Ralf Schumacher: The End?

Gestart door Tim C, 31 mei 2007 - 12:02:25

« vorige - volgende »

Bij welk team zal Ralf volgend jaar aan de slag gaan?

Williams
Force India
Prodrive (eventueel)
pensioen

Gods Gift

Citaat van: Ferrari 2007 op 27 september 2007 - 17:31:26
Typische silly-season berichten, er tegenover staan onder andere:
http://www.f1pits.net/nieuws/kleine_generaal_trouw_aan_ferrari/

Maar dat het rommelt mag duidelijk zijn.... :-\
Ik mis die eenheid en dat vuur wat ze in de Schumacher periode wel lieten zien.
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Ferrari 2010

Haha, zoals ik al zei, silly season, dat is elk jaar zo in de F1, en uiteindelijk gaat 95% van de gespeculeerde transfers toch niet door... Ik weet niet hoe lang je de F1 reeds (op het internet) volgt, maar als dat al enkele jaren is kan je al wel weten dat dit een jaarlijkse gebeurtenis is, plots blijkt iedereen van team te veranderen, totdat puntje bij paaltje komt. ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Todt zal zijn carrière nergens anders dan bij Ferrari beëindigen, en iedereen weet het. ;)

Gods Gift

Citaat van: Jasper op 29 september 2007 - 00:08:49
Todt zal zijn carrière nergens anders dan bij Ferrari beëindigen, en iedereen weet het. ;)

Daarom is het gerucht ook best shocking!  :o
Hangt ervan af hoe hevig zijn ruzie met Monty werkelijk is.
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

scho0634

Citaat van: Gods Gift op 29 september 2007 - 01:56:09
Citaat van: Jasper op 29 september 2007 - 00:08:49
Todt zal zijn carrière nergens anders dan bij Ferrari beëindigen, en iedereen weet het. ;)

Daarom is het gerucht ook best shocking!  :o
Hangt ervan af hoe hevig zijn ruzie met Monty werkelijk is.

Ik vind geruchten nooit shocking. Iemand schrijft iets op het internet en de hele wereld gelooft het. Ik vind zo'n bericht pas shocking als ik het hoor uit de mond van een betrokkene. En ik weet niet hoe serieus we dit bericht moeten nemen.

Karre

weeral een tegenvallend resultaat van Ralf. ik vraag me af of zijn prestaties iets te maken hebben met hem of met de wagen waarmee hij rijdt, want hij eindigt nooit ver van trulli

meatball

Citaat van: Karre op 30 september 2007 - 21:20:23
weeral een tegenvallend resultaat van Ralf. ik vraag me af of zijn prestaties iets te maken hebben met hem of met de wagen waarmee hij rijdt, want hij eindigt nooit ver van trulli
Trullli is dan ook niet wat je noemt top he.
Natuurlijk is de toyota geen topwagen maar dit jaar zijn de prestaties toch wel heel mager.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Het is officieel, Ralf verlaat Toyota!

KVDracer

Vermits Ralf nu Toyota verlaat, zal hij al wel een ander team gevonden hebben. Zou de ruil Rosberg-Schumacher dan werkelijkheid worden? Ik vind het wel raar dat hij het nu al zelf zegt, terwijl er van Toyota zelf niks geweten is.

Karre

rosberg schumacher ruil? ik denk het niet aangezien rosberg zelf al meerdere keren heeft aangegeven dat hij volgend jaar bij williams blijft. en frank williams zelf zei dat hij niemand aan zijn goudhaantje laat komen. die man beseft zelf wel dat hij een verdomd goede rijder in zijn stal heeft en hij zal die ook niet zo snel laten gaan. het is natuurlijk rosberg zelf die daarover beslist maar ik weet niet in hoever welk contract rosberg heeft met williams...

Jasper

Een Schumacher-Sutilruil is volgens mij waarschijnlijker dan een ruil tussen Schumacher en Rosberg.

bogief1

Als rosberg williams verlaat, dan maar mclaren. Die jongen verdient een goeie auto, maw geen toyota
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Oh ja. :) Ralf naar Williams, Rosberg naar McLaren, Alonso naar Toyota. ;D

Karre

lach maar, maar alonso heeft 2 opties, blijven of vertrekken! maar vertrekken naar renault is geen optie, want hij vertrok er met de ambitie om met een andere wagen wereldkampioen te worden. bij mclaren loopt hij hamilton tegen het lijf, de 2 zijn niet echt dikke vrienden, en een man als alonso zet waarschijnlijk graag zijn grootste concurrent op z'n plaats door hem (volgend!) seizoen te verslaan met gelijke wapens. dus vlogens mij blijft alonso nog minstens 1 seizoen bij mclaren

Schumivill

Zie ook eerder een Sutil-Ralf ruil,alhoewel ik Glock misschien ook wel bij Toyota zie terechtkomen.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18