kampioenschap

Gestart door Agazzi, 17 mei 2007 - 15:40:01

« vorige - volgende »

wie wint het kampioenschap

Felipe massa
fernando alonso
lewis hamilton
kimi Räikkönen
robert Kubica

FerrariMan

#30
Citaat van: Roel op 29 mei 2007 - 23:05:30
Citaat van: FerrariMan op 29 mei 2007 - 21:57:00
Citaat van: Jasper op 29 mei 2007 - 21:33:37
Een punt is een punt, maar het spel van 2002 was veel groter dan wat er zondag gebeurd is.
Subjectief gezien...ja.
Objectief gezien...neen.

BS.

Er wordt hier aangehaald door jasper wat het puntenverschil was op dat moment van het seizoen met de naaste belagers in de tussenstand. Vergelijk even de situatie met nu. Nu zijn er 4 volwaardige race/kampioenwinschapwinnaars die op een zakdoek punten staan, was net even iets anders dan in oostenrijk 2002 en dus wél een verschil.
Niks te BS.

Weet iemand hier wel wat objectief wil zeggen?

MS had vorig jaar een achterstand van om en bij de 25 punten en die verdwenen als sneeuw voor de zon.
Objectief gezien had dat toen ook kunnen gebeuren. Ik zeg niet dat het de juiste beslissing was toen, integendeel, maar als een team echt objectief op safe wil spelen maken 20 punten voorsprong niets uit.

Uiteindelijk heb ik mijn mening nog niet gezegd over dit Hamilton gedoe...(en er is ook geen mening, teamorders zijn er altijd)
Uiteindelijk maakt het ook niet uit.
Uiteindelijk weet Alonso toch dat hij fameuze competitie heeft, net als Kimi

Uiteindelijk.

Jasper

Kijk, ik ben niet degene die begonnen is over stand in het wereldkampioenschap maar als ik zo'n argument lees, dan moet ik het ontkrachten (als er nog iets is dat ik in een discussie kan leren, is het dat ik me niet moet laten meeslepen, maar ik kan er gewoon nooit aan weerstaan). Ik ben het dus eigenlijk met je eens dat de stand in het WK er niets mee te doen heeft. En los daarvan, vind ik nog altijd dat Oostenrijk erger was dan dit, wat ik al gezegd had voordat ik over het WK ben begonnen.