test in spa

Gestart door bogief1, 25 april 2007 - 17:48:49

« vorige - volgende »

Guardian667

Dank je wel voor de info,

ik ga zeker even deze camping benaderen om te kijken of er plaats is  over een maandje.
ik heb onlangs ook wat meer info mogen ontvangen over de prijzen.
voor diegene die een GP Ticket hebben aangeschaft kunnen de tests bijwonen voor 5 euro per dag ( excl. parkeer kosten)
voor diegene die geen Gp ticket hebben zal dit 20 euro per dag zijn ( excl. parkeer kosten)
ook zijn er via diverse reisburo's dagtrips te boeken voor circa 80 euro.

Supermariobros


bogief1

Personen die een kaart hebben voor de Gp mogen binnen voor 5€, de rest moet 20€ betalen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Dat is twee posts voor je en op de vorige pagina ook al vermeld. :P ;)

McChouffe

Ik denk é, dat personen die een kaart voor de GP hebben voor € 5 binnen mogen en diegenen die dat niet hebben € 20 zullen moeten betalen  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Ik heb nochtans gehoord dat het 20 Euro is voor een ticket, !!TENZIJ!! ge een kaart hebt voor de GP. Dan is het slechts 5 Euro!

The Iceman

Citaat van: Tim C op 07 juni 2007 - 18:52:35
Ik heb nochtans gehoord dat het 20 Euro is voor een ticket, !!TENZIJ!! ge een kaart hebt voor de GP. Dan is het slechts 5 Euro!
Inderdaad, maar het grappige is dat volgens de officiële sitehttp://www.spagrandprix.com/nl/pages/faq.aspx de tickets voor de Grand Prix slechts worden opgestuurd vanaf 01 augustus  ;D ;D ;D
Belgischer kan niet !

jandr

Citaat van: Snekuem op 07 juni 2007 - 19:24:26
Citaat van: Tim C op 07 juni 2007 - 18:52:35
Ik heb nochtans gehoord dat het 20 Euro is voor een ticket, !!TENZIJ!! ge een kaart hebt voor de GP. Dan is het slechts 5 Euro!
Inderdaad, maar het grappige is dat volgens de officiële sitehttp://www.spagrandprix.com/nl/pages/faq.aspx de tickets voor de Grand Prix slechts worden opgestuurd vanaf 01 augustus  ;D ;D ;D
Belgischer kan niet !

Als dat Belgisch is dan is Belgisch goed want ze hebben een email gestuurd naar iedereen die al tickets besteld heeft met een bestelformulier voor de test kaartjes!

KVDracer

Is er al bekend welke teams er allemaal komen testen? Volgens geruchen die ik gehoord heb, zou Ferrari al niet kome. Weet er ook iemand of het mogelijk is om gewoon met een bestelwagen op de campinngs te gaan staan of mag dit niet ? :s

Ferrari 2010

Citaat van: KVDracer op 14 juni 2007 - 16:52:43
Is er al bekend welke teams er allemaal komen testen? Volgens geruchen die ik gehoord heb, zou Ferrari al niet kome. Weet er ook iemand of het mogelijk is om gewoon met een bestelwagen op de campinngs te gaan staan of mag dit niet ? :s
Ik denk dat zoiets geen probleem is. Maar als je er in wil slapen denk ik wel datr je het tarief van een mobilhome zal moeten betalen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

#25
Zou het nodig zijn om de campings op voorhand te reserveren of zou het op het laatste moment nog lukken?
Zijn er kaarten in voorverkoop te verkrijgen of moeten ze ginder ter plekke kopen. Normaal ga ik drie dagen gaan, miscchien da we saonds nog iets te zien krijgen  ;)

Guardian667

Allen,

ik heb zojuist een mailtje ontvangen van het circuit zelf.
mocht iemand het aanvraag formulier willen hebben dan kun je me mailen op peter@guardian667.com
ik zal vandaag of morgen het formulier ook om me website plaatsen www.guardian667.com


Geachte,



Hier zijn alle informaties voor de testdagen van de Formule 1:



- Tijdtafel: 9-12 en 13-17 uur

- Access: omloop van het circuit en naar de bestaande tribunen (Gold 2,

Silver 1 en Silver 2), maar niet naar de paddock

- Volgens onze informatie zouden alle teams aanwezig zijn.

- Reservaties: gelieve het bijgevoegde reservatie formulier uit te voelen en

aan ons terug te faxen.

- U kunt de tickets ook de dag van Uw komst kopten

- Kinderen betalen vanaf 15 jaren.

- Trein: ga naar Verviers of Spa.



Met vriendelijke groeten

SPA GP

McChouffe

Citaat van: Guardian667 op 19 juni 2007 - 14:45:15
Allen,

ik heb zojuist een mailtje ontvangen van het circuit zelf.
mocht iemand het aanvraag formulier willen hebben dan kun je me mailen op peter@guardian667.com
ik zal vandaag of morgen het formulier ook om me website plaatsen www.guardian667.com


Geachte,



Hier zijn alle informaties voor de testdagen van de Formule 1:



- Tijdtafel: 9-12 en 13-17 uur

- Access: omloop van het circuit en naar de bestaande tribunen (Gold 2,

Silver 1 en Silver 2), maar niet naar de paddock

- Volgens onze informatie zouden alle teams aanwezig zijn.

- Reservaties: gelieve het bijgevoegde reservatie formulier uit te voelen en

aan ons terug te faxen.

- U kunt de tickets ook de dag van Uw komst kopten

- Kinderen betalen vanaf 15 jaren.

- Trein: ga naar Verviers of Spa.



Met vriendelijke groeten

SPA GP

Dat antwoord is duidelijk door ne Waal geschreven  ;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Schumivill

Er zit ook een bestelformulier in de Turbo-magazine,invullen en faxen,betalen voor 30 juni.
Ik ga de woensdag naar de testen op Spa,en de week erna vertrek ik naar de nurburgring voor de GP,word leuk!
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Schumi nr1

Heeft er al iemand zijn ontvangstbewijs van hun bestelling gekregen voor de tickets van één van de testdagen?