GP Bahrein: Man van de race

Gestart door Supermariobros, 15 april 2007 - 15:10:39

« vorige - volgende »

Wie is voor jou de man van de race?

Massa
5 (11.9%)
Hamilton
10 (23.8%)
Raikkonen
0 (0%)
Heidfeld
18 (42.9%)
Alonso
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Kovalainen
1 (2.4%)
Coulthard
8 (19%)

Totaal aantal stemmen: 35

ivan_

Citaat van: poetrel op 16 april 2007 - 13:17:04
Voor mij was Heidfeld dé man van de race,
al verdiend Barrichello ook een eervolle vermelding voor zijn schitterende one-liner over de boardradio!
jep dat was duidelijk wat hij daar zegde ;)

Doefie

Coulthard, heeft een hele knappe inhaalrace gereden van op de voorlaatste plaats. Jammer dat hij de finish niet haalde.

Citaat van: ivan_ op 16 april 2007 - 13:23:36
jep dat was duidelijk wat hij daar zegde ;)

;D

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 16 april 2007 - 15:31:48
Coulthard, heeft een hele knappe inhaalrace gereden van op de voorlaatste plaats. Jammer dat hij de finish niet haalde.

Citaat van: ivan_ op 16 april 2007 - 13:23:36
jep dat was duidelijk wat hij daar zegde ;)

;D
Nooit van dialect gehoord Doefie? ;) Dat wordt hier vaak genoeg gezegd hoor, typen is mss wat anders maar dan nog.
Maar zoals vermeld, prachtige commentaar van RB idd!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Niemand die nog over Hamilton spreekt,het went wel heel snel.
Voor mij toch Massa,na al die krantenberichten van vorige week het hoofd koel houden is niet simpel :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Ik denk dat iedereen de prestatie van Hamilton wel geweldig vindt (op Doefie na misschien :P), maar deze race was hij simpelweg niet de enige die sterk gereden heeft. Bovendien heeft hij in de race zelf, naar mijn mening, ook niet echt iets spectaculairs gedaan al begaf hij alweer geen krimp onder druk. Met 6 stemmen staat hij trouwens op de tweede plaats in deze poll dus het is niet zo dat "niemand het nog over hem heeft". ;)

scho0634

Hamilton is indrukwekkend. Formidabele debuutraces. Zelfs Senna En MS waren niet zo indrukwekkend in hun eerste races.

Al heeft hij natuurlijk wel een aardige auto. Maar toch, deze jongen lijkt echt een verrijking voor de F1. Maar daar zal iedereen het wel over eens zijn.

McChouffe

Citaat van: meatball op 16 april 2007 - 20:34:12
Niemand die nog over Hamilton spreekt,het went wel heel snel.
Voor mij toch Massa,na al die krantenberichten van vorige week het hoofd koel houden is niet simpel :)

Niet dat Hamilton het niet verdiend, maar hij is al 3x man van de race geworden. Heidfeld heeft ook al mooi gereden, dus die jongen krijgt nu zijn F1Pits-gloriemoment  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: Jasper op 16 april 2007 - 21:21:29
Ik denk dat iedereen de prestatie van Hamilton wel geweldig vindt (op Doefie na misschien :P), maar deze race was hij simpelweg niet de enige die sterk gereden heeft. Bovendien heeft hij in de race zelf, naar mijn mening, ook niet echt iets spectaculairs gedaan al begaf hij alweer geen krimp onder druk. Met 6 stemmen staat hij trouwens op de tweede plaats in deze poll dus het is niet zo dat "niemand het nog over hem heeft". ;)

Ik heb nergens gezegd dat Hamilton niet goed presteert, integendeel zelfs je zou blind moeten zijn (of extreem anti-McLaren of racist  ;D :D) om dat te beweren. Maar ik geloof best dat een uitstekende seizoensstart niet meteen een spektaculaire carrière gaat opleveren. Kijk naar Villeneuve. Drie seizoenen heeft het geduurd. Button werd ook zo geweldig de lucht in geprezen bij zijn debuut en na één seizoentje reed hij al terug achteraan mee. Voor hetzelfde geld begeeft zijn McLaren het in de zomer een paar races en bye bye goede seizoensstart.

Ik kijk liever naar het middenveld om coureurs tot "man van de race" te verkiezen in plaats van zij waarvan men niets anders verwacht dat ze vooraan mee rijden. Haalt er morgen een Spyker een achtste plaats van vanachter te beginnen, dan is die voor mij man van de race (op voorwaarde dat er wel meer dan acht coureurs finishen natuurlijk  ;D). Rijdt een Ferrari of McLaren van plaats 22 naar plaats 1, à la Räikkönen in Japan 2005, is die ook voor mij man van de race. Maar geen driemaal achter elkaar dezelfde coureur...

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 16 april 2007 - 23:11:09
Citaat van: meatball op 16 april 2007 - 20:34:12
Niemand die nog over Hamilton spreekt,het went wel heel snel.
Voor mij toch Massa,na al die krantenberichten van vorige week het hoofd koel houden is niet simpel :)

Niet dat Hamilton het niet verdiend, maar hij is al 3x man van de race geworden. Heidfeld heeft ook al mooi gereden, dus die jongen krijgt nu zijn F1Pits-gloriemoment  :)
3x in 2 races? Ja, dan heeft ie inderdaad genoeg gehad! ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Doefie op 17 april 2007 - 00:22:37
Ik kijk liever naar het middenveld om coureurs tot "man van de race" te verkiezen in plaats van zij waarvan men niets anders verwacht dat ze vooraan mee rijden.

Van Hamilton werd ook niet verwacht dat hij elke race op het podium zou staan en dat hij bij zijn derde race zijn teamgenoot, tweevoudig en regerend wereldkampioen, zou verslaan op alle vlakken.

meatball

Citaat van: Jasper op 17 april 2007 - 20:52:04
Citaat van: Doefie op 17 april 2007 - 00:22:37
Ik kijk liever naar het middenveld om coureurs tot "man van de race" te verkiezen in plaats van zij waarvan men niets anders verwacht dat ze vooraan mee rijden.
Doen wat er van je verwacht wordt is ook niet altijd gemakkelijk,dus Massa man van de race
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Citaat van: Schumi till infinity op 17 april 2007 - 20:10:06
Citaat van: McChouffe op 16 april 2007 - 23:11:09
Citaat van: meatball op 16 april 2007 - 20:34:12
Niemand die nog over Hamilton spreekt,het went wel heel snel.
Voor mij toch Massa,na al die krantenberichten van vorige week het hoofd koel houden is niet simpel :)

Niet dat Hamilton het niet verdiend, maar hij is al 3x man van de race geworden. Heidfeld heeft ook al mooi gereden, dus die jongen krijgt nu zijn F1Pits-gloriemoment  :)
3x in 2 races? Ja, dan heeft ie inderdaad genoeg gehad! ;)

Straffe gast hé die Hamilton  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

The Iceman

DC, was aan een uitstekende inhaalrace bezig. Jammer dat zijn Red Bull er anders over dacht.  :-\ :-\ :-\