GP Maleisië: Man van de race

Gestart door Supermariobros, 08 april 2007 - 10:39:50

« vorige - volgende »

Wie is voor jou de man van de race?

Alonso
3 (7.9%)
Hamilton
26 (68.4%)
Raikkonen
2 (5.3%)
Heidfeld
2 (5.3%)
Massa
1 (2.6%)
Rosberg
1 (2.6%)
Trulli
0 (0%)
Wurz
3 (7.9%)
Webber
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 34

FerrariMan


janke

Hamilton, maar ook Rosberg die reed constant en rond de 6de plek tot de pech.Hamilton verdedigde knap zijn plek tegen Massa, en toen deed Heidfeld hetzelfde bij Massa.
Some things are too important to be left in the past.

hermanwiegerman

ik zeg Massa !

liever een mislukte rem aktie als zoutloos er achter blijven hangen toch?

de eerste keer ging het bijna fout, stoer dat hij het gewoon nog een keer probeerde.
hij probeerde het tenminste. Raikkonen bleef suf achter Hamilton hangen.
geef mij massa dan maar!

Jasper


Agazzi

Waneer komen de punten voor de mangergame?????

Jasper

#20
Indien je de Webstrijd bedoelt: die punten staan er al.

Als je www.f1manager.info bedoelt, ben je op de verkeerde website beland.

Alan Blues

Citaat van: Daan op 08 april 2007 - 12:25:19
Weet niet, heb de race niet gezien. Maar Hamilton lijkt me wel een goede man voor mijn stem als ik alles zo lees ;)

Hier idem dito. :)

Doefie

Ik twijfel tussen Würz en Rosberg. Beide Williams'en hebben heel sterk gereden. Rosberg heel jammer van zijn motor op het einde, anders had hij stevig in de punten gefinisht. Würz heeft een hele knappe inhaalrace gereden en jammer dat hij geen punten gehaald heeft. Heeft ook mooie inhaalmanoeuvres laten zien. Daarom zou ik eerder voor Würz ofzo kiezen dan voor één van de wagens vooraan. Zij hebben vrijwel alleen ingehaald via de pits, niet op de baan. Hamilton heeft een ijzersterk debuut maar buiten de beginfase heeft hij enkel rijn rondjes moeten rijden om hoog te finishen.

Ferrari 2010

Hamilton, alles behalve een achterlijk ventje. In je 2de race al beginnen met het pesten van andere rijders, leuk :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

hamilton verdiend de titel man van de race.
persoonlijk had ik liever Massa gezegt,maar ja. >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

bijna 70% koos Hamilton als man van de race. ik denk dat we het hierover eens zijn. Hamilton wordt wereldkampioen binnen afzienbare tijd, die man is supersnel en goed.

In F3 op Zandvoort had hij in 10 minuten tijd de achterste op een ronde gereden ongeveer, echt een geweldige prestatie. hij won met overmacht, niemand had greep op de donkere Brit.

Wat mij betreft is hij de man van het seizoen tot op heden en is hij kanshebber voor de titel.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

meatball

Citaat van: f1columns.nl op 10 april 2007 - 22:05:25
bijna 70% koos Hamilton als man van de race. ik denk dat we het hierover eens zijn. Hamilton wordt wereldkampioen binnen afzienbare tijd, die man is supersnel en goed.

In F3 op Zandvoort had hij in 10 minuten tijd de achterste op een ronde gereden ongeveer, echt een geweldige prestatie. hij won met overmacht, niemand had greep op de donkere Brit.

Wat mij betreft is hij de man van het seizoen tot op heden en is hij kanshebber voor de titel.
Zijn we het toch weeral eens zeker,ik denk alleen dat hij dit seizoen nog niet volledig zijn iegen kans mag gaan.
Maar een toekomstig kampioen is hij zeker.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Citaat van: meatball op 10 april 2007 - 22:09:39
Citaat van: f1columns.nl op 10 april 2007 - 22:05:25
bijna 70% koos Hamilton als man van de race. ik denk dat we het hierover eens zijn. Hamilton wordt wereldkampioen binnen afzienbare tijd, die man is supersnel en goed.

In F3 op Zandvoort had hij in 10 minuten tijd de achterste op een ronde gereden ongeveer, echt een geweldige prestatie. hij won met overmacht, niemand had greep op de donkere Brit.

Wat mij betreft is hij de man van het seizoen tot op heden en is hij kanshebber voor de titel.
Zijn we het toch weeral eens zeker,ik denk alleen dat hij dit seizoen nog niet volledig zijn iegen kans mag gaan.
Maar een toekomstig kampioen is hij zeker.

het moet niet gekker worden, ben jij niet een Ferrari fan? ik het een s met een Ferrari fan? Ben je nog Schumacher fan ook? Kan niet dat ik het met je eens kan zijn...  ;)
nee, dat is het mooie aan autosport. je kunt voor concurrerende teams en rijders zijn, maar het toch met elkaar kunnen vinden. da's even anders dan bij voetbal waar je het nooit eens kunt zijn als je voor verschiullende clubs bent. daarom hou ik van autosport en alles wat er bij hoort!
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl