalen in de f1 hoe hij dat doet zie je niet vaak meer. En dan nog met z'n auto wat vorig jaar helemaal niks was en nu ralf en nog mooier de wereldkampioen inhaald alsof ze stil staan. Hulde aan Sato!

Alonso reed op dat ogenblik 4 seconden trager dan zijn snelste ronden. Als er dan nog geen lichtje gaat branden dat er iets aan zijn wagen scheelde (het bleken de banden te zijn)... Zelfs Sato heeft dit toegegeven. ;)
Als hij wat minder naast de baan had gereden waren zijn banden nog o.k. geweest,dus goed van sato hij reed tenminste op het circuit en niet ernaast ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Hehe. :) Na zijn laatste pitstop is Alonso één keer door het gras gegaan. Daarvan gaan je banden niet kapot. ;)