test in spa

Gestart door bogief1, 25 april 2007 - 17:48:49

« vorige - volgende »

Schumi nr1

Citaat van: bogief1 op 11 juli 2007 - 21:50:35
Die honda maakt veel lawaai vergeleken met de andere bolide's vond ik.

Dat vond ik van de de McLaren ook, die brulde nogal hard bij het optrekken tov de rest.

Racerke007

Bedoelen jullie nu de motor of de tractiecontrole?

stefan

ik ben ook gisteren gaan kijken maar was pas om 10 uur daar ongeveer en heb nog tot 11.30 moeten wachten om een ticket te kunnen kopen zodat ik de eerste sessie niet volledig heb kunnen zien  :( de organisatie had niet genoeg tickets >:( . in de namiddag vond ik het ook maar magertjes, ik dacht dat ze meer zouden rijden.

ik kom zeker terug maar deze toestanden zie je toch alleen maar in België.

Doefie

Citaat van: stefan op 12 juli 2007 - 12:07:04ik kom zeker terug maar deze toestanden zie je toch alleen maar in België.

Niet echt, het is een testsessie en geen raceweekend he. Als ze in Spanje of Engeland ofzo testen rijden ze ook geen ganse uren vol.

fawlty

ben ook gaan kijken, wat me opviel was dat op de sauber nogal een grote camera stond. tijdens de regen reed hij dan weer ineens met een kleine(normale) camera. op de mclaren van alonso stond dan weer een max van een antenne...
nog een vraagje, vanaf wanneer rijden de Mc's zonder hun stierenhorens, want het viel me gisteren pas op...
Ja sluw is die Hamilton

ivan_

Citaat van: Schumi nr1 op 11 juli 2007 - 21:55:41
Citaat van: bogief1 op 11 juli 2007 - 21:50:35
Die honda maakt veel lawaai vergeleken met de andere bolide's vond ik.

Dat vond ik van de de McLaren ook, die brulde nogal hard bij het optrekken tov de rest.

ik vond dat je bij Bmw de tractiecontrole  goed hoorde bij het uitkomen van la source ;)

bogief1

Citaat van: Racerke007 op 11 juli 2007 - 22:07:21
Bedoelen jullie nu de motor of de tractiecontrole?

Ik doelde op de motor van Honda. Die ging veel luider dan de anderen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Citaat van: bogief1 op 12 juli 2007 - 16:29:13
Citaat van: Racerke007 op 11 juli 2007 - 22:07:21
Bedoelen jullie nu de motor of de tractiecontrole?

Ik doelde op de motor van Honda. Die ging veel luider dan de anderen.

Bij de McLaren dacht ik ook dat het de motor is.

jandr

Citaat van: stefan op 12 juli 2007 - 12:07:04
ik ben ook gisteren gaan kijken maar was pas om 10 uur daar ongeveer en heb nog tot 11.30 moeten wachten om een ticket te kunnen kopen zodat ik de eerste sessie niet volledig heb kunnen zien  :( de organisatie had niet genoeg tickets >:( . in de namiddag vond ik het ook maar magertjes, ik dacht dat ze meer zouden rijden.

ik kom zeker terug maar deze toestanden zie je toch alleen maar in België.


Je moet ook niet alles op een ander steken hé... als een test begint om 9 uur en je komt pas aan om 10u...   moet je eens met één of ander concert proberen in het sportpaleis!!!

Vandaag ben ik ook gegaan, thuis vertrokken om half zeven en om 10 voor 9 zat ik op de tribune, je moet er iets voor over hebben hé  ;)

Jasper

Over de motoren vielen rare dingen te zeggen... De Honda klonk een stuk harder dan de Super Aguri die met dezelfde motor rijdt. De Red Bull met Renault-motor was ook luider dan de Renault van Picquet. De wagen met het meeste lawaai was inderdaad de Honda, al vond ik dat de BMW er ook wel wat van kon.

De tractiecontrole maakt verdorie een lelijk geluid, net alsof twee tandwielen over elkaar schrapen. Blij dat dat geluid volgend jaar niet meer te horen zal zijn.

Schumi nr1

Bourdais reed gisteren met een groen achterlicht, zit er hier een verdere betekenis achter dan een rood achterlicht of heeft het dezelfde functie?

fawlty

Citaat van: Schumi nr1 op 12 juli 2007 - 17:16:55
Citaat van: bogief1 op 12 juli 2007 - 16:29:13
Citaat van: Racerke007 op 11 juli 2007 - 22:07:21
Bedoelen jullie nu de motor of de tractiecontrole?

Ik doelde op de motor van Honda. Die ging veel luider dan de anderen.

Bij de McLaren dacht ik ook dat het de motor is.

idd, bij mclaren was het de motor, op zeker moment reed alonso alleen over het circuit en dan hoorde je in de verte(wanneer hij in de zone non-public reed) duidelijk de motor brullen als hij richting busstop ging... allé ja, volgens mij hé....
Ja sluw is die Hamilton

KVDracer

#102
Ik ben net terug van drie dagen F1 op Spa. Het was een geweldige ervaring om de rijders en de bolides aan het werk te zien. Twaren dan ook drie geweldie dagen. Nelson Piquet heb ik nog kunnen filmen met zijn spin, komt mooi het beeld door geschoven. Alleen de Security mensen waren zo een omhooggevallen pipo's. Als je nog maar in hun buurt kwam onmiddellijk van hun neus maken, ook al moest je gewoon een fotootje hebben van iets. De F1 op zich was geweldig, de organisatie een heel stuk minder. Dinsdagmiddag mochten we nog op het kartcircuit, waar we Frank Montagny aan het werk gezien hebben :P, dinsdagnamiddag mochten we niet meer op het kartcircuit. Dinsdagmorgen gingen we die ene tunnel onderdoor om het circuit over te steken, 10 minuten later mochten we niet meer terug langs daar.
Ik zou graag eens naar Barcelona gaan deze winter. Heeft iemand daar al ervaring mee? En ik had graag een handtekening van Massa of Raikkonen, maar hier in België is me dit niet echt gelukt :-\ Weet er soms iemand of dit in Barcelona wel wel zou lukken als ze het circuit verlaten ofzo ?

Racerke007

Groen flikkerend achterlicht is niet abnormaal: Spyker, weet ik zeker heeft dit ook.

Vanwaar nu het nieuwsbericht komt over de ingang van de pitsstraat begrijp ik niet.
Een kleine maand geleden zijn we met de Belcar het circuit gaan 'inwijden', de details van problemen enzo bespaar ik jullie maar er was één ding duidelijk: de ingang van de pitlane én de uitgang zijn te smal.
Beter nog, deze zijn in tussentijd afgekeurd door de FIA ... . Of dat inside info is zou ik straf vinden maar allesinds moet dit aangepast worden voor de race in september: anders geen race. Stel dat er een pipo traag rijdt of met een probleem zit en je een aanstormende Mclaren of Ferrari hebt ... . Soit dit moet en zal aangepast worden.

Om even terug te komen op het bericht van de lange wachtrij voor een ticket: vindt ik terecht. Ok dat je te laat bent is al een probleem maar als je er 1u30 moet aanschuiven met die onbeleefde pipo's da is wel écht erover. Maar soit: in Barcelona op tijd gaan  ;)

Collega van mij gaat jaarlijks in de winter naar Jerez en ik hoor niets dan lovende woorden daarover: 5 euro inkom.

stefan

Niet echt, het is een testsessie en geen raceweekend he. Als ze in Spanje of Engeland ofzo testen rijden ze ook geen ganse uren vol., ik bedoelde het op de ticketverkoop. het is normaal dat ze geen uren volrijden tijdens testsessies.