Man van de race: Spanje

Gestart door Tim C, 13 mei 2007 - 15:40:21

« vorige - volgende »

Wie was er de man van de race?

Massa
14 (46.7%)
Hamilton
3 (10%)
Alonso
0 (0%)
Kubica
1 (3.3%)
Coulthard
5 (16.7%)
Rosberg
4 (13.3%)
Kovalainen
0 (0%)
Sato
3 (10%)
Iemand anders (post wie)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 24

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Tim C op 13 mei 2007 - 23:02:21
Sato telt ook voor mij niet mee, dat zal pas gebeuren wanneer die wagen zelf gebouwd in plaats van verbouwd is...

YAWN

McChouffe

Massa ... omdat hij Alonso door het grind heeft gestuurd  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: Tim C op 13 mei 2007 - 23:02:21
Sato telt ook voor mij niet mee, dat zal pas gebeuren wanneer die wagen zelf gebouwd in plaats van verbouwd is...

Inderdaad, voor mij ook. Net als Davidson zijn o zo geweldige prestaties in Bahrein... Dank u wel Honda zeggen ze dan achter de schermen :)

meatball

Citaat van: Doefie op 14 mei 2007 - 15:49:25
Citaat van: Tim C op 13 mei 2007 - 23:02:21
Sato telt ook voor mij niet mee, dat zal pas gebeuren wanneer die wagen zelf gebouwd in plaats van verbouwd is...

Inderdaad, voor mij ook. Net als Davidson zijn o zo geweldige prestaties in Bahrein... Dank u wel Honda zeggen ze dan achter de schermen :)
Ik weet niet of jullie het weten maar sato rijdt met die wagen hij bouwt hem niet,als de s.a niet verboden wordt dan tellen de raceprestatie's gewoon mee punt.
Op jullie manier kan je elke piloot in de post ,man van de race, negeren wanneer je er iets verdachts aan vind.
Als hij mag rijden kan hij ook man van de race zijn
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Vind ik ook. Het gaat om de man van de race en niet om de wagen of team van de race. Echter, ik ga toch voor Massa. Heb hem het hele weekend weinig fout zien doen.

Doefie

Citaat van: meatball op 14 mei 2007 - 20:52:18Ik weet niet of jullie het weten maar sato rijdt met die wagen hij bouwt hem niet,als de s.a niet verboden wordt dan tellen de raceprestatie's gewoon mee punt.
Op jullie manier kan je elke piloot in de post ,man van de race, negeren wanneer je er iets verdachts aan vind.
Als hij mag rijden kan hij ook man van de race zijn

Draai en keer hoe ge het wilt, een Super Aguri is Honda B van vorig jaar. Kopen ze een McLaren of een Ferrari en spuiten ze die gewoon rood-wit, gaan ze het ook Super Aguri noemen terwijl ze met het werk van andere teams rondrijden en podiums halen... Meer is het niet. Button of Barrichello zullen in de huidige "Super Aguri" ook punten halen. Simpel.

scho0634

Neemt niet weg dat Sato een goede race reed. En daar gaat het in dit topic om. Simpel.

meatball

Citaat van: Doefie op 14 mei 2007 - 22:42:12
Citaat van: meatball op 14 mei 2007 - 20:52:18Ik weet niet of jullie het weten maar sato rijdt met die wagen hij bouwt hem niet,als de s.a niet verboden wordt dan tellen de raceprestatie's gewoon mee punt.
Op jullie manier kan je elke piloot in de post ,man van de race, negeren wanneer je er iets verdachts aan vind.
Als hij mag rijden kan hij ook man van de race zijn

Draai en keer hoe ge het wilt, een Super Aguri is Honda B van vorig jaar. Kopen ze een McLaren of een Ferrari en spuiten ze die gewoon rood-wit, gaan ze het ook Super Aguri noemen terwijl ze met het werk van andere teams rondrijden en podiums halen... Meer is het niet. Button of Barrichello zullen in de huidige "Super Aguri" ook punten halen. Simpel.
Zou je een zitje in de f1 in een ferrari in rood wit weigeren,ik denk het niet he.
En zou je dan na een goede race ook niet graag vermeld worden?
Als je echt eerlijk bent tegenover jezelf zul je toegeven dat je zo een kans met beide handen zou aannemen,en terecht racen is racen of het eerlijk is daar moeten andere mensen over oordelen ,niet sato  die grijpt gewoon zijn kans.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat