Ralf Schumacher: The End?

Gestart door Tim C, 31 mei 2007 - 12:02:25

« vorige - volgende »

Bij welk team zal Ralf volgend jaar aan de slag gaan?

Williams
Force India
Prodrive (eventueel)
pensioen

meatball

Citaat van: Schumivill op 01 oktober 2007 - 19:12:43
Zie ook eerder een Sutil-Ralf ruil,alhoewel ik Glock misschien ook wel bij Toyota zie terechtkomen.
Ik zie Sutil niet naar Toyota gaan, daar hebben ze immers de gewoonte om met tweederangs te werken ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Karre

Toen er om meer duidelijkheid werd gevraagd over zijn plannen voor 2008, antwoordde Ralf, ''Ik rij al heel wat jaren in de Formule 1, mensen kennen me en ik kan nog steeds goed rijden, ik denk dat het geen probleem moet zijn voor mij.''

laten we hopen dat hij juist denkt....

meatball

Citaat van: Karre op 01 oktober 2007 - 21:17:47
Toen er om meer duidelijkheid werd gevraagd over zijn plannen voor 2008, antwoordde Ralf, ''Ik rij al heel wat jaren in de Formule 1, mensen kennen me en ik kan nog steeds goed rijden, ik denk dat het geen probleem moet zijn voor mij.''

laten we hopen dat hij juist denkt....
Het was voor hem beter geweest als de mensen hem niet kende vrees ik ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

KVDracer

Ik geloof nooit dat ze Sutil bij Toyota gaan aannemen, dan nog eerder Glock of misschien dat ze Montagny eindelijk eens een kans geven. En Ralf bij Spyker (of Team India), zie ik zeker niet gebeuren. Hij heeft namelijk ook gezegd, dat het financiele aspect een mindere rol heeft, maar hij wel een wagen wil, die meekan met de top en dat zie ik bij dit team niet echt gebeuren. Ik denk toch nog steeds Williams, vergeet niet dat Toyota aan dit team motoren levert en ze misschien de prijs wat willen dumpen in ruil voor Rosberg. Williams is financieel ook niet het strafste team. En hij heeft bij Williams ook wel zijn successen gekend.

Karre

Renault dan? Fisico doet het allesbehalve goed en als alonso bij mclaren blijft, wie gaat dan fisico zijn plaats innemen?

scho0634

Citaat van: Karre op 01 oktober 2007 - 21:52:59
Renault dan? Fisico doet het allesbehalve goed en als alonso bij mclaren blijft, wie gaat dan fisico zijn plaats innemen?

Yamamoto ;D

Tim C

Citaat van: meatball op 01 oktober 2007 - 20:58:33
Ik zie Sutil niet naar Toyota gaan, daar hebben ze immers de gewoonte om met tweederangs te werken ;)
Zit hij toch perfect op zijn plaats?

bogief1

Spyker lijkt onwaarschijnlijk, maar vergeet de factor Gascoyne niet.
Met het geld van die Indiƫr kunnen ze misschien toch een degelijke wagen maken.

Ik zie Ralf liever bij Spyker rijden dan bij Williams, als ze echt een revolutionaire wagen kunnen bouwen die de toppers moeten pijn doen,
neem dan geen afgeschreven piloot als Ralf.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Hmm, ik las blijkbaar Glock inplaats van Sutil.


Karre

Alonso naar renault, fisico vliegt buiten.
piquet jnr. nr mclaren.
ralf naar williams, wurz vliegt buiten.
glock nr toyota.

Tim C

Wil iemand mij de logica uitleggen achter een verhuis van Piquet van Renault naar McLaren?

meatball

Citaat van: Tim op 02 oktober 2007 - 20:29:42
Wil iemand mij de logica uitleggen achter een verhuis van Piquet van Renault naar McLaren?
Anders klopt zijn lijstje niet meer er kunnen moeilijk 3 rijders bij Renault zijn,dus als we toch aan het verzinnen zijn dan Piquet naar McLaren. ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Karre

dank u meatball, Tim als je iemand anders dan piquet (die letterlijk zei dat hij het volgende seizoen in een competitieve wagen WIL rijden) weet voor het plaatsje van Alonso op te vullen, graag. want die piquet is al even arrogant als die etter van een Alonso!

Karre

 maar goed terug on topic, ralf schumacher. ik denk dat die man zeker en vast volgend jaar nog op de startgrid gaat staan.

1) hij trekt zelf weg bij toyota ( een f1 piloot die vreest voor zijn toekomst vertrekt niet spontaan bij zijn team )
2) hij zegt zelf dat prestaties belangrijker zijn voor hem dan geld (lees: ik heb zo goed als al een akkoord bij een ander team maar mijn salaris is gelijk aan dat van luc steno)

meatball

Citaat van: Karre op 02 oktober 2007 - 21:07:02
maar goed terug on topic, ralf schumacher. ik denk dat die man zeker en vast volgend jaar nog op de startgrid gaat staan.

1) hij trekt zelf weg bij toyota ( een f1 piloot die vreest voor zijn toekomst vertrekt niet spontaan bij zijn team )
2) hij zegt zelf dat prestaties belangrijker zijn voor hem dan geld (lees: ik heb zo goed als al een akkoord bij een ander team maar mijn salaris is gelijk aan dat van luc steno)
Welk team dat prestaties kan leveren wil hem ,gratis of niet?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat