Haaaallelujah! Hallelujah!

Gestart door Tim C, 30 maart 2007 - 16:28:09

« vorige - volgende »

f1columns.nl

Citaat van: McChouffe op 05 april 2007 - 21:46:51
Citaat van: f1columns.nl op 05 april 2007 - 21:17:28
Ik mis de tijden dat Irvine 's morgens van zijn jacht in Monaco afstapte

Als ik nu een iemand niet mis, is het die blaaskaak van een Irvine, die zich de beste coureur na Schumacher waande, maar in '99 hopeloos door de mand viel.

Verder ben ik het wel met je eens dat er te veel kleurloze figuren in de F1 rondrijden.

Ik heb een iets andere herinnering aan '99. "Hopeloos door de mand vallen" zoals jij zegt, dat deed ie volgens mij niet. Jammerlijk de echte steun van zijn team missen na de blessure va Schumacher, dat wel...
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

McChouffe

Citaat van: f1columns.nl op 05 april 2007 - 21:53:44
Citaat van: McChouffe op 05 april 2007 - 21:46:51
Citaat van: f1columns.nl op 05 april 2007 - 21:17:28
Ik mis de tijden dat Irvine 's morgens van zijn jacht in Monaco afstapte

Als ik nu een iemand niet mis, is het die blaaskaak van een Irvine, die zich de beste coureur na Schumacher waande, maar in '99 hopeloos door de mand viel.

Verder ben ik het wel met je eens dat er te veel kleurloze figuren in de F1 rondrijden.

Ik heb een iets andere herinnering aan '99. "Hopeloos door de mand vallen" zoals jij zegt, dat deed ie volgens mij niet. Jammerlijk de echte steun van zijn team missen na de blessure va Schumacher, dat wel...

Mika Salo presteerde zeker zo goed, eigenlijk zelfs beter dat Irvine rekening houdend met het feit dat hij de wagen amper kende. In de jaren bij Jaguar heeft Irvine, buiten een grote mond, eigenlijk ook niks laten zien.
Er zijn/waren veel betere piloten dan Irvine.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Podiumplaats in Monaco 2000, podiumplaats in Monza 2002, ... Irvine niets laten zien in de Jaguar? Het lag grotendeels aan de wagen zelf, die meer met de Minardi's meestreed dan met de subtoppers. Doet mij denken aan een uitspraak van Irvine, ik geloof Imola 2000 of 2001. Barrichello verweet de Ier te oud te zijn, waarop Irvine antwoordde: "Ik mag dan wel oud zijn, maar zo lelijk als hij ga ik nooit worden." ... waar is de tijd ;D

Mjan is iets wat ik al jaren zeg maar krijg ik steeds terug dat Villeneuve niet in de Formule 1 hoort. Beste voorbeeld vind ik Webber en Alonso, Bahrein 2004. Beide heren zijn aan het strijden voor positie, Alonso maakt zich kwaad. Na de race gaat Webber zich verontschuldigen dat hij Alonso heeft opgehouden... is dat het racen van tegenwoordig ?

FerrariMan

Ik mis hem wel, Irvine. Vond het een geweldig figuur. Niet zozeer om zijn 'grote mond' want dat had JV ook maar eerder om zijn playboy allures.

meatball

Citaat van: FerrariMan op 06 april 2007 - 10:32:05
Ik mis hem wel, Irvine. Vond het een geweldig figuur. Niet zozeer om zijn 'grote mond' want dat had JV ook maar eerder om zijn playboy allures.
Voor mij de beste teammaat die schumacher ooit heeft gehad,snel en een beetje gek zo zie je ze helaas niet veel meer.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 06 april 2007 - 10:32:05
Ik mis hem wel, Irvine. Vond het een geweldig figuur. Niet zozeer om zijn 'grote mond' want dat had JV ook maar eerder om zijn playboy allures.

Hehe, dé playboy van vroeger zou ik James Hunt noemen. Steevast een whiskey, sigaret en een paar knappe vrouwen om zich heen, met de badge "I love sex" op zijn overall... Geweldige coureur  ;D

KVDracer

Raikkonen is nog zo iemand die de trekken van vroeger in zich heeft. Was het nu vorig jaar of twee jaar geleden, toen hij in Monaco uitviel en in plaats van naar de McLaren box te gaan zich rechtstreeks naar zijn jacht begaf om zich te gaan amuseren. Hij is iemand die zich wil amuseren maar als het erop aankomt op de baan er altijd staat, heeft hij vandaag nog maar eens bewezen.

Ferrari 2010

Citaat van: KVDracer op 08 april 2007 - 11:50:52
Raikkonen is nog zo iemand die de trekken van vroeger in zich heeft. Was het nu vorig jaar of twee jaar geleden, toen hij in Monaco uitviel en in plaats van naar de McLaren box te gaan zich rechtstreeks naar zijn jacht begaf om zich te gaan amuseren. Hij is iemand die zich wil amuseren maar als het erop aankomt op de baan er altijd staat, heeft hij vandaag nog maar eens bewezen.
Dat was afgelopen jaar denk ik, iets met de hitteschilden van zen Mac als ik me niet vergis?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 07 april 2007 - 16:15:00
Citaat van: FerrariMan op 06 april 2007 - 10:32:05
Ik mis hem wel, Irvine. Vond het een geweldig figuur. Niet zozeer om zijn 'grote mond' want dat had JV ook maar eerder om zijn playboy allures.

Hehe, dé playboy van vroeger zou ik James Hunt noemen. Steevast een whiskey, sigaret en een paar knappe vrouwen om zich heen, met de badge "I love sex" op zijn overall... Geweldige coureur  ;D
Helaas heb ik deze nooit zelf aan het werk gezien dus kan ik geen oordeel vormen.

f1columns.nl

Citaat van: FerrariMan op 10 april 2007 - 20:27:36
Citaat van: Doefie op 07 april 2007 - 16:15:00
Citaat van: FerrariMan op 06 april 2007 - 10:32:05
Ik mis hem wel, Irvine. Vond het een geweldig figuur. Niet zozeer om zijn 'grote mond' want dat had JV ook maar eerder om zijn playboy allures.

Hehe, dé playboy van vroeger zou ik James Hunt noemen. Steevast een whiskey, sigaret en een paar knappe vrouwen om zich heen, met de badge "I love sex" op zijn overall... Geweldige coureur  ;D
Helaas heb ik deze nooit zelf aan het werk gezien dus kan ik geen oordeel vormen.

In de tijd van Hunt kon dat nog, tegenwoordig kun je niet meer met een whisky en een sigaret in je mondhoek op de grid aankomen. niet goed voor de sponsors en het imago van de rijder en het team en dat soort onzin. Hunt was een echte playboy, ik heb hem zelf ook nooit zien racen, maar wel zat van gelezen en op oude afbeeldingen en opnames gezien,
Maar ook Irvine kon er wat van. Die kwam ladderzat de kroeg uit en wilde rustig de vrije training gaan rijden. Uiteraard verbood Todt hem dat, hij mocht nog geen fiets besturen met de hoeveelheid alcohol in z'n bloed... Dat zijn toch wel de mannen die het F1 racen tot een feestje maakten in vroeger jaren.
Wat te denken van Villeneuve die met Hill bij Williams reed en voor de training tegen Damon zwei dat hij Eau Rouge volgas zou nemen. Hill zei dat dat met die Williams onmogeljk was omdat die niet echt lekker op de weg lag. Villeneuve verzekerde hem dat het wel kon en zou het laten zien. Hij klapte met de Williams in Eau Rouge de vangrail in, kwam terug bij Hill en zei: Zie je wel dat het kon!"

Echte karakters, die missen we vandaag de dag in F1.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl