kampioenschap

Gestart door Agazzi, 17 mei 2007 - 15:40:01

« vorige - volgende »

wie wint het kampioenschap

Felipe massa
fernando alonso
lewis hamilton
kimi Räikkönen
robert Kubica

Agazzi


bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

meatball

Wel intressant om te zien dat het geloof in massa enorm gestegen is tegenover topic wie word wereldkampioen.
Kimmi daarintegen ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

dj Peter

Daar is het nog véél te vroeg voor
Het kan trouwens best zijn dat McLaren zijn punten van Monaco kwijtspeelt.. :P

http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=1299

Jasper

Hehe, "elk relevant bewijs wordt onderzocht", aangezien er geen bewijs is, zal het dus wel een onderzoek zijn dat de FIA instelt om te doen alsof het hen iets kan schelen zeker? :)

dj Peter

Tja, het zal wel ophouden met een berisping zeker hé ?

Tim C

De FIA zou beter even kijken of de schandelijke processies de sport niet in diskrediet brengen...

Iedereen gebruikt teamorders, always have, always will...

Jasper

Citaat van: SaffierFM op 28 mei 2007 - 15:40:02
Tja, het zal wel ophouden met een berisping zeker hé ?

Het zou mij al verbazen mocht het zover komen...

McChouffe

Citaat van: Jasper op 28 mei 2007 - 15:35:32
Hehe, "elk relevant bewijs wordt onderzocht", aangezien er geen bewijs is

Wie zegt dat er geen bewijs is? Bij mijn weten heeft de FIA toegang tot alle teamradio's, lijkt mij perfect mogelijk dat alle communicatie bewaard wordt.

Verder deel ik je mening dat we er waarschijnlijk toch niets meer over horen (en maar goed ook).

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

dj Peter

Citaat van: McChouffe op 28 mei 2007 - 16:40:42
Citaat van: Jasper op 28 mei 2007 - 15:35:32
Hehe, "elk relevant bewijs wordt onderzocht", aangezien er geen bewijs is

Wie zegt dat er geen bewijs is? Bij mijn weten heeft de FIA toegang tot alle teamradio's, lijkt mij perfect mogelijk dat alle communicatie bewaard wordt.

Verder deel ik je mening dat we er waarschijnlijk toch niets meer over horen (en maar goed ook).
Als dit geen staartje krijgt, wat weerhoudt andere teams dan om geen teamorders uit te vaardigen ?  Regels zijn regels

robbert

ja tis waar, dan gaat ferrari ook iets gelijkaardigs doen wat dan normaal is en die zouden dan wel een straf krijgen, let maar op mijn woorden. Als hamilton nu eenmaal sneller was dan alonso dan mocht hamilton toch wel strijden zeker met alonso, Montoya deed dat ook toen hij nog bij williams zat.

Jasper

Citaat van: robbert op 28 mei 2007 - 17:03:05
ja tis waar, dan gaat ferrari ook iets gelijkaardigs doen wat dan normaal is en die zouden dan wel een straf krijgen, let maar op mijn woorden. Als hamilton nu eenmaal sneller was dan alonso dan mocht hamilton toch wel strijden zeker met alonso, Montoya deed dat ook toen hij nog bij williams zat.

Ferrari benadeeld door de FIA, ook de eerste keer dat ik dat hoor. Ze zijn niet bestraft voor Oostenrijk 2002 dus zullen ze voor minder ook wel niet bestraft worden. :P (oké dit houdt geen steek want de regels tegen teamorders zijn er pas gekomen als reactie op Oostenrijk 2002...)

En het resultaat van dat Montoya wel streed met zijn teamgenoot, hebben we mogen aanschouwen tijdens de Grote Prijs van de VS in 2001 (?) waar de twee Williamsen elkaar uit de race kegelden.

Tim C

Ik kan me vergissen maar moest Ferrari geen boete betalen, en zijn ze daarna niet op probatie gezet? ;)

Jasper

Ferrari betaalde geen boete voor wat er tijdens de race gebeurd was maar voor de procedurefouten tijdens de podiumceremonie (Rubens en Schumi samen op het hoogste schavotje e.d.), daar betaalden zowel teams als beide rijders een miljoen dollar voor, geloof ik. Van een probatie herinner ik mij niets maar dat kan wel aan mij liggen. Dat vind ik ook geen echte straf, maar een voorwaardelijke. :)

Tim C

Opvallend hoe dat van Ferrari trouwens schandalig was, en dat van gisteren niet ;)

Zelfs ik zeg dat die vertoning van gisteren normaal was, alleen de komedie er rond niet ;)