GP van Maleisië

Gestart door Tim C, 02 april 2007 - 22:12:31

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: f1columns.nl op 10 april 2007 - 22:51:00
Citaat van: meatball op 10 april 2007 - 21:15:16
Als we uit deze race 1 les kunnen trekken dan is het wel dat ze bij ferrari schumacher nog er gaan missen.
Massa is gewoon belachelijk gemaakt door een broekventje, in zijn tweede race, triestig gewoon.
En in kimmi zie ik ook geen, echte wk kandidaat

Hamilton heeft niet alleen de gave van snelheid, maar denkt ook na. Hij wist al na de eerste mislukte actie van Massa volgens mij al hoe hij hem zou gaan afhouden en uitschakelen. Hamilton is gewoon een slimme en snelle rijder, Massa liet weer eens iets zien van zijn oude vertrouwde idiote stijl. Alles of niets pogingen die altijd eindigen in tranen, ik dahct dat hij veel geleerd had, maar hij liet nu weer zien dat hij nog altijd dezelfde idioot is als hij in z'n eerste jaren was.
En Kimi, tja, de eeuwige belofte die met geluk een keer een WK pakt, maar geen 5 keer!
Jij trekt wel erg veel conclusies na 2 races...

Spencer

CitaatMassa op formule1.nl:

Wat ging er mis toen jij Hamilton probeerde in te halen? ,,Een aantal keer kon ik dichter bij hem komen. Twee keer heb ik het geprobeerd. Maar het lukte niet, helaas. Ik had niet genoeg grip op de plaats waar ik het probeerde, waardoor ik niet hard genoeg kon afremmen. Natuurlijk is dat een fout van mijn kant, maar ik ben niet boos op mezelf. Je moet het proberen, en de volgende keer doe ik het ook zo weer. Hopelijk lukt het dan echter wel.

Tja. Hij leert blijkbaar niet snel van zijn fouten. Zal Jean Todt niet wat tegen hem hebben gezegd? Een echte slimme actie was het nou niet bepaald.

Ik snap niet waarom Jean Todt boos zou moeten zijn op Massa. Alhoewel zijn maneuver mislukte, heeft hij het tenminste geprobeerd. Als toeschouwer heb ik liever 10 pogingen waarvan er 5 mislukken dan een GP waar iedere rijder voorzichtig op zijn plaatsje rijdt en blijft.

Massa had groot gelijk dat hij probeerde. Het was duidelijk dat hij werd opgehouden door Hamilton. Er voorbij raken was de enige manier om contact te houden met Alonso en misschien iets met pitstops te proberen.


Jasper

Het was een veel te opportunistische manoeuvre waarbij hij zich koud liet pakken. Natuurlijk is het goed om te proberen, maar dat was niet proberen in te halen, dat was gewoon meters te laat remmen en dan wéét je gewoon dat het slecht afloopt. Met andere woorden, wat hij daarliet zien was met één woord slecht.

Tim C

Het begint al met die start. Niet alleen zet hij de deur wagenwijd open, hij smijt ze er helemaal uit bij het ingaan van de eerste bocht...

scho0634

Citaat van: Spencer op 11 april 2007 - 12:28:27
CitaatMassa op formule1.nl:

Wat ging er mis toen jij Hamilton probeerde in te halen? ,,Een aantal keer kon ik dichter bij hem komen. Twee keer heb ik het geprobeerd. Maar het lukte niet, helaas. Ik had niet genoeg grip op de plaats waar ik het probeerde, waardoor ik niet hard genoeg kon afremmen. Natuurlijk is dat een fout van mijn kant, maar ik ben niet boos op mezelf. Je moet het proberen, en de volgende keer doe ik het ook zo weer. Hopelijk lukt het dan echter wel.

Tja. Hij leert blijkbaar niet snel van zijn fouten. Zal Jean Todt niet wat tegen hem hebben gezegd? Een echte slimme actie was het nou niet bepaald.

Ik snap niet waarom Jean Todt boos zou moeten zijn op Massa. Alhoewel zijn maneuver mislukte, heeft hij het tenminste geprobeerd. Als toeschouwer heb ik liever 10 pogingen waarvan er 5 mislukken dan een GP waar iedere rijder voorzichtig op zijn plaatsje rijdt en blijft.

Massa had groot gelijk dat hij probeerde. Het was duidelijk dat hij werd opgehouden door Hamilton. Er voorbij raken was de enige manier om contact te houden met Alonso en misschien iets met pitstops te proberen.



Tuurlijk is het goed om het te proberen. En als toeschouwer is het idd leuk. Maar als teambaas wordt je er gek van als jouw coureur zich zo in de luren laat leggen. Dit was een hele domme poging tot inhalen.

Chef

#95
Citaat van: 0634 op 11 april 2007 - 20:05:39
Citaat van: Spencer op 11 april 2007 - 12:28:27
CitaatMassa op formule1.nl:

Wat ging er mis toen jij Hamilton probeerde in te halen? ,,Een aantal keer kon ik dichter bij hem komen. Twee keer heb ik het geprobeerd. Maar het lukte niet, helaas. Ik had niet genoeg grip op de plaats waar ik het probeerde, waardoor ik niet hard genoeg kon afremmen. Natuurlijk is dat een fout van mijn kant, maar ik ben niet boos op mezelf. Je moet het proberen, en de volgende keer doe ik het ook zo weer. Hopelijk lukt het dan echter wel.

Tja. Hij leert blijkbaar niet snel van zijn fouten. Zal Jean Todt niet wat tegen hem hebben gezegd? Een echte slimme actie was het nou niet bepaald.

Ik snap niet waarom Jean Todt boos zou moeten zijn op Massa. Alhoewel zijn maneuver mislukte, heeft hij het tenminste geprobeerd. Als toeschouwer heb ik liever 10 pogingen waarvan er 5 mislukken dan een GP waar iedere rijder voorzichtig op zijn plaatsje rijdt en blijft.

Massa had groot gelijk dat hij probeerde. Het was duidelijk dat hij werd opgehouden door Hamilton. Er voorbij raken was de enige manier om contact te houden met Alonso en misschien iets met pitstops te proberen.



Tuurlijk is het goed om het te proberen. En als toeschouwer is het idd leuk. Maar als teambaas wordt je er gek van als jouw coureur zich zo in de luren laat leggen. Dit was een hele domme poging tot inhalen.

Ze zijn bij Ferrari vast in extase over Massa zijn talloze "geprobeer" in de eerste 2 race van dit seizoen. In Melbourne onbezonnen in Q2 en in Sepang zich 4 of 5 x verremmen tijdens de race!!!!!! Als hij door al zijn klungelige "geprobeer" over het hele seizoen +/- 40 a 50 WK punten laat liggen krijgen ze bij Ferrari vast ook complimenten van hun sponsoren over hoe leuk Massa toch steeds de strijd aan gaat.

De man rijdt niet bij Toyota!!!!!!!!!!!! Hij rijdt bij Ferrari en daar is geen ruimte voor "leuk proberen" maar alleen ruimte voor de aller besten. Die mentaliteit en geen enkele andere is de reden waarom MS altijd maar weer vooraan stond aan het einde van het jaar. En voor wie denkt dat ze bij Ferrari niet inzien dat Massa een notoire "misremmer" is onder druk, die houdt zichzelf voor de gek en zal hier later dit jaar helaas op terug moeten komen.

bogief1

Massa heeft er goed aan gedaan om het te proberen, anders kunnen ze even goed treintje rijden. Vergeet niet dat z'n actie mede is mislukt door het slimme denkwerk van Lewis  ;). Maar Massa word in mijn ogen nooit kampioen. Hij maakt teveel onzekere maneuvers en teveel fouten.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

meatball

Citaat van: bogief1 op 11 april 2007 - 21:17:56
Massa heeft er goed aan gedaan om het te proberen, anders kunnen ze even goed treintje rijden. Vergeet niet dat z'n actie mede is mislukt door het slimme denkwerk van Lewis  ;). Maar Massa word in mijn ogen nooit kampioen. Hij maakt teveel onzekere maneuvers en teveel fouten.
Ik vrees dat de kampioen dit jaar niet bij ferrari zit,spijtig genoeg :'(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Citaat van: Chef op 11 april 2007 - 21:08:54
Ze zijn bij Ferrari vast in extase over Massa zijn talloze "geprobeer" in de eerste 2 race van dit seizoen. In Melbourne onbezonnen in Q2 en in Sepang zich 4 of 5 x verremmen tijdens de race!!!!!! Als hij door al zijn klungelige "geprobeer" over het hele seizoen +/- 40 a 50 WK punten laat liggen krijgen ze bij Ferrari vast ook complimenten van hun sponsoren over hoe leuk Massa toch steeds de strijd aan gaat.

De man rijdt niet bij Toyota!!!!!!!!!!!! Hij rijdt bij Ferrari en daar is geen ruimte voor "leuk proberen" maar alleen ruimte voor de aller besten. Die mentaliteit en geen enkele andere is de reden waarom MS altijd maar weer vooraan stond aan het einde van het jaar. En voor wie denkt dat ze bij Ferrari niet inzien dat Massa een notoire "misremmer" is onder druk, die houdt zichzelf voor de gek en zal hier later dit jaar helaas op terug moeten komen.

Ik ben deels akkoord. Denk eens terug aan Hongarije vorig jaar. Toen heeft Schumacher ook domme, als je het bekijkt vanuit een WK-standpunt, stoten uitgehaald. Toch kwam die winnaarsmentaliteit boven. Persoonlijk vond ik het prachtig om te zien hoe Schumacher liever naast de baan eindigt dan ook maar een plaats op te geven. That's racing! Schumacher kon zich trouwens ook best veel verremmen als hij op de limiet reed.
Ik zie in Massa dezelfde wil om kost wat kost te winnen. Soms zal het goed uitpakken voor de jonge Braziliaan, maar soms ook slecht. Ik hoop echter dat het zelden slecht zal uitpakken. Of dat zo is, zal de toekomst uitwijzen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Citaat van: meatball op 11 april 2007 - 21:54:31
Citaat van: bogief1 op 11 april 2007 - 21:17:56
Massa heeft er goed aan gedaan om het te proberen, anders kunnen ze even goed treintje rijden. Vergeet niet dat z'n actie mede is mislukt door het slimme denkwerk van Lewis  ;). Maar Massa word in mijn ogen nooit kampioen. Hij maakt teveel onzekere maneuvers en teveel fouten.
Ik vrees dat de kampioen dit jaar niet bij ferrari zit,spijtig genoeg :'(

Dat is wel een heel erg voorbarige conclusie. We hebben net 2 races gehad.

Wel denk ik idd dat Massa het niet gaat worden. Niet alleen vanwege afgelopen weekend, maar ook op basis van vorige jaren. De man heeft niet de constante prestatiecurve van een wereldkampioen. Maar Raikkonen is nog steeds een grote favoriet voor de titel vind ik. Maar Alonso zeker ook. Tel Hamilton er nog eens bij op (zou wel echt fenomenaal zijn) en we hebben in ieder geval een leuk seizoen voor de boeg.

meatball

Citaat van: 0634 op 11 april 2007 - 22:15:03
Citaat van: meatball op 11 april 2007 - 21:54:31
Citaat van: bogief1 op 11 april 2007 - 21:17:56
Massa heeft er goed aan gedaan om het te proberen, anders kunnen ze even goed treintje rijden. Vergeet niet dat z'n actie mede is mislukt door het slimme denkwerk van Lewis  ;). Maar Massa word in mijn ogen nooit kampioen. Hij maakt teveel onzekere maneuvers en teveel fouten.
Ik vrees dat de kampioen dit jaar niet bij ferrari zit,spijtig genoeg :'(

Dat is wel een heel erg voorbarige conclusie. We hebben net 2 races gehad.

Wel denk ik idd dat Massa het niet gaat worden. Niet alleen vanwege afgelopen weekend, maar ook op basis van vorige jaren. De man heeft niet de constante prestatiecurve van een wereldkampioen. Maar Raikkonen is nog steeds een grote favoriet voor de titel vind ik. Maar Alonso zeker ook. Tel Hamilton er nog eens bij op (zou wel echt fenomenaal zijn) en we hebben in ieder geval een leuk seizoen voor de boeg.
Het is geen conclusie,eerder een bang voorgevoel :-\
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

kversta jullie echt nie hé. Weten jullie eigenlijk wat jullie willen???????? Eerst zeggen jullie dat het saai is omdat er geen inhaalacties zijn, maar als er dan iemand (massa) wil inhalen en blijft proberen met als gevolg een paar fouten, dan zitten jullie op zin kop. Wat willen jullie eigenlijk, een wedstrijd vol sensatie of een saaie wedstrijd. Ook omdat ferrari 1 slechte wedstrijd gehad heeft, zeggen jullie al dat ze geen kampioen kunnen worden. Kijk eens naar mclaren, in Australie konden ze niet mee, en nu in Maleisie is het alles goed gegaan. Komaan mensen tis nog maar de 2de wedstrijd van het seizoen, en jank niet over iemand die fouten maakt, want die probeert tenminste iets. Geniet gewoon van de wedstrijden

Doefke

Ik heb al genoten van deze twee races..kzal zelfs meer zeggen...De F1 leeft ook zonder ene MS (al misk em wel) 8)
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

robbert

voila dat is nu een echte fan, die geniet van de wedstrijden zoals ik. Ik mis ook schumacher.

hopelijk zijn er hier nog echte fans, die niet voor alles beginnen te klagen en zagen

Tim C

Dat is net het nut van een forum ;)