GP van Monaco

Gestart door Supermariobros, 20 mei 2007 - 09:27:44

« vorige - volgende »

dj Peter

Citaat van: Jasper op 26 mei 2007 - 20:51:47
Citaat van: SaffierFM op 26 mei 2007 - 19:32:08
Citaat van: Jasper op 26 mei 2007 - 16:29:43
Als instelling is dat, no offence, wel vrij zielig eigenlijk...
Ik geef gewoon mijn mening. Als Ferrari-supporter hoop ik op verlies voor McLaren zodat Ferrari weer wat kan inlopen op het kampioenschap.Wat is daar zielig aan?

Dat is iets anders. Nu zeg je: "Als Ferrari morgen inloopt op McLaren, is mijn weekend goed." Daarstraks zei je: "Als McLaren niet wint, is mijn weekend goed." Daar is een verschil tussen, en dat laatste is vrij zielig.

Citaat van: SaffierFM op 26 mei 2007 - 19:38:08
Citaat van: Jasper op 26 mei 2007 - 16:42:27
Ik vond het vooral leuk dat Massa ernaast kwam staan. :D
...zei de man die andermans mening zielig vindt...

Ik zal het in mijn signature zetten, goed? Ik vond het een leuk beeld dat twee Ferrari's naast elkaar stilstonden op de baan. Als het twee McLarens waren, dan had ik het ook grappig gevonden. Voor Massa waren er geen gevolgen, voor Kimi alleen een slechte kwalificatie. Zelfs FerrariMan vond het grappig... ::) Ik snap helemáál niet wat dat met jouw uitspraak te maken heeft.
Wat maak jij van een mug een olifant zeg... Ik heb geen zin om over zo'n futiliteit door de bomen, maar als ik zeg "Ik hoop dat McLaren zondag niet wint"  dan meen ik dat en dat heeft niks te maken met zieligheid maar eerder met fanatisme.  Aan uw avatar kan ik afleiden dat je Lierse-supporter bent? Wel, ik neem aan dat  je ook wel een periode gehad hebt waarin je dacht van "die of die ploeg mag niet winnen komende zondag". En bij deze sluit ik deze discussie want het is belachelijk voor woorden.

KVDracer

Ik dacht eventjes dat ze het moment van verleden jaar aan het uitzenden waren, maar Kimi heeft toch goed geluisterd. Ben eens benieuwd wat hij kan  vanaf P16, hij heeft nu niets meer te verliezen, enkel maar te winnen.

dj Peter

Die tank bomvol en gààn Kimi! 

robbert

Citaat van: SaffierFM op 27 mei 2007 - 09:59:18
Die tank bomvol en gààn Kimi! 
ja ik denk dat dat de beste beslissing kan zijn bij droog weer hé

Tim C

Het ziet er niet naar uit dat het zal regenen...

robbert

dat was te verwachten hé tim. ze zeggen bijna iedere race dat het zal regenen maar daar komt het nooit van ofwel is het dan op het verkeerde moment. hopelijk maken er enkele piloten paar foutjes en krijgen we nog voor de sensatie een stevige strijd vooraan

FerrariMan

Ik denk niet dat de Mac's het elkaar te moeilijk gaan maken bij de start.

http://f1club.be/nieuws/verslag.php?id=1275

robbert

dat ze maar doen, dan zien we wat spektakel

Tim C

Sproeiers! Dat is het antwoord! Men zou langs het circuit sproeiers moeten installeren. Mensen kunnen dan "nat" of "droog" sms'en naar 654321 en wanneer het percentage van "nat" stemmen boven de 50% komt gaan de sproeiers aan tot wanneer "droog" weer meer stemmen haalt.

Dat is de oplossing voor snoozefests zoals deze!

FerrariMan

Citaat van: Tim C op 27 mei 2007 - 14:14:11
Sproeiers! Dat is het antwoord! Men zou langs het circuit sproeiers moeten installeren. Mensen kunnen dan "nat" of "droog" sms'en naar 654321 en wanneer het percentage van "nat" stemmen boven de 50% komt gaan de sproeiers aan tot wanneer "droog" weer meer stemmen haalt.

Dat is de oplossing voor snoozefests zoals deze!
:)

Ik hoop maar dat Massa P3 kan vasthouden en laten zien dat hij slimmer geworden is.

Tim C

Aangezien hij ondertussen al op 30 seconden zit heeft hij zichzelf al gewonnen gegeven, of er moest een probleem zijn...

FerrariMan

#71
Citaat van: Tim C op 27 mei 2007 - 14:49:58
Aangezien hij ondertussen al op 30 seconden zit heeft hij zichzelf al gewonnen gegeven, of er moest een probleem zijn...
Lijkt me logisch dat de vorige banden beter waren. 3de stint zou beter moeten gaan denk ik.

Edit: Deze stand lijkt me wel ok voor mijn webstijd.  :)
Knap van McLaren, al denk ik dat het in Montreal toch dichter bij elkaar zal liggen.

Nog meer edit: Het is wel goed voor Massa dat Alonso en Hamilton punten van elkaar blijven afsnoepen. Gezien Kimi de laatste races niet meer voor
Massa komt kan Massa zo wel telkens een minder resultaat compenseren.

Allerlaatste edit: MS eindigde vorig jaar nog beter dan Kimi dit jaar. (grapje jongens!)

dj Peter

Zzzzzzz......  zzzzzzz..... ::)

McChouffe

Knap van de McLarens!
En Massa heeft het eigenlijk nog zo slecht niet gedaan. Ook een mooie prestatie van Fisichella.

Vreemd dat Massa geopteerd heeft voor 2 stints met zachte banden, terwijl hij op de hardere banden het temp van de McLarens beter leek te kunnen volgen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

dj Peter

Hoe frustrerend moet het niet zijn om niet voorbij je voorganger te geraken met een auto die stukken sneller kan.  Dit is de meest saaie wedstrijd die ik in jaren heb gezien,niet 1 (één!) inhaalmanoeuver in héél de wedstrijd: dat zegt toch genoeg over Monaco dacht ik.