formule 1 commentaar op sporza met stefaan lammens

Gestart door ivan_, 19 maart 2007 - 23:39:00

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: Hamilton MASTER op 25 maart 2007 - 16:17:17
Citaat van: Doefie op 24 maart 2007 - 19:33:35
Kanaal 2 was beter qua commentaar, iets favoritisme maar voorts waren ze goed en duidelijk. Alleen die reclameblokken kunnen enorm storen (zoals overal dus). Canvas zou een nieuwe commentator moeten hebben, maar daar mogen we nog lang op wachten volgens mij...

Een nieuwe commentator kost geld. Deze hebben ze al, waarom een nieuwe aankopen.
Dat zal hun theorie zijn.

Dat zal het wel zijn, aangezien ze meer spreken over besparen dan wat anders.
Maar als er één man is die Stefan Lammens zou moeten vervangen is het Dirk De Weert, hij verzorgde het commentaar in de jren '80 op de toenmalige BRT. Hij was een echte autosportliefhebber -en kenner. Als hij terug het commentaar zou verzorgen, dan hoor je hier niemand meer klagen.

meatball

Dirk de weert was inderdaad zeer goed,werkt die man nog voor de vrt ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Citaat van: meatball op 26 maart 2007 - 20:20:05
Dirk de weert was inderdaad zeer goed,werkt die man nog voor de vrt ?

Nee, hij staat ergens aan het hoofd van een kleine tv-zender maar ik weet niet precies de welke.  Denk Liberty tv of zoiets.

Michel


Eric

De Weert....you got to be kidding me...

in de tijd van Canal+ heb ik een aantal races moeten aanhoren met ....ondanks zijn kennis heeft hij de meest slaapverwekkende commentaar...een zingende zaag

heel wat mensen geven af op lammens en baert, Lammens is miss niet de beste F1 omroeper maar ik vind zijn commentaar best te genieten.
Baert is naar mijn mening de betere, sommige verwijten hem van favoritisme... ???  ::)
voor mij was hij vrij neutraal en had hij een zeer goede kennis van racen en F1...en ik hou van zijn gedrevenheid om motorsport bekendheid te geven.

Maw geef mij maar Baert....maar ik ben al zeer blij dat ik F1 kan kijken op een Vlaamse zender, mss zouden we allemaal beter zo eens denken in plaats te muggeziften  ;)

meatball

Citaat van: Eric op 28 maart 2007 - 17:21:37
De Weert....you got to be kidding me...

in de tijd van Canal+ heb ik een aantal races moeten aanhoren met ....ondanks zijn kennis heeft hij de meest slaapverwekkende commentaar...een zingende zaag

heel wat mensen geven af op lammens en baert, Lammens is miss niet de beste F1 omroeper maar ik vind zijn commentaar best te genieten.
Baert is naar mijn mening de betere, sommige verwijten hem van favoritisme... ???  ::)
voor mij was hij vrij neutraal en had hij een zeer goede kennis van racen en F1...en ik hou van zijn gedrevenheid om motorsport bekendheid te geven.

Maw geef mij maar Baert....maar ik ben al zeer blij dat ik F1 kan kijken op een Vlaamse zender, mss zouden we allemaal beter zo eens denken in plaats te muggeziften  ;)
Dat ik blij ben de race te kunnen volgen heb ik al eerder vermeld,dus daarin kan ik je aleen maar groot gelijk geven :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

Baert kreeg destijds ook bakken kritiek. Best grappig dat men nu tevreden zou zijn met hem terwijl het vroeger vaak hetzelfde verhaal was.

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 29 maart 2007 - 15:50:40
Baert kreeg destijds ook bakken kritiek. Best grappig dat men nu tevreden zou zijn met hem terwijl het vroeger vaak hetzelfde verhaal was.

Mensen beseffen meestal pas hoe goed iets was, als ze het niet meer hebben.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

Citaat van: McChouffe op 29 maart 2007 - 19:43:40
Citaat van: FerrariMan op 29 maart 2007 - 15:50:40
Baert kreeg destijds ook bakken kritiek. Best grappig dat men nu tevreden zou zijn met hem terwijl het vroeger vaak hetzelfde verhaal was.

Mensen beseffen meestal pas hoe goed iets was, als ze het niet meer hebben.
laten we daarom blij zijn met vrt zie maar in nederland, meer reclame dan race >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Citaat van: Hamilton MASTER op 25 maart 2007 - 16:17:17
Citaat van: Doefie op 24 maart 2007 - 19:33:35
Kanaal 2 was beter qua commentaar, iets favoritisme maar voorts waren ze goed en duidelijk. Alleen die reclameblokken kunnen enorm storen (zoals overal dus). Canvas zou een nieuwe commentator moeten hebben, maar daar mogen we nog lang op wachten volgens mij...

Een nieuwe commentator kost geld. Deze hebben ze al, waarom een nieuwe aankopen.
Dat zal hun theorie zijn.

Het gaat niet om managerspelletjes of om voetballers. Een commentator koop je niet ,een commentator geef je een contract met een maandelijks loon. :)

scho0634

Citaat van: meatball op 29 maart 2007 - 19:48:04
Citaat van: McChouffe op 29 maart 2007 - 19:43:40
Citaat van: FerrariMan op 29 maart 2007 - 15:50:40
Baert kreeg destijds ook bakken kritiek. Best grappig dat men nu tevreden zou zijn met hem terwijl het vroeger vaak hetzelfde verhaal was.

Mensen beseffen meestal pas hoe goed iets was, als ze het niet meer hebben.
laten we daarom blij zijn met vrt zie maar in nederland, meer reclame dan race >:(

Daarom zap ik tijdens de reclames altijd door naar Belgie.

Wel vind ik het commentaar daar behoorlijk vlak. Beetje ongeintresseerd, lijkt het. Olav Mol is ook niet alles en maakt ook regelmatig foutjes tijdens zijn verslag. Maar gepassioneerd is hij wel. Je merkt dat hij een grote autosport fan is. En dat vind ik toch prettig.

The Iceman

Waar was den tijd dat de BBC de races nog live uitzond met het commentaar van de legendarische Murray Walker.  :D :D :D
Hopelijk blijft op Sporza Gert Vermersch in dienst als vaste co-commentator. Die doet het helemaal niet slecht. 

dj Peter

Geef mij maar het rustige commentaar van de VRT zonder reclameonderbrekingen in plaats van het zenuwachtig schreeuwerige gelul van de hollanders mét commercials.

Tim C

Ik zap even naar Canvas wanneer ze op de RTBF reclame geven:

"Zou Felipe Massa met de harde banden achteraan en de zachte vooraan?"

Was ik blij toen ik weer naar Gaetan en Bas kon zappen ;)

McChouffe

Citaat van: Tim C op 09 april 2007 - 10:55:58
Ik zap even naar Canvas wanneer ze op de RTBF reclame geven:

"Zou Felipe Massa met de harde banden achteraan en de zachte vooraan?"

Was ik blij toen ik weer naar Gaetan en Bas kon zappen ;)

Ik heb op hetzelfde moment gezapt en had het hezelfde gevoel  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.