Crash Rosberg en voorvleugel McLaren

Gestart door Doefie, 04 mei 2007 - 13:11:15

« vorige - volgende »

FerrariMan

Eerder slim van McLaren indien ze hier voordeel mee hebben. Ze weten dat Ferrari hier minstens één race mee weg kwam vorig jaar dus waarom het zelf niet proberen...

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 13 mei 2007 - 11:45:13
Eerder slim van McLaren indien ze hier voordeel mee hebben. Ze weten dat Ferrari hier minstens één race mee weg kwam vorig jaar dus waarom het zelf niet proberen...

Maar probeer dan niet schijnheilig te zijn.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

KVDracer

De vleugel zou moeten afbreken na x aantal ronden

Hamilton MASTER

Ach iedereen is scheinheilig in dit wereldje...

Er zijn zodanig veel zaken die we niet weten en die niet breed zijn uitgesmeerd.
Dit is misschien 2% van wat er echt aan de hand is.

Hoe kan zelfs een ingenieur zien dat een bepaalde vleugel zou doorbuigen of niet.
Ze kunnen dit niet. Ze kunnen zich enkel afvragen welk materiaal het is, welke structuur gebruikt is om het te maken en dergelijke.

Dit is hetzelfde als een dokter die een foto van een patiënt krijgen en een diagnose moet stellen.

Ach ja... Dit jaar is McLaren gewoon beter dan Ferrari en daar kunnen sommige mensen kennelijk niet tegen.
Ondanks het feit dat Ferrari net 5 superjaren heeft gehad.

McLaren wordt wereldkampioen en niets zal hen stoppen !



meatball

Citaat van: Hamilton MASTER op 13 mei 2007 - 21:00:28
Ach iedereen is scheinheilig in dit wereldje...

Er zijn zodanig veel zaken die we niet weten en die niet breed zijn uitgesmeerd.
Dit is misschien 2% van wat er echt aan de hand is.

Hoe kan zelfs een ingenieur zien dat een bepaalde vleugel zou doorbuigen of niet.
Ze kunnen dit niet. Ze kunnen zich enkel afvragen welk materiaal het is, welke structuur gebruikt is om het te maken en dergelijke.

Dit is hetzelfde als een dokter die een foto van een patiënt krijgen en een diagnose moet stellen.

Ach ja... Dit jaar is McLaren gewoon beter dan Ferrari en daar kunnen sommige mensen kennelijk niet tegen.
Ondanks het feit dat Ferrari net 5 superjaren heeft gehad.

McLaren wordt wereldkampioen en niets zal hen stoppen !
Kijk jij naar dezefde race's als wij????
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

McLaren beter dan Ferrari?  ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D

Voorlopig is de stand nog steeds: 4-0 en 3-1 (incl. own goal)

Op de onboard beelden is duidelijk te zien hoe het ding naar beneden buigt (Dennis geeft het zelfs toe!), combineer dat met het heiliger dan de paus sfeertje van de plank en de ronduit ridicule verdediging over die flexibele brug vleugel en je krijgt je typische "Meneer hij heeft me gespeekt" McLaren houding.

Juan

Citaat van: Tim C op 13 mei 2007 - 23:01:04
McLaren beter dan Ferrari?  ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D

Voorlopig is de stand nog steeds: 4-0 en 3-1 (incl. own goal)

Op de onboard beelden is duidelijk te zien hoe het ding naar beneden buigt (Dennis geeft het zelfs toe!), combineer dat met het heiliger dan de paus sfeertje van de plank en de ronduit ridicule verdediging over die flexibele brug vleugel en je krijgt je typische "Meneer hij heeft me gespeekt" McLaren houding.
Alles buigt door, maar als je je specifiek daarop gaat fixeren, ja, dan valt dat op.
Na de rel van vorig jaar, gaat echt geen enkel team nog proberen (echt) flexibele vleugels te gebruiken hoor, want nu gaan ze er niet meer mee weg met enkel een waarschuwing...

BTW: McLaren is misschien nog niet zo snel als Ferrari, maar in de kampioenschappen is het wel 0-3 en dat is wat telt denk ik... ;)
Juan

Tim C

Het is natuurlijk de vraag of ze dat lang zullen blijven, want ook al kan je tegenwoordig een kampioenschap winnen met een mindere wagen, je zal dan altijd afhangen van de andere... ;)

4-0 en 3-1 dus ;)

Die brug buigt door, dat heeft niets met "als je er op fixeert" te maken. Dat is gewoon zo. En eigenlijk zou het me absoluut niet kunnen schelen, maar ze moesten weer eens heiliger dan de paus zijn...

Maar dat is mijn mening, je hebt ook mensen die dat gedrocht van gisteren incidentrijk en spannend vonden...

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 14 mei 2007 - 09:57:39
Het is natuurlijk de vraag of ze dat lang zullen blijven, want ook al kan je tegenwoordig een kampioenschap winnen met een mindere wagen, je zal dan altijd afhangen van de andere... ;)

4-0 en 3-1 dus ;)

Die brug buigt door, dat heeft niets met "als je er op fixeert" te maken. Dat is gewoon zo. En eigenlijk zou het me absoluut niet kunnen schelen, maar ze moesten weer eens heiliger dan de paus zijn...

Maar dat is mijn mening, je hebt ook mensen die dat gedrocht van gisteren incidentrijk en spannend vonden...

http://www.autosport.com/news/report.php/id/58815
En nu dan?  ::)

Tim C

Citaat van: Tim C op 14 mei 2007 - 09:57:39
Die brug buigt door, dat heeft niets met "als je er op fixeert" te maken. Dat is gewoon zo. En eigenlijk zou het me absoluut niet kunnen schelen,. maar ze moesten weer eens heiliger dan de paus zijn..

Je moet wel alles lezen he, niet enkel wat je zelf wil ;)

McChouffe

Citaat van: Hamilton MASTER op 13 mei 2007 - 21:00:28
Ach ja... Dit jaar is McLaren gewoon beter dan Ferrari en daar kunnen sommige mensen kennelijk niet tegen.
Ondanks het feit dat Ferrari net 5 superjaren heeft gehad.

Op vlak van betrouwbaarheid staat McLaren er iets beter voor. Maar op Barcelona, het circuit dat ieder team door en door kent en dat volgens Haug dé meetlat is, konden de McLarens de pace van Massa niet aan.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: Hamilton MASTER op 13 mei 2007 - 21:00:28

Ach ja... Dit jaar is McLaren gewoon beter dan Ferrari en daar kunnen sommige mensen kennelijk niet tegen.
Ondanks het feit dat Ferrari net 5 superjaren heeft gehad.
Nu wil ik niet hoog van de toren blazen...maar McLaren beter? Het gat was bijna een halve minuut als Massa het had gewild... ;)