GP Maleisië: Man van de race

Gestart door Supermariobros, 08 april 2007 - 10:39:50

« vorige - volgende »

Wie is voor jou de man van de race?

Alonso
3 (7.9%)
Hamilton
26 (68.4%)
Raikkonen
2 (5.3%)
Heidfeld
2 (5.3%)
Massa
1 (2.6%)
Rosberg
1 (2.6%)
Trulli
0 (0%)
Wurz
3 (7.9%)
Webber
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 34

Supermariobros

Het gekende concept. Maak uw keuze!

Hamilton, reed een briljante race! Prachtige start en zeer sterk hoe hij Massa van zich afhield. Kortom, reed als een wereldkampioen!

Tim C


Jasper

Hamilton, super onder druk.

De flop van de dag is ongetwijfeld Felipe Massa.


Mikacouli

Hamilton! echt ongelofelijk wat die laat zien, ik kan er nog niet bij.

The Iceman

Hamilton, in Australië knap derde, nu tweede, in Bahrain misschien eerste ????? Hij rijdt niet als een rookie, maakt geen enkele fout en gaat het Alonso nog knap lastig maken dit seizoen ! Zeker een toekomstig wereldkampioen.

KVDracer

Man van de race is voor mij hamilton, heeft de aanvallen van Massa prachtig afgeslagen en heeft ook geen fouten gemaakt. Wurz heeft ook wel een dijk van een race gereden, vanop de 20e plaats vertrokken en dan nog zo naar voor komen met enkele mooie inhaalbewegingen. Maar Hamilton heeft als rookie toch laten zien tot wat hij in staat is, we zullem hem nog horen en zien.

bogief1

Hamilton. Door hem heeft Alonso ook een stuk van z'n zege te danken door het ophoudwerk van Lewis.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

daan

Weet niet, heb de race niet gezien. Maar Hamilton lijkt me wel een goede man voor mijn stem als ik alles zo lees ;)

ivan_

zonder twijfel was hamilton de man van de race...foutloos gereden en knap massa en raikkonen van zich afgehouden, maar ook vond ik heidfeld een goede wedstrijd heeft gereden, een beetje onopvallend maar wel goed en degelijk zonder fouten. jammer van rosberg  zijn moter ;)

Hamilton MASTER




supersteven

let the sunshine shine in your heart

McChouffe

Hamilton. Moet ik nog uitleggen waarom?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

dj Peter

Citaat van: Tim C op 08 april 2007 - 10:52:45
Alonso, foutloos...
:o  Alonso heeft alleen maar moeten cruisen... (en zijn middelvinger opsteken naar gedubbelden die niet snel genoeg opzij gingen)

Franky

hamilton natuurlijk. Hij heeft de ferrari's goed te kakken gezet ... :'(
Franky Reymenants