test in spa

Gestart door bogief1, 25 april 2007 - 17:48:49

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: stefan op 05 juli 2007 - 19:10:26
ik heb gekeken naar de grote prijs van magny-cours vorige zondag en ben ook van plan om naar de testsessies te gaan zien, maar wat is nu echt de inkomprijs omdat ik het wel begrijp van de 5€ en 20 € maar op canvas zeiden ze dat de inkom gratis is, klopt dit?? zoja dan moet ik mijn ticketbevestiging niet aanvragen op spagrandprix.be


Het is, dacht ik, 20€ inkom, maar diegenen die een GP ticket gekocht hebben zouden 5€ afslag krijgen. Maar ik denk niet dat het nodig is tickets aan te vragen. Ik heb er toch geen aangevraagd en ik ga drie dagen.

Jasper

Citaat van: stefan op 05 juli 2007 - 19:10:26
ik heb gekeken naar de grote prijs van magny-cours vorige zondag en ben ook van plan om naar de testsessies te gaan zien, maar wat is nu echt de inkomprijs omdat ik het wel begrijp van de 5€ en 20 € maar op canvas zeiden ze dat de inkom gratis is, klopt dit?? zoja dan moet ik mijn ticketbevestiging niet aanvragen op spagrandprix.be

Op Canvas zeiden ze: "de inkom kost zo goed als niets". 20 euro is natuurlijk niet niets, maar het is wel degelijk 20 euro als je geen GP-ticket hebt.

Ferrari 2010

Met de prijzen van een GP vergeleken is het eigenlijk niets hé Jasper. En er zijn ook op ZOlder enzo evenementen die 25 € kosten, dus het is een gangbare prijs.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

ivan_

Citaat van: Schumi till infinity op 06 juli 2007 - 08:41:12
Met de prijzen van een GP vergeleken is het eigenlijk niets hé Jasper. En er zijn ook op ZOlder enzo evenementen die 25 € kosten, dus het is een gangbare prijs.

zeker weten ;) met zen allen daarheen :)

Schumi nr1

Voor wie al tickets heeft voor de grote prijs in september bedraagt de inkom 5 euro. Voor wie er geen heeft is de inkom 20 euro.

bogief1

Het is de eerste keer dat ik naar een test-sessie ga kijken, kan er me iemand vertellen hoe laat dit ongeveer begint?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Citaat van: Schumi nr1 op 06 juli 2007 - 17:41:33
Voor wie al tickets heeft voor de grote prijs in september bedraagt de inkom 5 euro. Voor wie er geen heeft is de inkom 20 euro.

Zeer juist! :P

Citaat van: Guardian667 op 07 juni 2007 - 08:58:25voor diegene die een GP Ticket hebben aangeschaft kunnen de tests bijwonen voor 5 euro per dag ( excl. parkeer kosten)
voor diegene die geen Gp ticket hebben zal dit 20 euro per dag zijn ( excl. parkeer kosten)

Citaat van: Supermariobros op 07 juni 2007 - 09:14:28
Stond hier al eerder te lezen  ;)

http://www.f1pits.net/nieuws/test_op_spa_francorchamps_bevestigd/

Citaat van: bogief1 op 07 juni 2007 - 18:08:27
Personen die een kaart hebben voor de Gp mogen binnen voor 5€, de rest moet 20€ betalen.

Citaat van: McChouffe op 07 juni 2007 - 18:34:01
Ik denk é, dat personen die een kaart voor de GP hebben voor € 5 binnen mogen en diegenen die dat niet hebben € 20 zullen moeten betalen  ;)

Citaat van: Tim C op 07 juni 2007 - 18:52:35
Ik heb nochtans gehoord dat het 20 Euro is voor een ticket, !!TENZIJ!! ge een kaart hebt voor de GP. Dan is het slechts 5 Euro!

Citaat van: KVDracer op 05 juli 2007 - 19:56:33
Het is, dacht ik, 20€ inkom, maar diegenen die een GP ticket gekocht hebben zouden 5€ afslag krijgen.


bogief1: er wordt gereden van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur (of dat zijn toch de uren dat er mag gereden worden, mogelijk is het in de ochtend nog niet zo actief wegens te koud asfalt).

bogief1

Merci jasper, het is 3 uur rijden... kan het nu wat beter plannen. ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Jasper, u bent een gezellig mens.

Jasper

Ik weet het FerrariMan, ik weet het. :P

Ik vraag mij alleen af of die post nu sarcastisch was of niet, ik kan het echt niet afleiden dus ik zal er maar vanuit gaan van wel. ;D

Doefie

Plus er wordt regen voorspeld ;)

Zijn er trouwens mensen die met de wagen gaan en een arme Doefie kunnen oppikken in de buurt van Zaventem of Leuven?

bogief1

Citaat van: Doefie op 07 juli 2007 - 14:47:15
Plus er wordt regen voorspeld ;)

Zijn er trouwens mensen die met de wagen gaan en een arme Doefie kunnen oppikken in de buurt van Zaventem of Leuven?

Een racer zonder wagen doefie  :P
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Citaat van: bogief1 op 07 juli 2007 - 19:48:05
Citaat van: Doefie op 07 juli 2007 - 14:47:15
Plus er wordt regen voorspeld ;)

Zijn er trouwens mensen die met de wagen gaan en een arme Doefie kunnen oppikken in de buurt van Zaventem of Leuven?

Een racer zonder wagen doefie  :P

Erg he ;D

Mja zijn enkele simpele redenen voor, het geld is de voornaamste ;) (vermits dat toch naar het racen gaat). En 'k heb nog maar een maandje mijn rijbewijs en mijn moeder is gaan werken die dagen, dus ja... alles is tegen mij  :'( ;D

Tim C

Ik neem om zeven uur in Brussel Noord de trein naar Verviers, vanaf daar kan ik je meenemen ;)

bogief1

Kan je artikelen kopen ook of is dit enkel tijdens de Gp's?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna