test in spa

Gestart door bogief1, 25 april 2007 - 17:48:49

« vorige - volgende »

ivan_

#105
ik moet zeggen dat het voor mij een leuke ervaring is geweest om is een testsessie te hebben meegemaakt, ik ben woensdag geweest en ik ben zeker niet teleurgesteld, ik was er van s'morgens 8u30 geen problemen met parkeerplaatsen, geen wachtrij aan de ingang. en voor de rest een pak mooie foto's gemaakt ;)

ik moet er wel bij zeggen dat ze de Wc's wel wat properder hadden moeten maken... en 50cent is wel teveel.
Ben maar dan in de bossen gaan pissen he ;D

Tim C

Wat is Fernando Alonso toch een sympathieke kerel!

Gaëtan Vigneron had met hem een afspraak om 12 uur, zegt de man: "Ik ga eerst eten we doen het daarna". Arme Gaëtan staat daar samen met een troep andere journalisten tot 14u30 te wachten op "notre ami Fernand". Springt die toch wel uit de McLaren bus met de woorden "I'm sorry but I have to drive" zeker. Het valt hem te vergeven natuurlijk, want van 13 uur tot 14u30 werd er aan zijn wagen gewerkt zodat hij niets anders te doen had!

Ik kan trouwens nog steeds niet geloven dat ik anderhalf uur daar mee heb staan wachten op die Spaanse vlieg!

;D :D ;D :D ;D

FerrariMan

Tim volgende keer neem je me mee als date.

Tim C

#108
Ik heb dan wel bepaalde verwachtingen ;)

http://www.flickr.com/photos/timceuppens/sets/72157600759949793/detail/?page=5
meer dan 115 nieuwe foto's van donderdag

FerrariMan


Tim C

Op z'n minst second base :P

Ferrari 2010

Mag ik eens 1 ding vragen aan al die mannen die haarscherpe foto's kunnen maken van wagens aan 200km/h. Hoe doede da in godsnaam?!? En is dat met een 'gewoon' digitaal fototoestel ook mogelijk. Ik was gisteren op zolder en heb daar wat foto's proberen te trekken, heel soms waren ze iets of wat scherp. Maar diegenen die ik van de pitmuur heb getrokken waren allemaal wazig, de wagens stonden er anders op de perfecte plek op.

Hebde daar veel megapixels voor nodig? En wat moet je verder nog van instellingen doen? Toen wij onze digitale kochten, was 2,1 megapixels echt veel, maar tegenwoordig stelt het niks meer voor hé, maar maakt dat verschil uit? Ik had overigens es gelezen dat je bij bewegende beelden best een hoge iso instelt. Nu, de iso gaat maar tot 400 bij dat ding, maar het maakte niet veel uit. Ik heb die iso in alle mogelijke waarden gezet, maar niks gaf iets deftig. Er is ook een 'automatisch' mogelijkheid aan, maar dat lijkt me weinig nut te hebben. Kan iemand me zeggen hoe dt moet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

#112
Foto's maken....gaat me allemaal te snel.

Ik film her en der wat.  :)



Tim C

Citaat van: Schumi till infinity op 13 juli 2007 - 16:28:15
Mag ik eens 1 ding vragen aan al die mannen die haarscherpe foto's kunnen maken van wagens aan 200km/h. Hoe doede da in godsnaam?!? En is dat met een 'gewoon' digitaal fototoestel ook mogelijk. Ik was gisteren op zolder en heb daar wat foto's proberen te trekken, heel soms waren ze iets of wat scherp. Maar diegenen die ik van de pitmuur heb getrokken waren allemaal wazig, de wagens stonden er anders op de perfecte plek op.

Hebde daar veel megapixels voor nodig? En wat moet je verder nog van instellingen doen? Toen wij onze digitale kochten, was 2,1 megapixels echt veel, maar tegenwoordig stelt het niks meer voor hé, maar maakt dat verschil uit? Ik had overigens es gelezen dat je bij bewegende beelden best een hoge iso instelt. Nu, de iso gaat maar tot 400 bij dat ding, maar het maakte niet veel uit. Ik heb die iso in alle mogelijke waarden gezet, maar niks gaf iets deftig. Er is ook een 'automatisch' mogelijkheid aan, maar dat lijkt me weinig nut te hebben. Kan iemand me zeggen hoe dt moet?
Shutter en Diafragma op elkaar afstemmen zodat hij zeer snel sluit en toch genoeg licht binnenkrijgt. Voor de rest enkel de wagen meevolgen wanneeer je de foto neemt...

KVDracer

Citaat van: FerrariMan op 13 juli 2007 - 16:42:42
Foto's maken....gaat me allemaal te snel.

Ik film her en der wat.  :)




Maar voor het filmen ging het soms precies ook wat snel  :P

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 13 juli 2007 - 17:01:12
Citaat van: Schumi till infinity op 13 juli 2007 - 16:28:15
Mag ik eens 1 ding vragen aan al die mannen die haarscherpe foto's kunnen maken van wagens aan 200km/h. Hoe doede da in godsnaam?!? En is dat met een 'gewoon' digitaal fototoestel ook mogelijk. Ik was gisteren op zolder en heb daar wat foto's proberen te trekken, heel soms waren ze iets of wat scherp. Maar diegenen die ik van de pitmuur heb getrokken waren allemaal wazig, de wagens stonden er anders op de perfecte plek op.

Hebde daar veel megapixels voor nodig? En wat moet je verder nog van instellingen doen? Toen wij onze digitale kochten, was 2,1 megapixels echt veel, maar tegenwoordig stelt het niks meer voor hé, maar maakt dat verschil uit? Ik had overigens es gelezen dat je bij bewegende beelden best een hoge iso instelt. Nu, de iso gaat maar tot 400 bij dat ding, maar het maakte niet veel uit. Ik heb die iso in alle mogelijke waarden gezet, maar niks gaf iets deftig. Er is ook een 'automatisch' mogelijkheid aan, maar dat lijkt me weinig nut te hebben. Kan iemand me zeggen hoe dt moet?
Shutter en Diafragma op elkaar afstemmen zodat hij zeer snel sluit en toch genoeg licht binnenkrijgt. Voor de rest enkel de wagen meevolgen wanneeer je de foto neemt...
Dat zijn denk ik al 2 dingen die ik niet zal kunnen instellen ;D Daarnaast druk ik gewoon steeds af wanneer de wagen voorbijkomt, maar het is dus beter hem te volgen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: KVDracer op 13 juli 2007 - 18:18:39
Citaat van: FerrariMan op 13 juli 2007 - 16:42:42
Foto's maken....gaat me allemaal te snel.

Ik film her en der wat.  :)




Maar voor het filmen ging het soms precies ook wat snel  :P
Inderdaad.  :)

Tim C

Citaat van: Schumi till infinity op 13 juli 2007 - 18:40:00
Dat zijn denk ik al 2 dingen die ik niet zal kunnen instellen ;D Daarnaast druk ik gewoon steeds af wanneer de wagen voorbijkomt, maar het is dus beter hem te volgen?
Inderdaad, want relatief gezien staat de wagen dan stil, terwijl de omgeving beweegt. Als je niet meebeweegt is dat andersom

blazor

#118
Voor de mensen die er niet konden bijzijn. Hier enkele shots. Heb men best gedaan zonder perskaart  :D. De rest van het album kan je vinden op www.extremeshots.be Greetz Kurt








bogief1

Mooie foto's Kurt.

Wat is dat op het dak van de Williams?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna