GP van Monaco

Gestart door Supermariobros, 20 mei 2007 - 09:27:44

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: robbert op 26 mei 2007 - 16:57:13
als het regent dan kan het nog spannend worden en als er dan geen mclaren wint dan ga ik naakt zwemmen. ik denk niet dat het zal regenen het zou veel te mooi zijn

Volgens het Amerikaanse Air Resources Laboratory zal het morgen tijdens de race misschien 3 druppels regenen in Nice (minder dan 50km van Monaco geloof ik) maar nooit genoeg om de regenbanden buiten te halen lijkt me. Temperaturen blijven onder de 20 graden en misschien krijgen we een paar zonnestralen te zien maar dat is niet helemaal zeker.

robbert

ja volgens de weersvoorspellingen op bbc gaat de zon heel de dag schijnen, dus op naar een saaie race met dominantie van mclaren, ik zie massa nie maageraken met de zilverpijlen want die zijn heel sterk, tenzij het regent, maar laat dat maar een droom zijn

Jasper

Het is nog niet beslist volgens mij, na de eerste pitstops weten we meer.

ivan_

het enige waar ik voor vrees morgen is dat fisico morgen de boel achter hem gaat ophouden zodat de top 3 in een tiental ronden al zo'n grote voorsprong heeft en zich geen zorgen moet maken met wat er achter hun allemaal afspeelt..  :-\

Doefie

Ach het is en blijft Monaco, ge weet nooit. Één klein foutje en je mag opgeven, bewijze Räikkönen vandaag. Ook in de GP2-Series veel uitvallers door foutjes.

dj Peter

Citaat van: Jasper op 26 mei 2007 - 16:29:43
Als instelling is dat, no offence, wel vrij zielig eigenlijk...
Ik geef gewoon mijn mening. Als Ferrari-supporter hoop ik op verlies voor McLaren zodat Ferrari weer wat kan inlopen op het kampioenschap.Wat is daar zielig aan?

dj Peter

Citaat van: Jasper op 26 mei 2007 - 16:42:27
Ik vond het vooral leuk dat Massa ernaast kwam staan. :D
...zei de man die andermans mening zielig vindt...

FerrariMan

#52
Ik kon effe niet meer bij van het lachen toen ze alletwee op dezelfde plek bijna stil stonden. Na die heisa van vorig jaar... :)

Massa doet het beste mogelijke voor hem, Kimi gaat knullig in de fout, het is niet nodig zo te pushen in Q2.

Alonso wint voor Massa en Hamilton.

Edit: Al heb ik wel een voorgevoel dat Massa zwaarder staat gezien hoe snel hij binnenkwam in Q3.

Jasper

Citaat van: SaffierFM op 26 mei 2007 - 19:32:08
Citaat van: Jasper op 26 mei 2007 - 16:29:43
Als instelling is dat, no offence, wel vrij zielig eigenlijk...
Ik geef gewoon mijn mening. Als Ferrari-supporter hoop ik op verlies voor McLaren zodat Ferrari weer wat kan inlopen op het kampioenschap.Wat is daar zielig aan?

Dat is iets anders. Nu zeg je: "Als Ferrari morgen inloopt op McLaren, is mijn weekend goed." Daarstraks zei je: "Als McLaren niet wint, is mijn weekend goed." Daar is een verschil tussen, en dat laatste is vrij zielig.

Citaat van: SaffierFM op 26 mei 2007 - 19:38:08
Citaat van: Jasper op 26 mei 2007 - 16:42:27
Ik vond het vooral leuk dat Massa ernaast kwam staan. :D
...zei de man die andermans mening zielig vindt...

Ik zal het in mijn signature zetten, goed? Ik vond het een leuk beeld dat twee Ferrari's naast elkaar stilstonden op de baan. Als het twee McLarens waren, dan had ik het ook grappig gevonden. Voor Massa waren er geen gevolgen, voor Kimi alleen een slechte kwalificatie. Zelfs FerrariMan vond het grappig... ::) Ik snap helemáál niet wat dat met jouw uitspraak te maken heeft.

Tim C


Ramses

op ITV: Kimi parked on the exact same piece of tarmac Michael did last year. It seems that Schumacher's advising role is starting to pay off at Ferrari.

robbert

Citaat van: Doefie op 26 mei 2007 - 19:10:04
Ach het is en blijft Monaco, ge weet nooit. Één klein foutje en je mag opgeven, bewijze Räikkönen vandaag. Ook in de GP2-Series veel uitvallers door foutjes.

ik denk volgens mij dat vorig jaar in de f1 race nie zo veel uitvallers waren door foutjes , ik hoop dat er nu meer foutjes gemaakt worden, want op regen moeten we niet rekenen

masta

BMW staat zwaar geladen. Afwachten hoe dat uitpakt. Ze rijden totaal niet met trachposition in mind, het enige wat hen interesseert is de wedstrijd uitrijden met de snelste strategie zonder rekening te houden met verkeer. Benieuwd of ze er voordeel uithalen.

Weet iemand van jullei misschien of zij starten op hard of zacht? Ik heb er tijdens hun laatste quali-run niet op gelet.

Supermariobros

Citaat van: masta op 27 mei 2007 - 09:10:45
Weet iemand van jullei misschien of zij starten op hard of zacht? Ik heb er tijdens hun laatste quali-run niet op gelet.

Ze zullen starten op de zachte banden.

FerrariMan

Trouwens, vandaag kunnen we een interessante vergelijking maken (al is het misschien niet realistisch door uitvallers), MS ging vorig jaar van de laatste naar de 5de plek. Benieuwd wat Kimi kan van P15.