test in spa

Gestart door bogief1, 25 april 2007 - 17:48:49

« vorige - volgende »

FerrariMan

Misschien zie ik het over het hoofd maar kan ik ergens online tickets bestellen voor de testdagen? Ik zou graag op woensdag gaan. (tenzij Massa op een andere dag zou testen  ;))

Jasper

Ach, waarom zou je tickets bestellen als je ze gewoon de dag zelf op het circuit kan kopen? :)

KVDracer

Ik ga de drie dagen gaan. Wie weet zijn de tickets tegen dan al uitverkocht   ;) Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik ze wel of niet zou bestellen. Ik denk eerder de dag zelf kopen.

Ferrari 2010

Citaat van: KVDracer op 23 juni 2007 - 18:09:26
Ik ga de drie dagen gaan. Wie weet zijn de tickets tegen dan al uitverkocht   ;) Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik ze wel of niet zou bestellen. Ik denk eerder de dag zelf kopen.
Francorchamps uitverkocht? Dat zou de grap van de eeuw zijn ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Er zijn maar 2 Silver- en 1 Gold-tribune open natuurlijk. Maar als ik het goed begrijp zijn Bronze en Green volledig open toch he (in de mail die hier gepost is, staat "de omloop van het circuit")?

ivan_

Citaat van: Schumi till infinity op 23 juni 2007 - 18:28:32
Citaat van: KVDracer op 23 juni 2007 - 18:09:26
Ik ga de drie dagen gaan. Wie weet zijn de tickets tegen dan al uitverkocht   ;) Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik ze wel of niet zou bestellen. Ik denk eerder de dag zelf kopen.
Francorchamps uitverkocht? Dat zou de grap van de eeuw zijn ;D
:D garantie

McChouffe

Citaat van: Schumi till infinity op 23 juni 2007 - 18:28:32
Citaat van: KVDracer op 23 juni 2007 - 18:09:26
Ik ga de drie dagen gaan. Wie weet zijn de tickets tegen dan al uitverkocht   ;) Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik ze wel of niet zou bestellen. Ik denk eerder de dag zelf kopen.
Francorchamps uitverkocht? Dat zou de grap van de eeuw zijn ;D

Het zou toch mooi zijn, dan zijn we tenminste wat meer verzekerd van een GP in eigen land.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

bmwracing

ondertussen heb ik de bevestiging gekregen dat het bewijs van betalling deze week verstuurd gaat worden voor de test.

Schumi nr1

Citaat van: bmwracing op 26 juni 2007 - 11:17:09
ondertussen heb ik de bevestiging gekregen dat het bewijs van betalling deze week verstuurd gaat worden voor de test.


Heb je dit via Spagrandprix.be besteld en hoe lang heb je moeten wachten?

spiritualangel

Citaat van: Schumi nr1 op 26 juni 2007 - 19:05:04
Citaat van: bmwracing op 26 juni 2007 - 11:17:09
ondertussen heb ik de bevestiging gekregen dat het bewijs van betalling deze week verstuurd gaat worden voor de test.


Heb je dit via Spagrandprix.be besteld en hoe lang heb je moeten wachten?

bmwracing

Citaat van: Schumi nr1 op 26 juni 2007 - 19:05:04
Citaat van: bmwracing op 26 juni 2007 - 11:17:09
ondertussen heb ik de bevestiging gekregen dat het bewijs van betalling deze week verstuurd gaat worden voor de test.


Heb je dit via Spagrandprix.be besteld en hoe lang heb je moeten wachten?
ik heb die inderdaad bij spagrandprix besteld.en heb daar zo een 10 dagen op moeten wachten

Schumi nr1

Citaat van: bmwracing op 27 juni 2007 - 07:46:14
Citaat van: Schumi nr1 op 26 juni 2007 - 19:05:04
Citaat van: bmwracing op 26 juni 2007 - 11:17:09
ondertussen heb ik de bevestiging gekregen dat het bewijs van betalling deze week verstuurd gaat worden voor de test.


Heb je dit via Spagrandprix.be besteld en hoe lang heb je moeten wachten?
ik heb die inderdaad bij spagrandprix besteld.en heb daar zo een 10 dagen op moeten wachten

Ok, bedankt voor de info. Ik heb ze zo'n twee weken geleden besteld. Omdat het wat lang duurt zal ik eens contact opnemen met hen.

KVDracer

Wie gaat er nog allemaal meerdere dagen naar de testdagen? Ik ga de drie dagen gaan en zal op camping Eau Rouge verblijfen. Zijn er nog forummers ide dit gaan doen?

Raicouli

Ik ga ook drie dagen, maar vooral niet op die dure camping. Ik ga naar:   http://www.worriken.be/nl/Desktopdefault.aspx  .
Op een 20 min rijden van het circuit, en voor ongeveer hetzelfde bedrag huur ik een bungalow voor vijf en kunnen we een bbq doen als het goed weer is.

Ik had accredidatie aangevraagd, maar helaas heb ik nog geen antwoord. Het is altijd hetzelfde met die walen. (accredidatie Test barcelona ging praktisch vanzelf)

Geen 2 weken meer en we zien terug F1 op Eau Rouge. Kan gewoon geen beter vooruitzicht bedenken. :)
F1REM G3g

stefan

ik heb gekeken naar de grote prijs van magny-cours vorige zondag en ben ook van plan om naar de testsessies te gaan zien, maar wat is nu echt de inkomprijs omdat ik het wel begrijp van de 5€ en 20 € maar op canvas zeiden ze dat de inkom gratis is, klopt dit?? zoja dan moet ik mijn ticketbevestiging niet aanvragen op spagrandprix.be