GP van Maleisië

Gestart door Tim C, 02 april 2007 - 22:12:31

« vorige - volgende »

McChouffe

Als de betrouwbaarheid meezit zie ik Massa winnen en Kimi tweede worden. Ik denk dat in de race het verschil tussen de McLaren en de Ferrari veel groter zal zijn.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Prachtig wat Hamilton laat zien. Fantastische autosport!!!

Franky

mooi voor de sport maar minder mooi voor een ferrari fan  ::)
Franky Reymenants

Doefie

Wolken worden dikker, maar volgens mij is 't voor na de race ...
Spijtig voor Rosberg, hij was mooi mee aan het rijden en dan moet de mechaniek het weeral opgeven :-\

The REAL BUTTON Freak

Typisch Massa, constant kan die jongen niet presteren.Australië geweldige race, Maleisië net een rookie.

Tim C

Wat Ferrari vandaag liet zien was niets anders dan amateuristisch te noemen...

Belachelijk...

janke

Wat een blunder van Massa de hele race heeft ie de tijd, maar nee ik moet en zal. Heidfeld er voorbij en kan Massa achterzich houden dus de BMW is gewoon net zo snel als Ferrari in ieder geval in deze wedstrijd. Van BMW horen we nog in dit seizoen.
Some things are too important to be left in the past.

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 07 april 2007 - 13:39:53
Als de betrouwbaarheid meezit zie ik Massa winnen en Kimi tweede worden. Ik denk dat in de race het verschil tussen de McLaren en de Ferrari veel groter zal zijn.
Daar zat je er mss een beetje naast, denk je niet? ;)
fantastische race, fantastisch seizoenin het vooruitzicht. :)

scho0634

Nou, Massa liet zich wel een beetje amateuristisch foppen, ja. MAar voor de rest was de race pace van McLaren ook wel behoorlijk goed. Had ik niet verwacht. Knap hoe ze dat zo snel voor elkaar hebben gebokst.

Mooie 1-2 van het team, en goed voor het kampioenschap dat beide teams competatief zijn. Al is het natuurlijk altijd de vraag wat er gebeurd zou zijn als Massa een betere start zou hebben gehad. Bij de start viel het natuurlijk wel een beetje de kant van McLaren op. Maar ja, starten is ook een kwaliteit.

Was trouwens een leuke race. Ook in het achterveld veel gevechten. Een stuk leuker dan Melbourne. :)

The Iceman

Citaat van: Snekuem op 06 april 2007 - 17:17:53
Ferrari wint zondag met de vingers in de neus. Wie het gaat worden ??? Ik zou het niet weten. Kimi en Felipe zijn weeral heel sterk aan elkaar gewaagd. 
McLaren kan in Maleisië precies het gat nog niet dichten.
Helemaal fout dus, McLaren is back, en hoe ??? Overtuigende zege van Nando en een Lewis die bevestigt dat zijn podium van drie weken geleden zeker geen toevalstreffer was. Weeral op geen enkel foutje te betrappen het ganse weekend. Gaat niet lang meer duren vooraleer hij zijn eerste overwinning pakt. Kimi bijna nog tweede, liet het beste van zichzelf zien, maar Ferrari kon al vanaf het begin van de race het tempo van beide Macs niet aan. Massa knullig in de fout als een rookie en slechts een vijfde plaats. Daar zal zeker nog een duchtig woordje over gesproken worden. Hetzelfde podium als in Australië maar nu in een andere volgorde. Gaat nog een spannend seizoen worden en dat is het belangrijkste !!! De strijd tussen Alonso, Kimi en Lewis kan losbarsten !!!  :D :D :D

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 08 april 2007 - 11:17:13
fantastische race, fantastisch seizoenin het vooruitzicht. :)
<eiland>Guido, nie beginne zweven eh ;)</eiland>

Supermariobros

We krijgen een heel mooi seizoen met de nodige spanning en zo hoort het ook! Prachtig resultaat voor de Mac's vandaag, maar hoe gaat verloopt het volgende week? Kan Ferrari dan revanche nemen voor hun teleurstellend presteren van vandaag?

Goh, en Massa dan. Die zal de paasklokken vandaag niet meer horen luiden, maar Jean Todt horen brullen. Jammer voor Roberg, had een knap resultaat behaald, maar zijn motor gooie doet in het eten.

Hopelijk krijgen we ook volgende week in Bahrein een race vol spanning!

The Iceman

Massa doet me denken aan Montoya. De ene race rijdt hij de pannen van het dak. De volgende race blundert hij als een rookie. Daarom zie ik in Felipe geen toekomstig wereldkampioen.

Roel

Lewis Hamilton maakt de beloftes helemaal waar, dat wordt een heeeeeele grote.

Respect voor Alonso dat hij zoals ene schumacher destijds op zo'n korte tijd een team op de dool op het rechte pad krijgt... en zonder Newey.

Mclaren heeft voor het eerst in jaren weer alles in huis om WK te worden, en om er tenminste voor te strijden!
God save Mclaren

bogief1

Massa bewees vandaag terug waarom ik hem niet als supertalent beschouw.
Hamilton was weeral top.
Heeft McLaren nu het gat gedicht door die bodemplaat affaire???
A new chapter will begin soon: Bruno Senna