Main Menu

Valencia

Gestart door Tim C, 10 mei 2007 - 16:28:37

« vorige - volgende »

Tim C

Het voorgestelde circuit:
Elpays.com

Ik weet niet wat ik er van moet vinden, een jaar geleden smijten ze San Marino en Hockenheim van de kalender omdat je geen twee races in één (Europees) land kan hebben, en nu krijgt Spanje er een tweede bij.

Gewoon alleen al het feit dat San Marino wordt vervangen door zo'n ongeinspireerd ritje rond een haven is om ziek van te worden, maar dat het dan ook nog eens alleen maar doorgaat als de mensen over twee weken op de juiste partij stemmen is gewoon helemaal laag bij de grond...

McChouffe

Om toch een beetje positief te zijn: het is eens geen Tilke-circuit  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Dat het er alleen komt als de mensen "juist" zouden stemmen vind ik dom. Een tweede race in een land vind ik dom. Europa heeft nog mooie circuits, uitdagende circuits. Neem nu Zandvoort of de (intussen vervallen  :'() A1-Ring.

Maar gewoon gebaseerd op een layout zou ik niet afgaan ... Turkje ziet er op kaart ook een doodsaai circuit uit, maar heeft ook uitdagende stukken. Geef het eerst een kans, derbij het is belange nog niet zeker dat het doorkomt. In USA wilden ze ook een nieuw circuit of 2-3 bouwen om de Formule 1 te lokken, onder andere in Las Vegas. Komt er ook niet van.

Ferrari 2010

Verleden jaar was er grote rel vanwege het incident in Turkije, en nu gaat BE in hoogsteigen persoon zich in de politieke uitslagen bemoeien? Dit gaat erover vind ik. Sowieso gaat het er al over vanwege het 2 races in 1 land gedoe, en dan nog, veel heeft het circuit niet lijkt me, een aantal snelle bohten en lange rechte stukken, verder een paar iets kortere bochten, en dat net nu ze in Barcelona een snelle dubbele bocht hebben aangepast :-\ Pff, het lijkt me niks. Het lijkt me of ze gewoon een beetje Monaco achterna willen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Schumi till infinity op 10 mei 2007 - 19:57:32
Verleden jaar was er grote rel vanwege het incident in Turkije, en nu gaat BE in hoogsteigen persoon zich in de politieke uitslagen bemoeien? Dit gaat erover vind ik. Sowieso gaat het er al over vanwege het 2 races in 1 land gedoe, en dan nog, veel heeft het circuit niet lijkt me, een aantal snelle bohten en lange rechte stukken, verder een paar iets kortere bochten, en dat net nu ze in Barcelona een snelle dubbele bocht hebben aangepast :-\ Pff, het lijkt me niks. Het lijkt me of ze gewoon een beetje Monaco achterna willen.
Een tweede Monaco daar zitten we echt niet op te wachten,een grote reputatie dat wel,maar meestal geen echte race maar een demonstratie van
f1 wagens in een rijtje.
Geef ons aub echte circuits waar men kan inhalen
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Het lijkt me geen geweldige baan, maar ja. F1 is hot in Spanje geloof ik momenteel. Kreeg Duitsland ook niet een 2e GP erbij toen Schumí's ster rijzende was? Sowieso raar dat Spanje een 2e race krijgt, nu dat juist niet meer mocht in Italie en Duitsland.

bogief1

Het geld telt é... Barcelona is zo goed als uitverkocht sinds Alonso een ster is geworden e daar wil BE van profiteren.
Een stratencircuit erbij vind ik wel goed, maar de locatie iets minder.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

meatball

Citaat van: bogief1 op 11 mei 2007 - 10:36:29
Het geld telt é... Barcelona is zo goed als uitverkocht sinds Alonso een ster is geworden e daar wil BE van profiteren.
Een stratencircuit erbij vind ik wel goed, maar de locatie iets minder.
Dan is het maar te hopen dat Hamilton,Alonso niet te veel afdroogd wat anders zal de ster snel minder schitteren ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 12 mei 2007 - 20:40:14
Citaat van: bogief1 op 11 mei 2007 - 10:36:29
Het geld telt é... Barcelona is zo goed als uitverkocht sinds Alonso een ster is geworden e daar wil BE van profiteren.
Een stratencircuit erbij vind ik wel goed, maar de locatie iets minder.
Dan is het maar te hopen dat Hamilton,Alonso niet te veel afdroogd wat anders zal de ster snel minder schitteren ;D

Dan krijgen we er wellicht weer een 2e Engelse race bij!! Brands Hatch lijkt me wel aardig ;)

Doefie

Citaat van: 0634 op 12 mei 2007 - 22:17:26
Citaat van: meatball op 12 mei 2007 - 20:40:14
Citaat van: bogief1 op 11 mei 2007 - 10:36:29
Het geld telt é... Barcelona is zo goed als uitverkocht sinds Alonso een ster is geworden e daar wil BE van profiteren.
Een stratencircuit erbij vind ik wel goed, maar de locatie iets minder.
Dan is het maar te hopen dat Hamilton,Alonso niet te veel afdroogd wat anders zal de ster snel minder schitteren ;D

Dan krijgen we er wellicht weer een 2e Engelse race bij!! Brands Hatch lijkt me wel aardig ;)

Brands Hatch is op Pits Bend en Druids Bend echt niet uitdagend... dan vind ik Donington Park nog beter. Snetterton en Truxton zijn ook wel leuke circuits maar niet echt Formule 1-circuits, net als Oulton Park.

bogief1

Citaat van: Tim C op 10 mei 2007 - 16:28:37
Het voorgestelde circuit:
Elpays.com

Ik weet niet wat ik er van moet vinden, een jaar geleden smijten ze San Marino en Hockenheim van de kalender omdat je geen twee races in één (Europees) land kan hebben, en nu krijgt Spanje er een tweede bij.

Gewoon alleen al het feit dat San Marino wordt vervangen door zo'n ongeinspireerd ritje rond een haven is om ziek van te worden, maar dat het dan ook nog eens alleen maar doorgaat als de mensen over twee weken op de juiste partij stemmen is gewoon helemaal laag bij de grond...


de lay out van het circuit ziet er zo uit.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Hmmm, dat is wel een groot verschil ;D ;D Dat trekt er iig al meer op ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Tof voor Alonso,kan hij 2 keer per jaar zijn thuisrace verliezen ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat