GP van Monaco

Gestart door Supermariobros, 20 mei 2007 - 09:27:44

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Als de meeste onder jullie de race in Spanje al saai vonden, wat vonden jullie hier dan van,

Dit was een drama, 0,0 actie en kom maar op met dat rapport, tijd om wat éénen uit te delen.
Ze hadden beter Gp2 kunnen uitzenden, dat is tenminste spektakel

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

dj Peter

Ik ben nooit fan geweest van Monaco, en nu al helemaal niet meer. Als er één race zou zijn die per direct zou moeten oprotten, dan is het wel Monaco maar ach,  glitter en glamour telt ook mee natuurlijk.

Tim C

Knap van McLaren, prachtig gedomineerd. Over de race kunnen we kort zijn, we hebben dit gezien: [    ]

Alan Blues

Ik ben het helemaal eens met SaffierFM, als er 1 race moet worden afgevoerd is het wel Monaco.
Ik zeg het hier al 10 jaar op deze site. Buiten de schitterende on-board beelden was er echt niets te beleven... :(

Toch blij dat McLaren hun boterhammekes met choco gegeten heeft. :)

@Tim: niet zo'n slecht idee van die sproeiers, maar het F1-contract zal dan wel naar VTM of VT4 gaan...

Supermariobros

Het enige wat we gezien hebben is dat Mclaren oppermachtig was en dat er 22 wagens in de straten van Monte Carlo reden.  :(

dj Peter

Op een bepaald moment moest ik toch even lachen toen er on-board beelden werden getoont van Coulthard's  voorwiel en voorvleugel: de VRT-commentator zei: "...en hier zien we fraaie beelden achterop de Red Bull van David Couthard.."   ::)  

ivan_

Citaat van: SaffierFM op 27 mei 2007 - 18:19:09
Op een bepaald moment moest ik toch even lachen toen er on-board beelden werden getoont van Coulthard's  voorwiel en voorvleugel: de VRT-commentator zei: "...en hier zien we fraaie beelden achterop de Red Bull van David Couthard.."   ::)  

en die co commentator dan ganse tijd : heel impressionante beelden ;D

FerrariMan

#82
Zou Kimi echt alles uit de kast gehaald hebben vandaag?

Gelukkig blijkt Massa ook constant op een circuit waar hij niet al te goed is en neem hij belangrijke punten mee.

Jasper

Citaat van: SaffierFM op 27 mei 2007 - 18:19:09
Op een bepaald moment moest ik toch even lachen toen er on-board beelden werden getoont van Coulthard's  voorwiel en voorvleugel: de VRT-commentator zei: "...en hier zien we fraaie beelden achterop de Red Bull van David Couthard.."   ::)   
Inderdaad, Lammens zei dat net nadat DC door een bocht was gereden waarbij dat voorwiel natuurlijk gestuurd had. ;D

En Jeffrey Van Hooydonck heeft welgeteld (ik meen het, ik heb het geteld) 10 keer het woord "impressionant" gebruikt. Dat ergerde me ook wel een beetje. :)


Franky

de 1ste keer dat ik niet ben blijven kijken ...
Franky Reymenants

meatball

Monaco is al jaren een rotrace en nu komt er nog zo een stomme straatrace bij wie begrijpt dat nu?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

Citaat van: FerrariMan op 27 mei 2007 - 18:52:28
Zou Kimi echt alles uit de kast gehaald hebben vandaag?

Gelukkig blijkt Massa ook constant op een circuit waar hij niet al te goed is en neem hij belangrijke punten mee.
Ik heb het gevoel dat Kimmi er niet veel zin in had.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Ik heb vooral het gevoel dat hij er eigenlijk ook bar weinig aan kon doen. Je hangt een halve race vast achter iemand die intrinsiek 2 seconden trager is dan jezelf en je krijgt geen enkele kans om er voorbij te rijden. Tegen dat je vrije baan hebt, zijn je voorliggers al kilometers weg en kan je dus eigenlijk niets meer beginnen...

Hamilton MASTER

Citaat van: Alan Blues op 23 mei 2007 - 17:14:30
Ik gok op:

Alonso
Hamilton
Massa

Kimi valt uit na een schuiver en een kaopt wiel. Hij zal zaterdag gewoon te veel hebben gezopen op zijn nieuwe boot... ;)

:D :D :D :D :D

Mooie voorspelling ;)

Ik vond de commentaar ook weer vrij lachwekkend...
Hamilton kwam vanop de 1ste plek binnen voor zijn 2de pitstop.
In de ronde waarop hij heeft gepit zegt Van Hooydonck opeens:
" Alonso heeft opeens veel meer voorsprong op Hamilton, hij zal ergens een gigantische fout hebben gemaakt want hij verliest zo maar 8 seconden. "

Het feit dat hij een halve minuut ervoor Hamilton in de pits heeft zien staan doet kennelijk geen belletje rinkelen...  ::)



McChouffe

Citaat van: Jasper op 27 mei 2007 - 18:58:06
Citaat van: SaffierFM op 27 mei 2007 - 18:19:09
Op een bepaald moment moest ik toch even lachen toen er on-board beelden werden getoont van Coulthard's  voorwiel en voorvleugel: de VRT-commentator zei: "...en hier zien we fraaie beelden achterop de Red Bull van David Couthard.."   ::)   
Inderdaad, Lammens zei dat net nadat DC door een bocht was gereden waarbij dat voorwiel natuurlijk gestuurd had. ;D

En Jeffrey Van Hooydonck heeft welgeteld (ik meen het, ik heb het geteld) 10 keer het woord "impressionant" gebruikt. Dat ergerde me ook wel een beetje. :)



R T B F  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.