Crash Rosberg en voorvleugel McLaren

Gestart door Doefie, 04 mei 2007 - 13:11:15

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: bogief1 op 06 mei 2007 - 20:18:17
Heeft ferrari de fia niet ingelicht over het feit dat BAR met een dubbele tank reed?
Dat zou kunnen, weet ik niet zo zeer meer. Maar er is een groot verschil tussen inlichten en gaan janken hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Je moet je de vraag stellen of Ferrari een brief naar de FIA schrijft waar in staat dat ze er aan denken om een dubbele tank te maken, maar ze willen toch zeker zijn of dat wel mag want ze zouden zeker niets verkeerds willen doen.

Dat alles moet dan wel gebeuren terwijl er een heiligen auriooltje boven de brief zweeft, anders heeft het geen effect.

Maar zoals ik al zei, als puntje bij paaltje komt moet dat heilige team mee zijn bodemplaat aanpassen...

Ik vind het best prima dat iedereen de limiet opzoekt, ik heb zelfs niets liever maar wanneer mensen zich schijnheilig boven de rest plaatsen en de onschuld zelve spelen...

TurboBoost

Citaat van: Jasper op 04 mei 2007 - 22:24:05
En over die flappen van Honda... Wat hangen die daar te doen. :-\

Dat is toch duidelijk. Het is the earth-car, dus dat zijn zonnepanelen  :D

bogief1

Maar Mclaren verworf toch ook enkel inlichtingen over de bodemplaat, ze dienden geen klacht in bij mijn weten?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna


Jasper

Als ze geen klacht indienden, dan vraag ik mij af waarom je zo op hen zit af te geven. ::)

Tim C

Omdat de manier waarop ze geen klacht indienden om toch klacht in te dienen zo te gek was voor woorden...

Een beetje als het febbekakje van de klas...

Jasper

Dus als Ferrari een brief schrijft naar de FIA, dan is dat niet "geen klacht indienen om toch een klacht in te dienen"?

Iemand die een klacht indient en zijn gelijk haalt, heeft dat slim bekeken, regels zijn er immers om nageleefd te worden. Als McLaren ook regels overtreedt, dan is het aan de FIA en de andere teams om die overtredingen waar te nemen en te bestraffen, en als je denkt dat de andere teams zich daar niet mee bezig houden, dan denk je verkeerd. Waar ik het helemaal van krijg is dat het nu al op vóórhand van dat is dat McLaren gebruik zou maken van iets dat "niet anders dan flexibel kan zijn", en zeker wanneer dat door een niet-kenner (daarmee bedoel ik, niet-insider en niet-ingenieur) zomaar afgeleid wordt vanop enkele foto's.

Roel

Citaat van: Jasper op 07 mei 2007 - 20:59:58
Dus als Ferrari een brief schrijft naar de FIA, dan is dat niet "geen klacht indienen om toch een klacht in te dienen"?

Iemand die een klacht indient en zijn gelijk haalt, heeft dat slim bekeken, regels zijn er immers om nageleefd te worden. Als McLaren ook regels overtreedt, dan is het aan de FIA en de andere teams om die overtredingen waar te nemen en te bestraffen, en als je denkt dat de andere teams zich daar niet mee bezig houden, dan denk je verkeerd. Waar ik het helemaal van krijg is dat het nu al op vóórhand van dat is dat McLaren gebruik zou maken van iets dat "niet anders dan flexibel kan zijn", en zeker wanneer dat door een niet-kenner (daarmee bedoel ik, niet-insider en niet-ingenieur) zomaar afgeleid wordt vanop enkele foto's.

right on !
God save Mclaren

bogief1

Citaat van: Jasper op 07 mei 2007 - 20:59:58
Dus als Ferrari een brief schrijft naar de FIA, dan is dat niet "geen klacht indienen om toch een klacht in te dienen"?

Iemand die een klacht indient en zijn gelijk haalt, heeft dat slim bekeken, regels zijn er immers om nageleefd te worden. Als McLaren ook regels overtreedt, dan is het aan de FIA en de andere teams om die overtredingen waar te nemen en te bestraffen, en als je denkt dat de andere teams zich daar niet mee bezig houden, dan denk je verkeerd. Waar ik het helemaal van krijg is dat het nu al op vóórhand van dat is dat McLaren gebruik zou maken van iets dat "niet anders dan flexibel kan zijn", en zeker wanneer dat door een niet-kenner (daarmee bedoel ik, niet-insider en niet-ingenieur) zomaar afgeleid wordt vanop enkele foto's.

Dito.
Beetje neutraal bekijken é  ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Citaat van: Jasper op 07 mei 2007 - 20:59:58
Dus als Ferrari een brief schrijft naar de FIA, dan is dat niet "geen klacht indienen om toch een klacht in te dienen"?
Als Ferrari een brief schrijft naar de FIA met zo'n pussycat taalgebruik en daarna tegen de reporters "off the record" gaat zeggen dat hun voornaamste concurrenten het systeem gebruiken, en dan ondertussen zelf ook een soort gelijk systeem hebben, dan zou je van mij exact dezelfde reactie zien. ::)

Alan Blues

Het is allemaal de schuld van Schumacher!!!! ;)

Tim C

Citaat van: Jasper op 07 mei 2007 - 20:59:58
en zeker wanneer dat door een niet-kenner (daarmee bedoel ik, niet-insider en niet-ingenieur) zomaar afgeleid wordt vanop enkele foto's.
... I expect apologies and beer from all of you...

Die vleugel boog als zot naar beneden op de rechte stukken.

One senior technical figure, who did not wish to be identified, said: "It looks quite flexible, but it is up to the FIA to accept it or not accept it. I would say it is quite obvious."

McChouffe

Citaat van: Tim C op 13 mei 2007 - 02:23:51
Citaat van: Jasper op 07 mei 2007 - 20:59:58
en zeker wanneer dat door een niet-kenner (daarmee bedoel ik, niet-insider en niet-ingenieur) zomaar afgeleid wordt vanop enkele foto's.
... I expect apologies and beer from all of you...

Die vleugel boog als zot naar beneden op de rechte stukken.

One senior technical figure, who did not wish to be identified, said: "It looks quite flexible, but it is up to the FIA to accept it or not accept it. I would say it is quite obvious."

Vooral de reactie van Dennis is weer typisch...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

dj Peter

Citaat van: McChouffe op 13 mei 2007 - 08:25:33
Citaat van: Tim C op 13 mei 2007 - 02:23:51
Citaat van: Jasper op 07 mei 2007 - 20:59:58
en zeker wanneer dat door een niet-kenner (daarmee bedoel ik, niet-insider en niet-ingenieur) zomaar afgeleid wordt vanop enkele foto's.
... I expect apologies and beer from all of you...

Die vleugel boog als zot naar beneden op de rechte stukken.

One senior technical figure, who did not wish to be identified, said: "It looks quite flexible, but it is up to the FIA to accept it or not accept it. I would say it is quite obvious."

Vooral de reactie van Dennis is weer typisch...
...de meest hypocriete van alle teambazen, alsof hij zo heilig is...