GP van Canada

Gestart door Supermariobros, 03 juni 2007 - 09:19:06

« vorige - volgende »

scho0634

Schrijf Kimi nog maar niet af. Ik vind ook dat hij nog niet geweldig bezig is. Maar ook Schumi werd niet direct kampioen in de Ferrari. Als was die in 96 natuurlijk wel wat minder dan die van nu. Maar goed, geeft hem de tijd.

Wel ben ik teleurgesteld in het hele Ferrari team. Ik had ze dit weekend toch veel meer on the pace met de Macs verwacht. Massa en Kimi zijn feitelijk het hele weekend nauwelijks een bedreiging geweest voor McLaren.

meatball

Een vervanger voor Schumacher vinden is niet gemakkelijk natuurlijk,maar wat Kimi in Canada liet zien scheelt er toch wel er veel mee.
Jammer van Massa hij was op weg naar een goed resultaat
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Citaat van: 0634 op 11 juni 2007 - 19:49:46
Ik had ze dit weekend toch veel meer on the pace met de Macs verwacht. Massa en Kimi zijn feitelijk het hele weekend nauwelijks een bedreiging geweest voor McLaren.

Massa was eigenlijk niet zo slecht onderweg, aangezien hij toch wat meer benzine dan Hamilton had. Dankzij alle safety-cars ist het natuurlijk moeilijk om het echte potentieel van Massa te kennen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Dat is wel zo. Maar de dominantie die Massa en Ferrari tentoonspreiden in Bahrein en Spanje is ineens verdwenen. Eerst dachten we dat het aan Moncao lag, maar ook in Canada hebben ze vanaf de eerste training achter de feiten (en de Macs) aangelopen. En dat had ik persoonlijk toch echt niet verwacht. Ook zonder alle vreemde capriolen op Montreal denk ik toch echt niet dat Massa Hamilton had kunnen bedreigen voor de zege.

McChouffe

Citaat van: 0634 op 11 juni 2007 - 22:46:54
Dat is wel zo. Maar de dominantie die Massa en Ferrari tentoonspreiden in Bahrein en Spanje is ineens verdwenen.

Massa en vooral Raikkonen zijn vroeg weg. Alonso en Hamilton blijven tot in de late uurtjes. McLaren heeft Ferrari ingehaald en is er zelfs voorbij gegaan.
Ik blijf erbij: vroeg of laat rijdt Schumacher testrondjes op Fiorano.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Dat denk ik ook McChouffe, dat gaat echt niet lang meer duren.

Volgens de pers zou Massa echt wel op zijn Schumachers zijn best doen in het team maar van Kimi bleek dat hij totaal geen interesse toonde.

Benieuwd of Kimi voor een surprise kan zorgen op Indy.

meatball

Citaat van: FerrariMan op 12 juni 2007 - 09:37:57
Dat denk ik ook McChouffe, dat gaat echt niet lang meer duren.

Volgens de pers zou Massa echt wel op zijn Schumachers zijn best doen in het team maar van Kimi bleek dat hij totaal geen interesse toonde.

Benieuwd of Kimi voor een surprise kan zorgen op Indy.
Hopenlijk is de surprise niet dat hij nog verder naar achter eindigd
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 12 juni 2007 - 09:37:57
Dat denk ik ook McChouffe, dat gaat echt niet lang meer duren.

Het zou anderzijds wel een beetje 'zielig' zijn moest Ferrari zo afhankelijk van Schumacher geworden zijn.
Ik had trouwens Michael niet in Canada verwacht. Ik dacht dat hij duidelijk had laten uitschijnen dat hij geen niet-Europese GP's zou bijwonen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Een van onze leden bij F1Manager was in Canada, hij filmde de crash van Kubica vanuit de overkant:



:o

scho0634

Echt een bizarre crash, hoor. Dat die jongen gewoon okay is...Bizar.

McChouffe

Citaat van: 0634 op 13 juni 2007 - 22:23:59
Echt een bizarre crash, hoor. Dat die jongen gewoon okay is...Bizar.

Soms, heel soms, doet de FIA ook goede dingen. Met de veiligheid van de wagens blijkt het wel goed te zitten.
Alhoewel dit natuurlijk best wel eens aangewend zou kunnen worden om wat meer domme regels erdoor te drukken.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

fawlty

in het verslag over de GP van Canada stond te lezen dat Kubica het beschermstuk tegen zijdelingse aanrijdingen verdwenen was...
welk stuk is dat?
Ja sluw is die Hamilton

Tim C

Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar het gaat over dat stuk dat aangeduid is op de "met" foto. Op de zonder foto zie je, als je goed oplet, dat dat stuk er daar nog niet op zit. Het dient om de beweginsvrijheid van de helm (en dus de nek) te beperken.

Ramses

Als je het filmpje aandachtig herbekijkt kan je het gewoon zien wegvliegen.

Ferrari 2010

Helaas is het alweer verdwenen. "This video is no longer available due to a copyright claim by Formula One Management" De FIA gunt de F1-fan veel te weinig naar mijn mening. We krijgen niet eens de kans om een crash te herbekijken...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.