GP van Spanje

Gestart door Supermariobros, 06 mei 2007 - 09:13:24

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 16 mei 2007 - 20:09:49
Al zal het moeilijk zijn voor hem om in Monaco te winnen.

Hoezo specifiek in Monaco?

FerrariMan

Citaat van: 0634 op 16 mei 2007 - 21:47:29
Citaat van: FerrariMan op 16 mei 2007 - 20:09:49
Al zal het moeilijk zijn voor hem om in Monaco te winnen.

Hoezo specifiek in Monaco?
Heb hem daar nog nooit iets sterks zien doen... :) Denk dat Kimi hier de bovenhand gaat hebben.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 16 mei 2007 - 22:10:13
Citaat van: 0634 op 16 mei 2007 - 21:47:29
Citaat van: FerrariMan op 16 mei 2007 - 20:09:49
Al zal het moeilijk zijn voor hem om in Monaco te winnen.

Hoezo specifiek in Monaco?
Heb hem daar nog nooit iets sterks zien doen... :) Denk dat Kimi hier de bovenhand gaat hebben.


Het blijft een ietwat apart circuit. Misschien dat andere teams dichterbij kunnen zijn dan op andere banen. Van mij mag het.

Doefke

Wat monaco betreft...iemand die daar altijd goed is..is een zeer oude rot in het vak..heeft hem al meermaalds gewonne, zelfs met mindere wagen.
eenmaal per jaar showt hij zijn kunnen. Ik heb het over niemand minder dan David Coulthard! ! !

Als ik mijn stoute schoenen aantrek, gok ik op P3 voor DC.
Let wel: stoute schoene he  ;)
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Doefie

Met het resultaat in Spanje zou ik ook op een goeie plaats van Coulthard durven rekenen. Hoewel je er wel mee rekening moet houden dat de teams het circuit van Montmeló tot op de millimeter kennen door het jarenlange, duizenden kilometers testen daar. Kan ook veel gedaan hebben aan, maar volgens mij is Red Bull vorige race wel een stap(je?) vooruit gegaan in die maand tijd. Na Bahrein (met een 21ste startplaats voor Coulthard) een eerste plaats in de testsessies voorafgaande de Grand Prix, negende in de kwalificatie en vijfde in de race. In Monaco zou hij het wel eens goed kunnen doen, net als de voorbije jaren bij Coulthard :)

Räikkönen zie ik wel nog eens winnen eigelijk, heeft het altijd wel goed gedaan zolang de wagen het uithield. Vorig jaar ook met een zwakke McLaren lang op de tweede plaats gelegen, jaar voordien knap gewonnen. Massa daarentegen heeft er nog nooit een podiumplaats behaald. Zijn beste resultaat was een vijfde plaats in 2004, voordien gecrasht en nadien tweemaal negende. Ben benieuwd voor dit jaar.

The Iceman

Citaat van: FerrariMan op 16 mei 2007 - 20:09:49
Hoe langer hoe meer begrijp ik waarom MS plaats wou open houden voor Massa.
Inderdaad, dan had Schumacher er nog een jaartje bij kunnen doen en had Massa nu twee GP zeges minder gehad  ;)

FerrariMan

Citaat van: Snekuem op 17 mei 2007 - 12:42:02
Citaat van: FerrariMan op 16 mei 2007 - 20:09:49
Hoe langer hoe meer begrijp ik waarom MS plaats wou open houden voor Massa.
Inderdaad, dan had Schumacher er nog een jaartje bij kunnen doen en had Massa nu twee GP zeges minder gehad  ;)
True  ;D

FerrariMan

CitaatQ. Jackie Stewart has said some things about you, suggesting that drivers should never leave the track before the race so they can go and watch a hockey match...

KR: I don't care what Jackie says. It has nothing to do with me. What should I say?

Rechtuit is hij wel,  :)