GP van Monaco

Gestart door Supermariobros, 20 mei 2007 - 09:27:44

« vorige - volgende »

Sept

Hamilton laat in het eerste deel even dat hij talent te koop heeft  :o
1991 - 2004 = 7

Tim C

Dit weekend zal Ferrari veel kosten...

Doefie

De regen blijft uit ... jammer genoeg. Kostbaar foutje van Räikkönen :-\

Tim C

Als Ferrari fan ben ik niet rouwig dat het niet regent. Regen en Monaco, de combinatie zou dodelijk zijn voor Massa. ::)

Jasper

Jammer van het foutje van Hamiltno in zijn laatste snelle ronde, misschien heeft hem dat de pole gekost.

Als er morgen geen McLaren wint, denk ik dat ik ga wenen...

Tim C

Als er morgen geen McLaren wint verf ik mijn haar grijs ;)

Jasper

Oké, dan ga ik niet wenen. ;D

Tim C

Je hebt mijn haar nog niet gezien ;)

Jasper

Is het al grijs geverfd of zo? :) De laatste keer dat ik je gezien heb was op de World Series van vorig jaar en sindsdien kan er inderdaad veel gebeurd zijn.

dj Peter

Als er morgen geen McLaren wint is mijn weekend goed  ;)

Jasper

Als instelling is dat, no offence, wel vrij zielig eigenlijk...

bogief1

Ik dacht dat Kimi geen tips wou van MS, nogthans was z'n parkeren vrijwel identiek  ;D
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Ik vond het vooral leuk dat Massa ernaast kwam staan. :D

Wat denken we trouwens van het incident tussen Coulthard en Kovalainen? Zonder grafieken en cijfers is het natuurlijk niet te zeggen maar het lijkt er voor mij toch op dat het overdreven was om DC te straffen. Ze hebben hem minstens 6 plaatsen achteruit gezet en op Monaco is dat een zware straf. Ik denk niet dat hij speciale opzettelijke manoeuvres deed om Kovalainen nog meer te hinderen (op de RTBf zeiden ze dat hij voor de bocht meer afremde dan normaal, nogmaals kan je hier niet over oordelen zonder feiten te zien).

robbert

als het regent dan kan het nog spannend worden en als er dan geen mclaren wint dan ga ik naakt zwemmen. ik denk niet dat het zal regenen het zou veel te mooi zijn

Juan

Citaat van: bogief1 op 26 mei 2007 - 16:33:43
Ik dacht dat Kimi geen tips wou van MS, nogthans was z'n parkeren vrijwel identiek  ;D
Ik denk dat Schumi de tip nodig had hoe de Ferrari in achteruit te zetten :P
Juan