test in spa

Gestart door bogief1, 25 april 2007 - 17:48:49

« vorige - volgende »

Jasper

He jij had paddocktoegang ofwat? Vals. :)

FerrariMan

Hoe geraak je daar eigenlijk aan?

Jasper

Waarschijnlijk alleen als journalist voor een Vlaamse F1-website of zo...

Tim C

Inderdaad. Mocht dat nu ook nog eens voor de GP zelf lukken. :'(

FerrariMan

Het is alvast een koud kunstje om gratis op de testsessies te geraken daar in Spa.

Racerke007

inderdaad ... heb ik al meermaals gehoord

het leven is aan de durvers enneuhh proficiat  ;)

Jasper

Met een kniptang geraak je langs overal binnen idd. Ik heb ergens toevallig een gat in het hek gezien ongeveer zo groot als een mens, en de draad was rond dat gat helemaal naar binnen gekruld. Zo genakkelijk is het dus. :P

Het geheel rond het circuit lag er trouwens maar heel onverzorgd bij. Ik liep samen met iemand die op zo'n dingen nogal kritisch is, en die zei terecht dat er overal "zo maar wat naar gegooid is". Hekje hier tegen zetten, kettinkje daar, draadje hier, hangslotje daar. De ingang van de werf afsluiten door er een auto voor te zetten. ::)

Tim C

15000 toeschouwers gisteren, dat is een enorm winstgevend zaakje zo'n test. Benieuwd of het circuit ook volgend jaar eentje in huis wil/gaat halen.

Jasper

Ik hoop het! :) Dan neem ik wel zonnecrème mee, op mijn neus is ondertussen een blaas ontstaan wat dus wil zeggen dat het een tweedegraadsbrandwonde is. :-\

Doefie

Ik hoop dat ze volgend jaar nog eens een test organiseren. Hoewel ik vrees dat het eenmalig was met het nieuwe circuit ...

Citaat van: Jasper op 11 juli 2007 - 18:11:00
Ik hoop het! :) Dan neem ik wel zonnecrème mee, op mijn neus is ondertussen een blaas ontstaan wat dus wil zeggen dat het een tweedegraadsbrandwonde is. :-\

Goed zo Jasper ;)

Schumivill

Heb er ook een dagje tests opzitten,en moet zeggen,het heeft gesmaakt,ondanks de regen die tegen de middag kwam opzetten.
Had even gevreesd dat er geen kat meer op de baan ging komen,maar dat was onterecht.
Stond een tijd onderaan de  Raidillon,en heb genoten van vooral Sutil,met die Spyker in natte omstandigheden het gas er proberen op te houden,en maar slingeren naar boven,soms ook effe serieus naast de ideale lijn :o.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

bogief1

Shit, geen flitspalen gezien  :)
Maar we hebben lang in file gereden achter een flik, misschien heb ik geluk  ;)

Sutil was de entertainer vandaag, 2 maal op raidillon net naast de banden en eens rond gegaan op la source.

Vinden jullie die standjes ook zo verleidelijk  :(
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Sutil was inderdaad de entertainer van de dag, vol gas door een natte Raidillon, met inderdaad heel wat spektakel tot gevolg. Later is hij ook nog eens rond gegaan in La Source. Het weer mocht inderdaad wat beter, veel buitjes in de namiddag en warm was het ook al niet. De kraampjes waren inderdaad enorm verleidelijk, oa de Hamilton petjes leken het goed te doen. Ook qua bediening vond ik het niet slecht, ik verschoot mij een bult toen ik in het Nederlands werd aangesproken toen ik mijn tickets afhaalde.

Tim C

Citaat van: Jasper op 11 juli 2007 - 18:11:00
Ik hoop het! :) Dan neem ik wel zonnecrème mee, op mijn neus is ondertussen een blaas ontstaan wat dus wil zeggen dat het een tweedegraadsbrandwonde is. :-\
Ik weet hoe u zich voelt, al is het maar tot de eerste graad :P

bogief1

Die honda maakt veel lawaai vergeleken met de andere bolide's vond ik.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna